Gå til innhold

Jeg er en jente, for lav?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 168 cm lavt og er 20 år gammel. Synes gutter at det er for lavt? Gutta generelt si at de hater lave jenter dvs rundt 165 og under.:( Jeg skulle ønske jeg var rundt 175-180 jeg tror den ideelle høyden. 

Anonymkode: 4787d...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,  du må nok gå ut i skogen og finne magiske voksesopper om du noensinne skal få et liv. 

• Liker 7
Skrevet

Stylter kan også brukes, da blir man høyere. 

Anonymkode: 54f99...01b

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stylter kan også brukes, da blir man høyere. 

Jeg generelt slitasje hæler og si jeg er 173 til gutta: D

Skrevet

Nei, gutta hater ikke lave jenter. Gutter er like forskjellige i hva dem liker hos oss jenter, som vi jenter er i hva vi liker i gutter. 

SÅ med andre ord, det finnes gutter der som liker jenter på din høgde, og det finnes gutter som ikke bryr seg om hvor høy folk er! 

• Liker 1
Skrevet

Kan vi få slippe høydemas på selveste julaften? 

• Liker 6
Skrevet

Jeg foretrekker lave jenter. Du er nesten for høy for meg.

Anonymkode: a58b9...260

• Liker 1
Skrevet

Er så drittlei disse confidence boost trådene. Det går ikke an å være for lav, men det går an å være for høy. Så ti deg i still. Hilsen ei på 170 cm som i følge mange er altfor høy, og da er jeg visst gjennomsnittlig. Samfunnet!! <3... Nei. 

Anonymkode: 22a89...e9e

• Liker 1
Skrevet

Er så drittlei disse confidence boost trådene. Det går ikke an å være for lav, men det går an å være for høy. Så ti deg i still. Hilsen ei på 170 cm som i følge mange er altfor høy, og da er jeg visst gjennomsnittlig. Samfunnet!! <3... Nei. 

Anonymkode: 22a89...e9e

hva? de fleste gutter jeg kjenner hater de jenter under 170. Jeg tror det er mulig en jente å være for lav :D for høyt er, kanskje over 185?

Skrevet

På 168 er du gjennomsnitthøyden i Norge.

Anonymkode: e7de6...faa

Skrevet

Jeg er 162 cm og aldri hørt noen si noe om høyden min :) 

Anonymkode: 933e2...396

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På 168 er du gjennomsnitthøyden i Norge.

Anonymkode: e7de6...faa

Gjennomsnittet er 168 fordi kvinner lever lengre enn menn og kvinner i 80 årene krymper og trekker ned snittet.

Anonymkode: 155cc...9a4

Skrevet

Oh shit!

jeg er en dame på 156 og har stort sett vært fornøyd med det.  på barneskolen derimot så var det vanskelig å være liten og tynn, husket at alle ville løfte på meg og sånn.

Men hvis det virkelig er sant det du skriver at gutter vil ha høye jenter ja da er vel det grunnen til at jeg sliter med å finne kjæreste? 

Anonymkode: 89a4c...85e

Skrevet

Oh shit!

jeg er en dame på 156 og har stort sett vært fornøyd med det.  på barneskolen derimot så var det vanskelig å være liten og tynn, husket at alle ville løfte på meg og sånn.

Men hvis det virkelig er sant det du skriver at gutter vil ha høye jenter ja da er vel det grunnen til at jeg sliter med å finne kjæreste? 

har du noen problemer med å finne en kjæreste? kanskje, jeg har hørt at de fleste gutter ikke vil ha jente under 170 og ideell høyde er rundt 175-180

Skrevet (endret)

Kan du være så snill å slutte med høydetrådene nå? Nei alle gutter hater ikke lave jenter. Du er sykt generaliserende og GUTTER ER LIKE FORSKJELLIGE SOM JENTER. Du finner deg sikkert kjæreste en gang, men du må virkelig ta deg sammen og få opp selvtilliten din. 

Herregud så lei jeg er disse trådene fra jente 165-168 som mener hun er for lav til å noen gang bli lykkelig. Skjerp deg og god jul.

edit: hvis du konstant går og syter og klager over kroppen og høyden din - like mye som du gjør her inne, er nok det grunnen til at gutter tilsynelatende "hater" deg som du sier, ikke høyden din.

Endret av boblevann
  • Liker 4
Skrevet

Ja, du er alt for lav! :roll: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg katten over høyden på partneren. Selv er jeg 198 og kona 168. Jeg veier nesten det dobbelte av henne. 

Det er igrunn ganske praktisk... Jeg kan løfte henne ditt jeg ønsker henne uten den minste anstrengelse 

• Liker 1
Skrevet

90-tallet er over nå. 

Anonymkode: 1b147...25b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oh shit!

Jeg kunne fint vært sammen med ei på din høyde, og jeg er 173. :)

Skrevet

Finnes det virkelig folk som hater andre på grunn av høyden deres? 

Anonymkode: bf3e2...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...