AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Du som ble fridd til, men sa nei. Hvorfor sa du nei? Hva skjedde med forholdet etterpå? Anonymkode: a2393...22a
DysterPytten Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Har aldri sagt nei, men blir det ikke slutt da?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, Cershae skrev: Har aldri sagt nei, men blir det ikke slutt da? Hvorfor skulle det automatisk bli slutt da? Man kan jo ha lyst til å være i et forhold med noen selv om man ikke er klar til å gifte seg. Anonymkode: 49248...f6a
DysterPytten Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det automatisk bli slutt da? Man kan jo ha lyst til å være i et forhold med noen selv om man ikke er klar til å gifte seg. Anonymkode: 49248...f6a Joda, men tenkte at hvis den ene vil og den andre ikke vil, så er det t ikke et felles mål og noe som kan skape konflikt? 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 På 27.12.2016 den 14.45, AnonymBruker skrev: Du som ble fridd til, men sa nei. Hvorfor sa du nei? Hva skjedde med forholdet etterpå? Anonymkode: a2393...22a Jeg sa nei da kjæresten ville gifte seg for å "bevise" at han ikke skulle være utro mer. Det syntes jeg ikke var særlig overbevisende, og ville heller ha det bevist i praksis, og eventuelt gifte oss en gang down the line. Vi var sammen et års tid til før jeg fikk bekreftet at han slett ikke hadde sluttet å være utro. Anonymkode: a5e23...33c 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa nei da kjæresten ville gifte seg for å "bevise" at han ikke skulle være utro mer. Det syntes jeg ikke var særlig overbevisende, og ville heller ha det bevist i praksis, og eventuelt gifte oss en gang down the line. Vi var sammen et års tid til før jeg fikk bekreftet at han slett ikke hadde sluttet å være utro. Anonymkode: a5e23...33c Godt du sa nei. Anonymkode: feadd...0f2 10
Minlillesky Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 På 27.12.2016 den 14.45, AnonymBruker skrev: Du som ble fridd til, men sa nei. Hvorfor sa du nei? Hva skjedde med forholdet etterpå? Anonymkode: a2393...22a Jeg har ikke blitt fridd til og sagt nei, men må allikevel kommentere. Beklager det eventuelt. Men hva som skjer med forholdet etter man har sagt "nei" til et frieri, er opp til begge partene. Det er ikke automatisk slutt. Det kan være så enkelt at den ene partneren ikke er klar for å gifte seg enda, men har ønske om det i fremtiden. Det kan og være andre grunner. Men man må uansett PRATE SAMMEN om dette..Ellers kommer man ingen vei.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har blitt fridd til og sa nei til mannen jeg elsket. Vi var samboere og hadde barn sammen. Grunnen til at jeg sa nei var at vi hadde problemer på noen områder i forholdet. Vi var samboere noen år til før jeg valgte å bryte. Anonymkode: 851a8...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Jeg sa nei fordi jeg ikke synest noe om ekteskap. Vi er fortsatt samboere 7 år etter. Anonymkode: b99db...793
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Sa nei til to stykker før jeg sa ja til den rette. Med det spørsmålet ble jeg tvunget til å se på forholdene på en helt annen måte og da ble det slutt. Men tror nok det kan gå hvilken som helst vei, det er jo veldig avhengig av hva de to i forholdet vil. Anonymkode: 806bc...4d9
Gjest Vevila Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Har sagt nei to ganger. Ble ikke slutt der og da, men i ettertid. Jeg visste vel kanskje innerst inne at det var dødfødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå