Gå til innhold

Trist julaften

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det var TS eller meg du svarte her. Men angående selvfølelse; ja, jeg har faktisk vært på et par ulike dater nå i høst, hvor jeg egentlig følte meg bra, og mennene viste meg positiv oppmerksomhet (men jeg var ikke interessert), som man skulle tro jeg fikk god selvtillit/selvfølelse av. Jeg fikk egentlig det først, men så, etter å tenkt litt mye på han som bare har "glemt" meg, så har selvtilliten dalt ned til nærmest nullpunktet. Nå har jeg egentlig ingen å gå på date med heller. Har bare han dusten å tenke på, som ikke likte meg likevel.

Anonymkode: e6bb5...564

Ja, jeg avlyste jo faktisk en date fordi jeg tenkte for mye på han andre, så jeg mistet troen på meg selv. Vet ikke om den daten kommer til å møte meg en annen gang. Føler at en mann har så stor makt til å få meg til å føle meg mislykket. Det er kanskje meg det er noe galt med som føler det slik. Enda en feil ved meg.

Anonymkode: e6bb5...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble utsatt for en skikkelig grim schtøgg teit drittsekk i høst og i månedsvis. dette gjorde meg veldig sjokkert at det finnes så grufulle triste platte og schtøgge folk så jeg fikk faktisk fullstendig sjokk og så  er vedkommende i tillegg så begredelig VANLIG. dette var så trist og sjokkerende på meg at jeg kan føle så mye negativt rundt noen som man liksom er ment å like eller ihvertfall hadde vært enklere føler jeg om jeg hadde likt vedkommende så hadde jeg liksom passet inn,  men vedkommende trigger ingenting hos meg overhodet annet enn at syns det er rart at drittsekker er så VANLIGE. tilfeldigvis omgir vedkommende seg  med drittfolk som jeg har forsøkt å bryte kontakt med for lengst pga de  ikke var bra nok for meg, så vi er nok på litt forskjellig nivå sosialt og utviklingsmessig. dette sjokket at jeg bare føler liksom ingenting spesielt rundt denne drittsekken har gjort det litt kjedelig jul for meg, men jeg er mye mer positiv og optimist nå som jeg kan se klart og kanskje endelig kan få venner jeg velger selv og som jeg har virkelig LYST til å være med.

Anonymkode: 73025...afd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...