Gå til innhold

The Sims2-Denne patchen

Fremhevede innlegg

Gjest Simgjesten
Skrevet

Hvilken mappe skal den innstaleres i spillet?

Er det bare å nok å ha den på the Sims2 mappen eller en undermappe, hvis det er en undermappe og hva heter den?

Syns det var greit med forgjengeren når det gjelder mappestrukturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stortsett alle Patch/cracks skal kopieres over til mappa der spillet/prog er installert.

feks c: Klikk på fila og vips, full pupp.

Det følger somregel med en nfo fil som det står forklart hvordan du skal gjøre dette, høyreklikk på den og åpne i notepad.

Gjest simgjesten
Skrevet

Jeg klikka på denne exefila patchen og fdafik jeg beskjed om å ha CD4 i cd-stasjonen og da ble den forhåpentlig innstalert.

Det ble et nytt problem, nemlig hushjelpen som aldri ble ferdig med å legge koppen i oppvaskmaskinen.

Hushjelpen holdt på med dette tullet til kl.17 og da dro avgårde.

Cappuchinomaskin/hushjelp/oppvaskmaskin en dårlig kombinasjon.

Jeg måtte be en av simmene i huset gå bort til hushjelpen for å gi fri.

Et annet problem er at alle simmene er hjemme fra jobb/skole hvis man lagrer spillet hvis simmene er på jobb og da blir karakterene satt ned på barn/tenåringer når man skal spille på huset.

Det beste er vel å lagre spillet når simmene er hjemme.

Dette skjedde etter at patchen ble innstalert.

Skrevet

Patchen har skapt mange problemer for flere spillere. Personlig har den ikke fikset noen ting for meg.

Skrevet

Høres ut som man bør vente med å installere patchen til de har fiksa problemene....

Gjest Anonymous
Skrevet

Den fungerer helt fint for meg.

MEn du burde gå inn på sims2.no

der får du tips om hvordan du kan gjøre det.

Gjest Simgjesten
Skrevet

1.at denne rastløse budet kunne stå stille til varene ble hentet.

2. Budet kunne komme inn, legge varene i kjøleskapet.

3.dørklokka ikke vekker opp alle som har behov for søvn, men virket bare på simmen som er våken

4.simmen dro på jobb 15 minutter før arbeidstid.

Det er ikke nødvendig å bli hentet en time før arbeidstid.

Det pussige er at at dem kommer raskere hjem fra jobb en dem drar til jobb.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine simmer har sluttet å hoppe ut av senga og bort fra bordet (hvilkt er en fordel, ikke blir de gravide når de nekter å sove sammen (og de ønsker jo stsdig nye babyer) og om bare en kan spise om gangen sulter noen også

Så for meg har den vært til nytte. Ikke opplevd noen problemer den har skapt heller. Jo, for all del, sosialarbeidern kom og hentet 4 unger, fordi en av dem strøk på skolen. Vel, jeg lagra ikke, gikk ut, spilte familien på nytt, fikk en småtting til å bli unge, gjøre leksene til storebroren som sto i fare for å stryke (han var konstant i så dårlig humør at han ikke hadde fått gjort mer enn noen få prosenter de siste 3 dagene nemlig) og vips, nå er alle ungene toppstudenter på privatskole. Det var bare LITT travelt med tvilling-babyer og gravid mor, da ble de nemlig tvillingunger og en småunge samtidig, og samtidig hadde de jo ei eldre søster... Disse foreldrene ønsker seg ti unger, og venter nå den 5.

Men, DET har jo ikke noe med patchen å gjøre. DEN virket utmerket.

Var bareå laste ned, lagre på skrivebordet som det sto, kjøre den, da sette inn CD 4 som den ba om, og vips, alt i orden sa den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...