Gå til innhold

Ubehag ved navlen??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kan nok ikke si hva det er, men kanskje noen har hatt det sånn før.. 

har hatt ubehag ved navlen i 1 uke nå, det er vanskelig å forklare, nesten som at noen drar magen innover (kun attmed navlen på høyre side, et lite område) det skjer hver gang jeg reiser meg, beveger meg. Det drar litt. Skikkelig ekkelt.. tenkte kanskje at det kan være luft, men det varer vell ikke så lenge? Er det noe å ringe legen for?

Anonymkode: fa0b1...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere kan nok ikke si hva det er, men kanskje noen har hatt det sånn før.. 

har hatt ubehag ved navlen i 1 uke nå, det er vanskelig å forklare, nesten som at noen drar magen innover (kun attmed navlen på høyre side, et lite område) det skjer hver gang jeg reiser meg, beveger meg. Det drar litt. Skikkelig ekkelt.. tenkte kanskje at det kan være luft, men det varer vell ikke så lenge? Er det noe å ringe legen for?

Og når jeg ligger på ryggen så ser jeg pulsen kjempe godt attmed navlen. Visst jeg legger mobilen der så ser jeg det kjempe godt :P(der ubehaget er) men det har jeg merket i flere år.. redd det kan være utposning på magepulsåren, kan unge folk få det ?noen som vet?

Skrevet

Ta deg en tur til legen

Anonymkode: 97872...23d

Skrevet

Jeg hadde det akkurat sånn når jeg spiste mat jeg ikke tålte. Mye bedre når jeg holder meg unna den maten.

Bestill legetime du, disse symptomene kan skyldes veldig mye rart, og det er greit å få sjekket ordentlig.

Anonymkode: b7f70...2eb

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det akkurat sånn når jeg spiste mat jeg ikke tålte. Mye bedre når jeg holder meg unna den maten.

Bestill legetime du, disse symptomene kan skyldes veldig mye rart, og det er greit å få sjekket ordentlig.

Anonymkode: b7f70...2eb

På siden av navlen?

ja får gjør det. Men er ikke vondt. Kjenner det mest ved bevegelse eller når jeg strekker meg..press. Men får vell ringe legen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...