AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Lurer på hva som er mest vanlig... 5 min? 20 min? 30 min? Anonymkode: 6c003...85b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Vanligvis rundt 40 min fra forspill til ferdig. Noen ganger lengre. Sjelden kortere. Han er ikke så god på kjappis Anonymkode: 990d0...eae 1
jabx Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 http://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/how-long-does-sex-normally-last-a6971406.html
Mippi Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanligvis rundt 40 min fra forspill til ferdig. Noen ganger lengre. Sjelden kortere. Han er ikke så god på kjappis Anonymkode: 990d0...eae Heldig du! 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #6 Skrevet 24. desember 2016 2 min.... Anonymkode: b294b...29b
Baktusen Skrevet 24. desember 2016 #7 Skrevet 24. desember 2016 Selve samleiet kanskje 2-5 min.. noen ganger foreplay på 10-20 min.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #8 Skrevet 24. desember 2016 Alt fra 3-10 min om vi bare har en kjappis. Men om han har kommet for kort tid siden og vi kjører ny runde holder vi på til opp til en halvtime, noen gang enda lengre Anonymkode: ae7a4...f30
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #9 Skrevet 24. desember 2016 48 minutter siden, Mippi skrev: Heldig du! Kan ikke klage. Vi skulle opp grytidlig her om dagen og skulle ta en kjappis... ble 30-40 min av det og. Høres ut som jeg tar tiden, men jeg ser jo på klokka nå vi legger oss og igjen da vi skal sove og stille vekkerklokka, så er bare derfor jeg vet. Anonymkode: 990d0...eae
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #10 Skrevet 25. desember 2016 Til hun er ferdig. Om det blir 1 eller 10 orgasmer kommer ann på om hun har dagen. Jeg kommer når jeg vil. Så alt fra 10 minutt til et par timer. Tar det som det kommer. Har vi det travelt? Ikke f.... Vi koser oss sammen og aksepterer at det varierer. Det er kvalitet pr tidsenhet som teller, ikke meter pr minutt. Råknulling er for de med små. Hilsen en med utstyr på 1/4 meter. Da lar en dama styre så ingen blir skadet. Det fungerer best i lengden. Anonymkode: e06ae...67e 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #11 Skrevet 25. desember 2016 Sjelden jeg har sex under en halvtime. Men det er ikke pumpesex da, vi bytter jo stillinger, hastighet og hvem som er den mest aktive hele tiden. Jeg hadde aldri giddet å ha sex med en mann som bare ville pule noen få minutter... Anonymkode: 9b9ce...7fb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 min.... Anonymkode: b294b...29b 1 time siden, Baktusen skrev: Selve samleiet kanskje 2-5 min.. noen ganger foreplay på 10-20 min. Hvorfor gidder dere dette? Er dere ikke aktive selv? Leker dere ikke når dere har sex? Tar drikkepauser, finner ut noe moro dere vil prøve, osv? Jeg skjønner virkelig ikke hva man får ut av sex på så kort tid Anonymkode: 9b9ce...7fb 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 Med forspill og alt som regel en time. Men tror vi har en rekord på 4 timer. Begge endte opp med å ha dritvondt i hoftene dagen etter For mye av det gode. Men tror ikke jeg har hatt samleier som har vart mindre enn 30 minutter noen gang, ikke fordi vi ikke kan nå klimax før, men hvorfor ende noe godt så fort? Anonymkode: c1c67...0f8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #14 Skrevet 25. desember 2016 4 sekunder Anonymkode: fff3d...c6e
Trolltunge Skrevet 25. desember 2016 #15 Skrevet 25. desember 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanligvis rundt 40 min fra forspill til ferdig. Noen ganger lengre. Sjelden kortere. Han er ikke så god på kjappis Anonymkode: 990d0...eae Samme her, men veldig ofte opp mot en time. Synes han blir en bedre og bedre elsker med årene, i og med at han bruker mer tid på at jeg skal tenne skikkelig , og han "leser" kroppen min , og varierer hastighet og dybde etter det. Før var det mer jag inn og ut. Hvor hardt og fort han kunne knulle liksom. 😂 Nå koser vi oss mer med økten begge to. Han nyter at jeg nyter, og passer på at jeg kommer så mange ganger at jeg er sliten og fornøyd før han selv tillater seg å komme. Av og til kunne jeg tenke meg en kjapp en, men for all del, jeg klager absolutt ikke! Bedre med en mann som tar seg tid enn "meter pr sekund"! 😄 Endret 25. desember 2016 av Trolltunge Skriveleif
Blod Skrevet 25. desember 2016 #16 Skrevet 25. desember 2016 (endret) Fjernet Endret 28. august 2017 av Blod
Gjest Trex90 Skrevet 25. desember 2016 #17 Skrevet 25. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til hun er ferdig. Om det blir 1 eller 10 orgasmer kommer ann på om hun har dagen. Jeg kommer når jeg vil. Så alt fra 10 minutt til et par timer. Tar det som det kommer. Har vi det travelt? Ikke f.... Vi koser oss sammen og aksepterer at det varierer. Det er kvalitet pr tidsenhet som teller, ikke meter pr minutt. Råknulling er for de med små. Hilsen en med utstyr på 1/4 meter. Da lar en dama styre så ingen blir skadet. Det fungerer best i lengden. Anonymkode: e06ae...67e råknulling er for de med små? jeg har 10 cm kortere kuk en deg og hadde sex i 2 timer sist uke. eneste som stoppet meg var at jeg måtte drite noe jevelig...sa selvfølgelig ikke det, det hadde vært flaut....andre ganger varierer. men det kommer også ann på sexkondisen også. nå trener jeg mye så kan ha sex lengre. men før orket jeg ikke lengre enn 10 min. vist du vil holde deg er det bare å ta kondom på. da holder man ut i all evighet 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #18 Skrevet 25. desember 2016 5 timer siden, Trex90 skrev: råknulling er for de med små? jeg har 10 cm kortere kuk en deg og hadde sex i 2 timer sist uke. eneste som stoppet meg var at jeg måtte drite noe jevelig...sa selvfølgelig ikke det, det hadde vært flaut....andre ganger varierer. men det kommer også ann på sexkondisen også. nå trener jeg mye så kan ha sex lengre. men før orket jeg ikke lengre enn 10 min. vist du vil holde deg er det bare å ta kondom på. da holder man ut i all evighet Hvis du er 15lang er du ikke liten. Kommer litt an på omkrets, men kort er du ikke. Min erfaring er det samme som den du siterte. De dårligste elskerne som bare knuller som kaniner har små peniser. De med middels til stort utstyr er flinkere i sengen. Anonymkode: 119c3...561 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #19 Skrevet 25. desember 2016 Noen ganger tar vi en kjappis. Men vårt gjennomsnittssamleie vil jeg si det tar ca. 20 minutter. Har også hatt noen lengre økter på opp mot 1 time, men det er i lengste laget. Når vi ikke har sett hverandre på en stund, og møtes, så varer økta ganske kort, da vi begge kommer veldig fort, og siden ingen av oss er i stand til å få multiorgasmer, så blir det med det, så ligger man heller i armkroken til hverandre og koser, det er minst like bra, spør du meg. Anonymkode: 28d07...2b4 1
Gjest Trex90 Skrevet 25. desember 2016 #20 Skrevet 25. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er 15lang er du ikke liten. Kommer litt an på omkrets, men kort er du ikke. Min erfaring er det samme som den du siterte. De dårligste elskerne som bare knuller som kaniner har små peniser. De med middels til stort utstyr er flinkere i sengen. Anonymkode: 119c3...561 Jeg tror ikke de med små er dårlig i sengen. det har nok veldig lite med penis størrelser å gjøre. min bestevenn vet jeg har ganske kort nedentil...hører fra venniner hvor god han er. har nok med erfaring å gjøre. de du tenker på er vell de med veldig liten penis...er vell kanskje litt vanskeligere for de.... Men samtidig har jeg møtt flere damer som er synnsikt trang. jeg lå med en som var så trang at det nesten var som å ta henne bakfra. hjalp ikke om hun var våt. måtte bruke glidemiddel samtidig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå