AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Sto opp i dag med smerter i det jeg innbiller meg er blæra. Begynte såvidt i går, er mye verre i dag. Har aldri hatt urinveisinfeksjon, men kan ikke skjønne at dette er det? Det er vondt i et område rett over skambeinet, midt på. Vondt å klemme der, vondt å stramme magemusklene (spesielt de nedre), grusomt vondt å hoste. Smerter når jeg reiser meg, tråkker ned og beveger meg brått (men langt fra så vondt som når jeg hoster eller nyser). Å gå på do gir også smerter, men ikke fordi jeg tisser, men mer fordi smertene er der hele tiden. Ikke noe svie, ikke feber, ikke sykdomsfølelse i kroppen. Noen som har vært borti lignende? Syns ikke det er ille nok til å ringe legevakt nå på julaften, men samtidig er det noe som ikke stemmer. Anonymkode: 4f5ad...a18
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Er du kvinne? Det kan være livmoren også. Legevakt er lurt. Anonymkode: c500f...b8a
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Jeg har det en gang i blant. Aldri hatt urinveisinfeksjon. Legen min fortalte meg en gang at vi ikke har blære Har det kun på vinteren, så prøver å holde meg varm. Dra til lege for sikkerhetsskyld. Anonymkode: 187d8...6fb
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne? Det kan være livmoren også. Legevakt er lurt. Anonymkode: c500f...b8a Jeg er kvinne ja, det er ganske vesentlig. 36 år. Livmora har jeg ikke tenkt på en gang, kanskje mer sannsynlig siden dogåing hverken er hyppig eller smertefullt. TS Anonymkode: 4f5ad...a18
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #6 Skrevet 24. desember 2016 Eggløsning vil jeg også tro Anonymkode: 0d0bf...590
livmor Skrevet 24. desember 2016 #7 Skrevet 24. desember 2016 (endret) 29 minutter siden, Kinno skrev: Eggløsning? Jeg går på Yasmin p-piller, denne skal forhindre eggløsning. Har aldri hatt smerter i forbindelse med eggløsning tidligere. Men jeg vet jo ikke, så kan selvsagt ikke utelukke noe! Edit: ikke mer anonym der altså. Jeg er TS. Endret 24. desember 2016 av livmor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå