Gå til innhold

Jenter har det så mye lettere.

Fremhevede innlegg

Gjest Hangman
Skrevet

Jeg lager meg profil på både spraydate og blink og diverse andre plasser. tenket dette kunne være bra, siden jeg aldri går ut og treffer jenter. Har hatt profilen opprettet i flere mnd, med bra bilde og skrevet masse. Ting jeg muligens kunne skaffe litt oppmerksomhet med i hvertfall. Etter 5 mnd, så har jeg fått 3 meldinger i gjesteboken. Her her to uten bilde, som sier hei, og tullemelding.

Så blar jeg videre nedover siden. og ser på en profil av en jente på 22 år, hun har ikke skrevet et ord på siden sin..har bare vært medlem i under en uke, og har 4 fulle sider i gjesteboken sin. Blir helt uttav meg jeg. Jeg vet jo at jeg ikke er noe attreaktiv, men det var et slag under beltet. Hun har jo bare skrevet at hun er 22 og og er fra oslo. Er mannfolk så opptatte av utseende? Fant i hvertfall ut, at det var ingen grunn å sende mld til henne, da hun sikkert er opptatt til over nyttår.

Dere jenter har det altfor lett.. som om dere ikke altid blir sjekket opp ute, selv om dere ikke liker alle..dere får i hvertfall oppmerksomheten. Jeg er heldig om en jente sier på nettet.

Nei..denne julen spanderer jeg på meg hengeløkke. Ingen grunn til å utsettee mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvordan tror du jenten har det da? Får mye respons kun pga utseende.

Og hvorfor tror du det er sånn? Fordi menn er så kåte og vil ha det de ser og gir derfor mye respons. Jenter derimot er ikke så desperate at de legger inn flust med svar på en gjesteside.

Spar på løkken din du og finn heller jenten din ute i den virkelige verden :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Patetisk. Sytete fyrer har ikke draget.

Gjest hangman
Skrevet
Patetisk. Sytete fyrer har ikke draget.

For jeg er den enset som syter her inne? Dere kvinner gnåler da for alt og ingen ting her inne. For kjip presang, bryr seg for lite om meg..osv. Dette er da småting å klage over, enn det jeg gjør.

Innlegg endret.

Mie (moderator)

Skrevet

slettet :o skrev mens det andre innlegget kom

skjønner plutselig hvorfor ingen snakker med deg

Gjest GreenSky
Skrevet

Si meg en ting.... Lurer du fremdeles på hvorfor du ikke har draget? Men den kvinnefiendtlige holdningen kommer du ikke langt, desverre.

Skrevet
Patetisk.

Nice...hva med å tenke seg om før en poster? Hvordan kommer du frem til at han er patetisk? Greit nok han svarer hard for seg..no jeg kan fortså. Det er da nok av folk, jenter som gutter her inne som klager. Har aldri du klaget over noe Greensky?

Jeg forstår deg Hangman..nok av jenter som alltid får svar på sånt..slik har det alltid vært og vil alltid være..gutta sjekker og jentene sitter på ræva.

Gjest GreenSky
Skrevet

gutta sjekker og jentene sitter på ræva.

Her oser det av bitterhet, jo. Jada, legg skylden på alle andre. Det funker bra det.

Gjest GreenSky
Skrevet
Har aldri du klaget over noe Greensky?

Selvfølgelig har jeg det.

Gjest John Doe
Skrevet
Jonnemann. Nei. Det jeg savner er selvinnsikt. Utsagn av typen - 'Det er verden det er noe i veien med ikke meg'' date= har jeg hørt før. En kommer ikke langt med en slik holdning. Da må en heller gå inn i seg selv og finne årsaken.

Det er ikke alle som er like som deg heller. Ikke alle som går rett ut og sier det de mener..noe som også kan misbrukes. Jeg forstår trådstarter. 5 mnd uten svar. Det må da være litt kjedelig? og ei bimbo får 50 meldinger første dagen. Sikkert mange tulinger også, men hun får da kanskje et lite tilbakemelding på at det er gutter der ute. Folk må da få klage og ha annerledes innstilling uten å bli kalt for patetiske? Og uten at man svarer dårlig tilbake.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er ikke alle som er like som deg heller. Ikke alle som går rett ut og sier det de mener..noe som også kan misbrukes. Jeg forstår trådstarter. 5 mnd uten svar. Det må da være litt kjedelig? og ei bimbo får 50 meldinger første dagen. Sikkert mange tulinger også, men hun får da kanskje et lite tilbakemelding på at det er gutter der ute. Folk må da få klage og ha annerledes innstilling uten å bli kalt for patetiske? Og uten at man svarer dårlig tilbake.

Det trådsatrter trenger er en vekker, slik jeg ser det. Han har ikke draget. Hva kan han gjøre med det? Det nytter ikke å klage. Hva er han ute etter sympati? - 'Ja huff, alle jenter er fæle' eller noe som faktisk kan få han i gang og jobbe med seg selv?

Nei, ikke alle går rett ut og sier hva de mener. Ikke jeg heller. Hvis han får dårlig med svar, bør han tenke seg om. Hva kan gjøres med saken? Da bør han gå i seg selv for å finne ut av det. Å kalle noen for hore hjelper i alle fall ikke. Jeg fikk et lite innsyn i hvordan han tenker om jenter der, og kanskje han også, etter at han legger sinnet fra seg.

Holdninger som at 'alle jenter har det så enkelt, og ingen liker meg' synes jeg er patetisk. Gjør noe med saken i stedet, jobb litt med seg selv så får han kanskje draget han også, og finner ei bra jente.

Skrevet

Jeg har ryddet i denne tråden. Diskuter sak - ikke person.

Reglene

Mie (moderator)

Gjest John Doe
Skrevet

Det er jo flust med slike saker her inne. Mange saker dem man ikke kan gjøre annet enn å vise sympati. Saker som..typen har forlatt meg og er single og dårlig. Alt i alt, så gjelder det jo bare å dytte i ryggen her også?

Kan ikke bli sure på folk som klager her inne, men heller prøve å hjelpe dem?

Gjest GreenSky
Skrevet

Syns det er rett og slett latterlig at folk skal begynne å krangle når man ikke vet alle sider av en sak.

Grensky en person kan være deprimert, mistet noen man er glad i, mobbet, uten jobb, sykdom, ja alt som kan gjøre livet hardt som dermed går utover selvtilitten og dermed tar man dette også med seg når man skal oppsøke det andre kjønn. Så du har ikke noe grunnlag for å si at det er patetisk. Er nok du som er patetisk som må komme med slike krasse kommentarer. Hvorfor gidde å kommentere andres innlegg når det ikke fører noe positivt med seg?? En ting er konstruktiv kritikk (og ja mener jeg gjør det nå) men det gjør du aboslutt ikke ved å bare kommentere at det er patetisk.

Ja, jeg kjenner da til årsakene til depresjon. Men å legge skylden på alle andre enn seg selv er den enkleste og som regel minst konstruktive veien. En kommer ikke langt med det.

Gjest GreenSky
Skrevet
Kan ikke bli sure på folk som klager her inne' date=' men heller prøve å hjelpe dem?[/quote']

Blir ikke sur på noen jeg, men oppgitt over tankegangen. Jeg sa ikke at jeg ikke prøvde å hjelpe han. Han viste da en side av seg selv, som kan være verdt å jobbe med for å lettere får draget.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg skjønner at trådstarter er frustrert. Men bare tittelen på tråden vitner om at han har misforstått et eller annet. Jeg hadde også en profil på Spray en gang i tiden. Og det eneste som dukket opp var meldinger fra kåte menn som fortalte hvor store pikker de hadde. Selv om vi kvinner får oppmerksomhet betyr ikke det alltid at den er positiv. Og det er på ingen måte lett for jenter heller å finne seg kjæreste.

Skrevet

Ja, jeg kjenner da til årsakene til depresjon. Men å legge skylden på alle andre enn seg selv er den enkleste og som regel minst konstruktive veien. En kommer ikke langt med det.

Joa.. men hvis du leser litt imellom linjene i det hovedinnlegger skriver så burde du ha forstått det. Iallfall etter at du har skrevet svaret selv over her.

Jeg har ikke peiling på psykologi men dette vet nå alle tror jeg:

Cluet her er at når en person har problemer med segselv så skyver han ansvarer over på andre. Man går i angrep fremfor å forsvare segselv / at manselv er skyld i det. Så da er det logiskt at man snakker stygt om andre og ikke om segselv. Så vil nok ikke tro at det en slik person sier egentlig stemmer alltid hvis du forstår hva jeg mener.

Man har vel alltid hørt en unge si "faen du er så dum" og går vekk.. nettopp fordi den personen viste at hun hadde feil .. så da går h*n i angrep.

Skrevet

Hvorfor kan ikke noen av jentene også sende små mailer..med synes du er spennende eller pene øyne. Er det mannfolka som er så utrolig kåte? eller tør ikke jentene. Jeg gidder ikke å sende til en jente, som bare har bilde..det blir for dumt.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg skjønner at trådstarter er frustrert. Men bare tittelen på tråden vitner om at han har misforstått et eller annet. Jeg hadde også en profil på Spray en gang i tiden. Og det eneste som dukket opp var meldinger fra kåte menn som fortalte hvor store pikker de hadde. Selv om vi kvinner får oppmerksomhet betyr ikke det alltid at den er positiv. Og det er på ingen måte lett for jenter heller å finne seg kjæreste.

Sant. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...