Gå til innhold

Sur mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, RoH skrev:

Hvis du vil ha han blid er det ett godt råd ja.  Men hvis du vil beholde han sur gjør du noe annet, kjefter f.eks., eller spør hvorfor han ikke har gjort det og det og det, gjerne etterfulgt at det og det og det gjør du galt. Da blir han forsatt sur. Vi er enkle sånn

Jeg ville oversett ham til han oppførte seg. Evt flyttet ut om det var noe som pågikk ofte. En voksen mann skal ikke ha belønning for å oppføre seg som en femåring. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barna tar med 100% sikkerhet mye mer hensyn til faren enn du aner. Jeg var livredd for min far store deler av oppveksten på grunn av hans humør. Får han hjelp hos lege angående problemene hans? Hvis ikke er det ikke mye vits. Man kan ikke fikse dette på egenhånd. Og han får skjerpe seg når barna er våkne. De skal ikke måtte være vitne til hans psykiske problemer.

Anonymkode: 775c2...f05

Veldig glad for å høre dine erfaringer. Som sagt er mannen klar over det og det jobbes med saken. Og det er jeg også veldig glad for :-). Så får jeg inderlig håpe det ordner seg etterkvart. :-). 

Skrevet
11 timer siden, RoH skrev:

Hvis du vil ha han blid er det ett godt råd ja.  Men hvis du vil beholde han sur gjør du noe annet, kjefter f.eks., eller spør hvorfor han ikke har gjort det og det og det, gjerne etterfulgt at det og det og det gjør du galt. Da blir han forsatt sur. Vi er enkle sånn

Degradere du ikke menns kompleksitet en smule nå ? ev bedriver humor eller prater om deg selv.

Vil også signere andres innlegg om at barn påvirkes veldig av stemninger og forldres humør.  I min familie tok jeg på meg ansvar for å holde stemningen munter, mens jeg selv ble visket ut. Jeg ble ekspert på min fars humør. Barn er forkjellig. Men de trengernok skjønne det ikke er de wom har gjort noe galtog at pappa blir blid igjen snart. Om det er sant da. For barn er verden liten og de er e til p forklare tinh ut fra åraker i den lille verden av foreldre og barn og ta på seg ansvar og skyld. Selv veldig små. 

Anonymkode: cfa6c...22e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Degradere du ikke menns kompleksitet en smule nå ? ev bedriver humor eller prater om deg selv.

Vil også signere andres innlegg om at barn påvirkes veldig av stemninger og forldres humør.  I min familie tok jeg på meg ansvar for å holde stemningen munter, mens jeg selv ble visket ut. Jeg ble ekspert på min fars humør. Barn er forkjellig. Men de trengernok skjønne det ikke er de wom har gjort noe galtog at pappa blir blid igjen snart. Om det er sant da. For barn er verden liten og de er e til p forklare tinh ut fra åraker i den lille verden av foreldre og barn og ta på seg ansvar og skyld. Selv veldig små. 

Beklager stavingen. Ny på smarttelefontastatur..😉

Skrevet

Jeg blir alltid så forundret over at mennesker som av sin egen frie vilje har valgt å bo sammen med sin største kjærlighet faktisk går rundt å surmuler, også attpåtil fornekter det eller sier at de har rett til det. Hahaha, kan ikke være de smarteste knivene i skuffen da. Hva med å gå ut av forholdet og være alene heller?

Anonymkode: 24b8d...130

Skrevet

Snakk med barna, forklar så godt som mulig og jag gubben på furtebua eller soverommet når han er slik, det gjør jeg, orker ikke ha en trassen surmulende voksen mann rundt meg, tar all energi om man skal gå rundt på tå hev. Min mann er klar over problemet og jobber med seg selv, han går også ut i furtebua, der har han har litt å pusle med, kjøleskap og sovesofa. Skillsmisse er utelukket, mannen er syk, og igrunn en flott fyr når han ikke er i perioden sin, så at han da går ut til sin lille "hybel" er noe som fungerer for oss 😊

Anonymkode: 60527...485

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...