Gå til innhold

Jeg lå med 3 jenter samme helg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

En helg før jul hadde jeg sex med 3 forskjellige jenter, 2 på fredag og 1 på lørdag. Kjæresten min dumpet meg et par uker før dette, fordi hun hadde funnet en annen. Jeg var helt knust, og endte opp på byen og det ble etterhvert mye alkohol innabords, var vel så og si full hele helga...... Jeg er ikke stolt over det, men var vel et forsøk på å døyve kjærlighetssorgen....

Er det for drøyt å ligge med så mange på så kort tid? Alle var ONS som jeg ikke kjente fra før. Dvs. den ene vare bare en "5 minute stand". Hadde sex på toalettet på utestedet.

Anonymkode: 8c0d3...1cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Gå å test deg.

Brukte kondom. Hadde ikke oralsex.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Brukte kondom. Hadde ikke oralsex.

Ja, ja.

Skrevet

Noen medalje får du ikke, for å si det sånn.

Anonymkode: 07bc5...981

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde sex med 4 stk på en helg i min ungdom. Først et random ons, så stakk jeg tilbake til byen og traff på to bekjente som jeg hadde 3 kant med på natta, og så en ny på lørdagen. 

Nå 15 år etter er det ikke noe jeg tenker på. Jeg er gift, har barn og vanlig jobb. 

En tabbe i fylla definerer deg ikke som person.

Anonymkode: 079c9...862

• Liker 9
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En helg før jul hadde jeg sex med 3 forskjellige jenter, 2 på fredag og 1 på lørdag. Kjæresten min dumpet meg et par uker før dette, fordi hun hadde funnet en annen. Jeg var helt knust, og endte opp på byen og det ble etterhvert mye alkohol innabords, var vel så og si full hele helga...... Jeg er ikke stolt over det, men var vel et forsøk på å døyve kjærlighetssorgen....

Er det for drøyt å ligge med så mange på så kort tid? Alle var ONS som jeg ikke kjente fra før. Dvs. den ene vare bare en "5 minute stand". Hadde sex på toalettet på utestedet.

Samme det vel, når jentene ville det samme! Det var nok bare en reaksjon, ja. Ikke føl på anger og skam, se på det som frigjøring fra eksen! Rett ryggen og gå videre! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er det egentlig du spør om?

Pult er pult, drit i det. Folk pleier vel vanligvis ikke å ligge med tre på en og samme helg, men er jo heller ikke akkurat en helsprø historie jeg aldri har hørt før. Det har vel sikkert til og med skjedd et flertall av den håndfullen personer jeg kjenner som er litt ekstra glade i sex.

Prøv og ikke kringkaste det bare, ikke sikkert damene synes det er topp stemning.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 6
Gjest RealWildOne
Skrevet

Hjalp det? Trolig ikke, og da var jo det hele meningsløst..

Prøvde en gang å date ei fra chat.eros.no en gang jeg også i en såret periode, møtte henne to ganger og ja vi hadde sex begge de to gangene, men det gav meg intet og var mest bare destruktiv adferd så det hadde ingen hensikt.

Bare tid leger sår...

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Et ekte hattrick. Småimponerende faktisk!

Skrevet

Way to go! :humpe: Hjalp det??

Anonymkode: b651c...e54

Skrevet

Jeg gjorde det samme for 3 uker siden på en reise. Det var 3 tinderdamer da. 2 av dem traff jeg på en bar 100 meter fra leiligheten jeg leide, tok lite innsats å få dem med til leiligheten etter ca 30 minutt småprat og småklining på baren. Den tredje var mest bare for å se om jeg kunne klare det. Hun dro jeg hjem til på natten, og innen 5 minutter etter jeg hadde sagt "hei" så var jeg inni henne. Så 2 på fredagen og en på lørdagen.

Anonymkode: bb310...d2a

Skrevet

Livmorhalskreft er økende og dette er derfor. Folk er ikke redde for seg, de deler seg uhemmet med alt og alle. Hvert år får ovrry 300 livmorhalskreft hvert år, 70 av dem dør. Tallene er økende. Det smitter ved hyppige partner bytte. Kreft i munn og svelg er også økende pga oralsex for begge kjønn. Sex er dessverre farlig og mange blir syke. Kreft, klamydia, herpes, kjønnsvorter ect er økende. Lukk bein og armer, ha penisen inni buksa og vern om dere selv!! Det er faktisk kult å være jomfru til den rette dukker opp.

Anonymkode: 1d965...60b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det samme for 3 uker siden på en reise. Det var 3 tinderdamer da. 2 av dem traff jeg på en bar 100 meter fra leiligheten jeg leide, tok lite innsats å få dem med til leiligheten etter ca 30 minutt småprat og småklining på baren. Den tredje var mest bare for å se om jeg kunne klare det. Hun dro jeg hjem til på natten, og innen 5 minutter etter jeg hadde sagt "hei" så var jeg inni henne. Så 2 på fredagen og en på lørdagen.

Anonymkode: bb310...d2a

Og du er stolt som en hane?

Anonymkode: 07bc5...981

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livmorhalskreft er økende og dette er derfor. Folk er ikke redde for seg, de deler seg uhemmet med alt og alle. Hvert år får ovrry 300 livmorhalskreft hvert år, 70 av dem dør. Tallene er økende. Det smitter ved hyppige partner bytte. Kreft i munn og svelg er også økende pga oralsex for begge kjønn. Sex er dessverre farlig og mange blir syke. Kreft, klamydia, herpes, kjønnsvorter ect er økende. Lukk bein og armer, ha penisen inni buksa og vern om dere selv!! Det er faktisk kult å være jomfru til den rette dukker opp.

Anonymkode: 1d965...60b

Du fikk med deg at jeg

1) brukte kondom med alle 3
2) hadde ikke oralsex med noen av dem

...eller var du så opptatt av å fordømme andre at du valget å overse disse, ikke uvesentlige, detaljene?

PS! Å ja, jeg vet at man i teorien KAN bli smittet av Herpes og HPV også ved bruk av kondom. Sjansen er på nivå med å vinne i lotto, dvs. i praksis helt fraværende.

• Liker 5
Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg hadde en litt vill periode for noen år siden, så da ble det vel 3 kvinner på 4 dager. Skulle kjøre nordover i forbindelse med jobb.

Hun første hadde jeg bare pratet med over nettet, men hun sa jeg kunne få overnatte hos henne. Så da ble det første stoppet i Trøndelag, hvor jeg overnattet, og hadde sex. 

Andre stoppet ble i Bodø, hvor jeg overnattet hos en tidligere pulevenninne. 

Den fjerde dagen, altså dagen etter jeg kom fram dit jeg skulle, avtale jeg å ta en kaffe hos ei jeg hadde snakket litt med på nettet. Så det begynte med kaffe, og endte opp i senga :sengekos:

Brukte kondom med alle 3, og fikk ingen sykdommer :-)

Skrevet

Ser ikke problemet TS, kjør på! Jeg har hatt to på èn kveld, bare noen få timers mellomrom. Who cares, det var gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...