Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Phew heldigvis pleier jeg ikke ringe noe særlig i fylla, går vel heller utover de i umiddelbar nærhet :wink:

Skrevet

Hehe..blir en del intelligente meldinger i fylla! heldigvis lagres ikke utgående meldinger på mobilen, så jeg slipper å lese om alt det tragiske jeg har skrevet dagen derpå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper det kommer til Norge også! Jeg driter meg alltid ut i fylla, det har gått så langt at jeg faktisk har slettet numre før jeg går på byen - men jeg husker de likevel..

Skrevet

Det der hadde jeg trengt :oops:

Gjest lilletroll
Skrevet

Det har jeg faktisk ALDRI gjort!! (tror jeg.....) Jeg har blitt oppringt når jeg er full og snakket i ørska, men da er det jo slett ikke min skyld!!

Skrevet
Håper det kommer til Norge også! Jeg driter meg alltid ut i fylla' date=' det har gått så langt at jeg faktisk har slettet numre før jeg går på byen - men jeg husker de likevel..[/quote']

Samme her! PINLIG dagen etterpå gitt... Spesielt når de du har ringt til har vært edru.. Sletter alle sånne nr før jeg går ut, men på en mystisk måte klarer jeg likevel å ringe til dem..

Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig pinlig er det. Spesielt når jeg ringer folk som jeg strengt tatt ikke burde ringe noen gang...Gamle kamerater jeg har vært på klinern med osv....*grøss*

Skrevet

har dere så lite kontroll over dere selv..kanskje dere burde kutte ned på alkoholen eller "andre" rusmidler???

Gjest Gjesten
Skrevet
har dere så lite kontroll over dere selv..kanskje dere burde kutte ned på alkoholen eller "andre" rusmidler???
Solstråle som alltid :-) Tja, eg kunne godt hatt ei sperre på sms ja... Har i det siste lagt att tlf heime før eg går ut...
Skrevet

Du er jammen like god på alle fora her du....

Skrevet

Du er jammen like god på alle fora her du....

Der skreiv du det eg tenkte... :roll:

Skrevet

Ehm... har nok tatt noen telefoner og sendt maaange meldinger som jeg godt kunne latt være. MEN synes ikke det er verdens undergang akkurat - gjort er gjort osv... Og jeg er jo ikke den eneste, hehe.

*stikke under stolen*

Skrevet

Grunn nr. xxxx for at jeg ikke drikker :sjarmor::ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...