Gå til innhold

Hva skal du forandre i 2017 ?

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

- danne et firma - det kommer til å bli et tungt år arbeidsmessig, men faen heller, selvstendighet og økonomisk frihet er målet

- begynne å trene - hvis ikke blir jeg hjertepasient grunnet svært høyt blodtrykk

- besøke minst et museum og en teater-/opera-/kunstutstilling en gang i måneden 

- bli flinkere til å ta vare på meg selv, såvel fysisk som mentalt

- ta kurs/seminar/utdannelse som gagner meg arbeidsmessig

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De mer realistiske: 

- Ønsker meg en god fastjobb med god nok fastlønn og ikke mere salg og provisjon og selg-selg-selg mentalitet. 

- Forsøke å endre personlighet, kjenne mine svakheter og gjøre noe med dem

- Gå mer ut av komfortsonen min i hverdagen. slå av en prat med minst én person jeg normalt ikke snakker med om dagen. 

- Være en mer sprudlende og smart jente som jeg var for 5 mnd siden. *æsj ass denne jobben jeg har nå har virkelig effa meg opp* Må gjøre noe med dette snarest:

- Nemlig å tørre å slutte på jobben uten å ha en annen jobb å gå til. For første gang. Prioriterer helsa og å være happy og minst mulig negativt stressa fremfor det å stå opp 05.30 for å jobbe fra 8-16 og ikke få nok salg hver dag. 

- Gjøre mer ting som virkelig interesserer meg. Danse mer. Synge mer. Drive med no form for sport. Løpe ute. 

- Vil gjerne starte opp noe eget. Vil gjerne bli kjent med likesinnede så vi kan starte opp noe i fellesskap. 

- Ha mer tid til venner og være inspirerende for dem i den grad jeg kan. 

Anonymkode: 5b4df...af5

AnonymBruker
Skrevet

1) Bli flinkere til å si ifra på jobb, har lett for å ta på meg for mye og å ikke kreve tiden som egentlig trengs for å gjennomføre oppgavene. 

2) Bli sterkere, dette gjennom å trene riktig.

3) Generelt ta vare på meg selv; egenomsorg. 

4) Forhåpentligvis bli gravid! Et spennende år i vente. 

5) Slutte å ta alle sorgene på forskudd. 

Anonymkode: 52230...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...