Gå til innhold

Dere vil le så mye 😂.

Fremhevede innlegg

Skrevet

På lørdag så var jeg på byen, var på en bar, jeg drikker ikke, så hadde en cola ved siden av, så en fin jente flørter med meg, jeg er jo da en sånn type sjenert person, så eg så meg ifra det, til slutt kom hun til meg og vi slå en prat, viste seg at hun var ifra Spania, var en fin og grei jente. Så etter ca 1 time så ville hun at jeg skulle være med hu hjem. Jeg sa ikke Nei. Vi dro hjem snakket en del, satt ned slå en prat osv. Vi startet å kline og sånt da. Så tok hu bukse og trusa hennes ned, der kom  overraskelsen. Hun hadde pikkkkkk, jeg ble så overaska, jeg tenkte herregud! Hva er dette her for noe?😂😂😂? Men hatt sex med henne likevel. Jeg skjønner fortsatt ikke hva det der var for noe? Jeg vil heller kke fortelle noen om det! Er det noen her som har vært i samme situasjon?

Anonymkode: 012cb...7b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har truffet en shemale ..........:alice:

Anonymkode: 520f7...9f0

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På lørdag så var jeg på byen, var på en bar, jeg drikker ikke, så hadde en cola ved siden av, så en fin jente flørter med meg, jeg er jo da en sånn type sjenert person, så eg så meg ifra det, til slutt kom hun til meg og vi slå en prat, viste seg at hun var ifra Spania, var en fin og grei jente. Så etter ca 1 time så ville hun at jeg skulle være med hu hjem. Jeg sa ikke Nei. Vi dro hjem snakket en del, satt ned slå en prat osv. Vi startet å kline og sånt da. Så tok hu bukse og trusa hennes ned, der kom  overraskelsen. Hun hadde pikkkkkk, jeg ble så overaska, jeg tenkte herregud! Hva er dette her for noe?😂😂😂? Men hatt sex med henne likevel. Jeg skjønner fortsatt ikke hva det der var for noe? Jeg vil heller kke fortelle noen om det! Er det noen her som har vært i samme situasjon?

Hørtes jo kos ut det. Hva synes du om opplevelsen?

Skrevet

:opplyser: Hvis du ikke vil bli overrasket...husk å alltid spørre om å få se på tissen dems før du blir med noen hjem. 

Anonymkode: bf780...af7

• Liker 4
Skrevet

Crossdresser eller pre-op trans kvinne. Håper dere hadde det kjekt, og husket kondom ;)

Anonymkode: c73d7...0fe

• Liker 2
Skrevet

Tok du den bak? 

Anonymkode: 146a7...fde

Skrevet

Næmmen, heldig du da, tror nok dette står på den hemmelige bucketlista til mange. :fnise:

Anonymkode: df874...e52

Skrevet

Ts. Her. 

Å herregud 😂. Det var den rareste opplevelsen eg har hatt i mitt liv, jeg er 21 foresten. Det var en merklig opplevelse, var jo overasket over hele sexen, forstå kke hva det der var!?? 😂😂 Hun var ganske kåt og varm da. Nei det var bare jeg som gav henne, så jeg fikk den ikke back for å si det sånn. 😂😂

Skrevet

Håper dere brukte kondom? Hvis ikke, sjekk seg for kjønnssykdommer. Du vet at hiv er mest vanlig for homofile? Fordi de puler hverandre i anus, og hun er har sikkert gjort det med mange andre menn. Da er du advart til neste gang

Anonymkode: 08ddf...413

Gjest lipgloss
Skrevet

Ja jeg har opplevd akkurat det samme :) jeg kvakk til og rygget tilbake to steg når jeg oppdaget det,jeg var ung og uerfaren,tror jeg var ca 22 år gammel da det skjedde,var i utlandet.

Jeg tenkte masse tanker i løpet av kort tid og en av dem var at dette har du fantasert om, så jeg fortsatte med henne.

Dette er noe av den beste sexen jeg har opplevd,var helt fantastisk og hun hadde en kropp som var helt ubeskrivelig :)

Skrevet

Det er sikkert en del menn som fantaserer om slikt, men det bør i det minste avklares på forhånd så det ikke blir en overraskelse. Når det er sagt er jeg ikke overbevist om historiens sannhetsgehalt.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet

Det er nok en del menn som fantaserer om slikt, men sånn er det nok Ikke for damer. 

Anonymkode: d248e...b09

Skrevet

Beklager. Dette er ingenting å le av

Anonymkode: 1bfd9...59a

Skrevet
21 timer siden, jabx skrev:

Det er sikkert en del menn som fantaserer om slikt, men det bør i det minste avklares på forhånd så det ikke blir en overraskelse. Når det er sagt er jeg ikke overbevist om historiens sannhetsgehalt.

Pleier du selv å informere dine bekjenskaper om at du har pikk, slik at det ikke blir en overraskelse?

Anonymkode: ab860...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...