AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #21 Skrevet 24. desember 2016 Høres skikkelig bygdedrama ut. Er dette i Nord-Odalen eller noe? Anonymkode: 8a1f2...f52 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #22 Skrevet 24. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere var nok for barnslige. Anonymkode: 934e3...775 👍 Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #23 Skrevet 24. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres skikkelig bygdedrama ut. Er dette i Nord-Odalen eller noe? Anonymkode: 8a1f2...f52 Ja. Busted. Men kalles det ikke drama først når det er handlinger inne bildet? observasjon av en situasjon samt refleksjon kan vel ikke kalles drama? Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #24 Skrevet 24. desember 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han er så jævla kjekk. Anonymkode: 300c1...ebe Ja, da så... Anonymkode: 15bf0...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #25 Skrevet 24. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Busted. Men kalles det ikke drama først når det er handlinger inne bildet? observasjon av en situasjon samt refleksjon kan vel ikke kalles drama? Anonymkode: 300c1...ebe Høres drama ut når du lager tråd om det. Anonymkode: 8a1f2...f52
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #26 Skrevet 24. desember 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres drama ut når du lager tråd om det. Anonymkode: 8a1f2...f52 Ahaa.... skjønneeeer Anonymkode: 300c1...ebe
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 24. desember 2016 #27 Skrevet 24. desember 2016 Husk å sjekke kjøleskapet hans hvis du skal spise hos ham i hvert fall. Kan være mye der også som er gått ut på dato.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #28 Skrevet 24. desember 2016 1 time siden, AnonymBrunkrem skrev: Husk å sjekke kjøleskapet hans hvis du skal spise hos ham i hvert fall. Kan være mye der også som er gått ut på dato. Næmmen! Artig type du! Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #29 Skrevet 24. desember 2016 Hva betyr egentlig hjerter på face?? eksen min har gitt den nye flammen sin masse hjerter på et bilde,men det har alle venninene hennes også. Anonymkode: 50faa...974
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #30 Skrevet 25. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr egentlig hjerter på face?? eksen min har gitt den nye flammen sin masse hjerter på et bilde,men det har alle venninene hennes også. Anonymkode: 50faa...974 Hjerter betyr at mora di skal dø og i natt kommer monsteret under senga di og tar deg Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #31 Skrevet 25. desember 2016 Men ta å lag deg din egen tråd da i stedenfor å kapre min, din lille marsipangris. Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #32 Skrevet 25. desember 2016 Hun var vel et råskinn i senga, da. Damer på 30+ er ofte litt mer selvsikre seksuelt, som kan være spennende for en ung mann. Anonymkode: c8edf...8ed 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #33 Skrevet 25. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun var vel et råskinn i senga, da. Damer på 30+ er ofte litt mer selvsikre seksuelt, som kan være spennende for en ung mann. Anonymkode: c8edf...8ed Det eneste er at jeg ikke kjenner henne direkte, er bare redd hun skal kapre mannen min igjen om vi begynner å date. Når hun er 30+ og er en dronning både seksuelt og emosjonelt, så har ikke jeg som en liten 20 åring sjans mot hun. Anonymkode: 300c1...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #34 Skrevet 25. desember 2016 Minner meg litt om en fyr på som har likt meg siden han var 18, jeg er 6 år eldre. Nå er han 25. Vi har aldri rotet eller hatt noe på gang, har faktisk bare hilst på hverandre innimellom hvis vi møtes på gata 1 elker 2 ganger i året. Trakk meg litt unna da han engang fortalte at jeg er hans første store kjærlighet hehe. I løpet av årene har alle kjærestene hans dukket opp på "folk du kanskje kjenner" på Facebook også har en av dem kommet borti noen knapper på sosiale medier slik at jeg vet at de snoker på meg (enda jeg ikke prater med han ofte eller har noe med de å gjøre). Men denne situasjonen er litt annerledes da du sier at hun liker han? Eller? Liker han deg så bør du stole på det. Hva så om han har datet en annen når det var slutt mellom dere? Du høres altfor sjalu og bitter ut, får inntrykk av at du vil latterliggjøre livet hans fordi han gjør noe som gir deg en bitter smak i munnen. Prøv heller å fokuser på ditt eget liv Anonymkode: 450f1...974 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #36 Skrevet 25. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Minner meg litt om en fyr på som har likt meg siden han var 18, jeg er 6 år eldre. Nå er han 25. Vi har aldri rotet eller hatt noe på gang, har faktisk bare hilst på hverandre innimellom hvis vi møtes på gata 1 elker 2 ganger i året. Trakk meg litt unna da han engang fortalte at jeg er hans første store kjærlighet hehe. I løpet av årene har alle kjærestene hans dukket opp på "folk du kanskje kjenner" på Facebook også har en av dem kommet borti noen knapper på sosiale medier slik at jeg vet at de snoker på meg (enda jeg ikke prater med han ofte eller har noe med de å gjøre). Men denne situasjonen er litt annerledes da du sier at hun liker han? Eller? Liker han deg så bør du stole på det. Hva så om han har datet en annen når det var slutt mellom dere? Du høres altfor sjalu og bitter ut, får inntrykk av at du vil latterliggjøre livet hans fordi han gjør noe som gir deg en bitter smak i munnen. Prøv heller å fokuser på ditt eget liv Anonymkode: 450f1...974 Jeg er nok innerst inne sjalu fordi han er veldig fysisk attraktiv og jeg vet andre kvinner finner han fin og kjekk. Og jeg fikk det på en måte bekreftet da 30-åringen hadde lagt ut bilder av han og henne og hvor fort hun kunne bli forelsket. Og siden jeg er syk så vet jeg at jeg ikke er i en psykisk tilstand til å takle usikkerhet. Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #37 Skrevet 25. desember 2016 5 timer siden, jabx skrev: Er hun fin? Ja, ekstremt fin, om jeg kan si det selv. Anonymkode: 300c1...ebe
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #38 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er 34 og dater. Yngre(23-27) menn jeg har datet sier de liker kvinner som er sikker på sin egen seksualitet. Og det er sant, jo eldre man blir jo mer selvsikker i sexleken og jo mer vet og kan man. Men selvfølgelig det finnes de guttene/menn som tenner på de som er mer sjenert/unge. Smak og behag. Den som gir deg jævlig god sex, kommer du alltid tilbake til og i hvertfall om kjemien utenom sengeakten er tilstede. Anonymkode: 93f22...5de
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #39 Skrevet 26. desember 2016 Synes uansett det er frekt å vente til kjæresten til en du kjenner blir syk og utilgjengelig for så å pule på eksen hennes da. Markere sitt territorium liksom? Gjøre det ekstra kleint når felles venner møtes igjen? Bekreftelsesbehov? Nei, uansett. Jeg er ferdig med han der. God jul og godt nyttår. Anonymkode: 300c1...ebe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå