hopeful Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Hei. Jeg er veldi sikker på at jeg har uvi. Går ofte på do og tissee bittelitt, og mellon dobesøkene har jeg veldig mye tissetrengtfølelse. Og når de siste dråpene kommer presser det veldig i urinrørsåpningen. Har hatt det noen ganger, bare aldri så lenge. Har nå hatt det i hele dag. Før har det gått over etter 1 time ca. Men nå har jeg vondt i ryggen. På siden rett over hoftebeinet, samt litt på siden i magen på samme sted som ryggen. Det er på venstre side. Jeg er også småkvalm. Og kjennes ut som jeg har sting/holt i sidene, eller bittelitt luftsmerter. Men jeg har også litt løs avføring, og har hatt litt avføring 4-5 ganger i dag allerede og vært å tisset sikkert 15-20 ganger. Er det normalt ved uvi? Håper uvi går over av seg selv, har et håp om å slippe antibiotika pga jeg alltid får sopp etterpå.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Du burde sjekke deg hos lege, for dette kan høres ut som nyrebekkenbetennelse. Anonymkode: 1a249...453
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå