AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Jeg har de siste par årene blitt veldig sensitiv for høye lyder, feks selskaper med over 15 stk med mye og høylytt snakk, steder med høy musikk feks. Jeg kjenner kroppen blir lett stresset, og jeg kan bli lett svimmel. Andre som har opplevd dette? Jeg har merket det etter neseoperasjon (medisinsk) hvor de knakk nesen min, rettet på den, og meislet bort brusk samt nesemuslingene ble minsket. Tror nok det er tilfeldig at dette har oppstått et par år etterpå men velger å ta det med. Sliter forøvrig også med nakke, stram nakkemusklatur. Anonymkode: 156a4...52a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Har du angst? (høres sånn ut..) Anonymkode: 56301...fe2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du angst? (høres sånn ut..) Anonymkode: 56301...fe2 Nei altså jeg kan få det av å sitte hjemme og høre på for høy musikk også da, det er høye lyder som er problemet ikke angst. Det kan også være 2 stk i selskapet, så lenge de bråker høylytt nok. Anonymkode: 156a4...52a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du angst? (høres sånn ut..) Anonymkode: 56301...fe2 Og det går over feks om musikken tar pause (konserter hvor de spiller roligere sang, skrur ned lyden eller bandet har en pause). Angst hadde vell muligens vedvart tenker jeg. Også i juleselskapet som jeg var i var det ingen problem når de snakket vanlig, det er når de blir giret og snakket høylytt, gjerne flere på en gang osv. Anonymkode: 156a4...52a
Kylling Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er veldig sensitiv mot lyder. Synes det er grusomt ubehagelig å være i et miljø med mye støy og lyd, feks selskaper. Blir stressa og sliten.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, Kylling skrev: Jeg er veldig sensitiv mot lyder. Synes det er grusomt ubehagelig å være i et miljø med mye støy og lyd, feks selskaper. Blir stressa og sliten. Mulig det er at jeg blir stressa, jeg sliter med svimmelhet mtp nakken min så mulig den blir stram pga jeg reagerer sånn på høye lyder og dermed stresser og spenner meg. Aner ikke, men "godt" det er flere. ikke misforstå er jo kjipt du sliter med det da. Anonymkode: 156a4...52a
Kylling Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er at jeg blir stressa, jeg sliter med svimmelhet mtp nakken min så mulig den blir stram pga jeg reagerer sånn på høye lyder og dermed stresser og spenner meg. Aner ikke, men "godt" det er flere. ikke misforstå er jo kjipt du sliter med det da. Anonymkode: 156a4...52a Kjenner også igjen svimmelhet og nakkestivhet. For min del sliter jeg med psyken i perioder, og i disse perioder øker sensitiviteten betraktelig. Har du sjekket om du har væske i mellomøret? Det kan forvrenge lyd, gjøre lydene skarpere osv. Jeg har væske i det ene øret, og det øret er jeg spesielt sensitiv mot lyder, i tillegg til at jeg hører dårligere på det. Egentlig litt rar kombinasjon 😜
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 3 minutter siden, Kylling skrev: Kjenner også igjen svimmelhet og nakkestivhet. For min del sliter jeg med psyken i perioder, og i disse perioder øker sensitiviteten betraktelig. Har du sjekket om du har væske i mellomøret? Det kan forvrenge lyd, gjøre lydene skarpere osv. Jeg har væske i det ene øret, og det øret er jeg spesielt sensitiv mot lyder, i tillegg til at jeg hører dårligere på det. Egentlig litt rar kombinasjon 😜 Jeg har den siste tiden slitt litt med "depresjon", pga lite søvn og stress i forhold til nattevaktsstilling (holder på å søke meg nye jobber men nå jo holde ut så lenge, kan ikke gå uten jobb). Jeg hadde faktisk en periode med mye væske i øret (etter operasjonen spesielt og bihulebetennelse), har liksom bare tenkt at dette har gått bort men mulig det ligger der fremdeles. Er til tider plaget med "knitring" i øret, dette skal jeg ta opp på neste legetime. Anonymkode: 156a4...52a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå