Gå til innhold

Kvalm og raper konstant

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Flere her i huset har hatt omgangssyken med masse oppkast, og jeg venter bare på å kaste opp selv. Har ikke feber, men har noe vondt i hodet... Er også konstant kvalm og har en følelse av at magen min er helt full. Vel problemet er at jeg ikke kaster opp. Jeg sitter og raper hele tiden (lydløs raping), og akkurat når jeg tror jeg skal kaste opp, raper jeg bare igjen. Er vannvittig plagsomt, og jeg tør ikke spise/drikke noe, selvom jeg holder på å sulte igjel og munnen min er helt tørr. Jeg er virkelig livredd for å kaste opp og jeg har en vane for å "nekte" meg selv å kaste opp og det fører til kvalme i flere dager (med mindre jeg er virkelig er skikkelig syk, da kaster jeg opp enten jeg vil eller ikke). 

Lurer på hva jeg kan gjøre? Noen som vet? Takker for alle svar, for sitter med skikkelig fæl følelse og er kjempe redd for å kaste opp

Endret av Spiteful
Innså at "Rape" kunne misforstås i overskriften
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har helt noia for å kaste opp og får det ikke til. Det stopper bare opp. Til og med med valium eller vin så får jeg det ikke til.
Jeg har ingen gode råd men masse medfølelse. Hvis det er omgangssyke så jobber tiden for deg. Kanskje det er kvalme fordi du får noia for om du har blitt smittet med omgangssyke?
Stress kan gi kvalme. Og det at du raper mye høres ut som litt mye magesyre (som kan komme av fks stress) og det gir ofte kvalme også..

Håper du føler deg bedre og at du klarer å slappe skikkelig av. Vet hvor ille dette er..

Anonymkode: 49d2c...abc

Skrevet

PS. hvis du ikke spiser eller drikker så har ikke magen noe å jobbe med. Da blir du kvalmere og får mer magesyre (raping osv). Anbefaler deg å småspise litt - kan godt være kvalmen gir seg da :)

Skrevet
På 25.12.2016 den 14.52, Spiteful skrev:

Flere her i huset har hatt omgangssyken med masse oppkast, og jeg venter bare på å kaste opp selv. Har ikke feber, men har noe vondt i hodet... Er også konstant kvalm og har en følelse av at magen min er helt full. Vel problemet er at jeg ikke kaster opp. Jeg sitter og raper hele tiden (lydløs raping), og akkurat når jeg tror jeg skal kaste opp, raper jeg bare igjen. Er vannvittig plagsomt, og jeg tør ikke spise/drikke noe, selvom jeg holder på å sulte igjel og munnen min er helt tørr. Jeg er virkelig livredd for å kaste opp og jeg har en vane for å "nekte" meg selv å kaste opp og det fører til kvalme i flere dager (med mindre jeg er virkelig er skikkelig syk, da kaster jeg opp enten jeg vil eller ikke). 

Lurer på hva jeg kan gjøre? Noen som vet? Takker for alle svar, for sitter med skikkelig fæl følelse og er kjempe redd for å kaste opp

Hvordan går det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...