Gå til innhold

En tredve-åring har datet min eks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt a før, hu var tretti to og hang/festet med oss i tidlig tjue-åra. Jeg og eksen min er 21, vi hadde noen måneder opphold i forholdet vårt da jeg var syk og fraværende.

Møtte han endelig igjen og første jeg ser på facebook feeden hans er den dama på to og tredve som har postet bilder av hun og han og skrevet hjerter på veggen hans.

Jeg mener, hallo! De ble aldri sammen en gang!! De rakk å date mens jeg var syk liksom, men det funka visst ikke.  For en dame, det må jeg si.

Og det er nesten litt flaut å se at like under innleggene hennes på veggen hans så har du bilder og innlegg av meg og han : )

ææ... hva skal jeg føle om alt det her egentlig?!

Anonymkode: 300c1...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting. Hva de har seg imelllom har du ingen ting med. 

Anonymkode: a533f...c60

• Liker 21
Skrevet

Han er eksen din. Han gjør som han vil.

Anonymkode: 15bf0...a0b

• Liker 14
Skrevet

Hvorfor skal du føle noe om veggen til ex'en din? 

Slutte å snike på veggen hans kan være smart.

Anonymkode: 24574...b84

• Liker 3
Skrevet

Fordi han ønsker å prøve igjen.

TS

Skrevet

høres ut som en liten bygd med noen bygdetullinger som lever et stort liv på fjaseboken

Anonymkode: e369d...28d

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

høres ut som en liten bygd med noen bygdetullinger som lever et stort liv på fjaseboken

Anonymkode: e369d...28d

Javel..! 

Skrevet

KG er merkelig på julaften. 

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen ting. Hva de har seg imelllom har du ingen ting med. 

Anonymkode: a533f...c60

De har ingenting nå, ifølge han. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er eksen din. Han gjør som han vil.

Anonymkode: 15bf0...a0b

Ikke hvis vi dater? Eller?

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du hadde tenkt å prøve igjen, men dette får deg til å ombestemme deg, så er vel det greit? Hvis du fortsatt har tenkt å prøve igjen, og har tenkt å lage bråk av dette, så skjønner du vel at dette ikke er liv laga?

Slutt å rote med eks'er, er min anbefaling. Det er en grunn til at det ble slutt.

Skrevet

En eks-fri 2017 da.

God jul!

• Liker 1
Skrevet

Du gjør det til et hovedpoeng at en dame er 32 år - SJOKK!!! - mens saken egentlig burde dreie seg om at eksen har bilder liggende ute av han og en dame han nylig har rotet med, samtidig som han spør deg om en ny sjanse. Og da er svaret at du ikke skal gi han en ny sjanse.

Anonymkode: 92bfd...991

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt a før, hu var tretti to og hang/festet med oss i tidlig tjue-åra. Jeg og eksen min er 21, vi hadde noen måneder opphold i forholdet vårt da jeg var syk og fraværende.

Hun festet med dere da hun var tidlig i 20- årene, mens du og din eks var 10 år? 

Anonymkode: daf2f...893

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør det til et hovedpoeng at en dame er 32 år - SJOKK!!! - mens saken egentlig burde dreie seg om at eksen har bilder liggende ute av han og en dame han nylig har rotet med, samtidig som han spør deg om en ny sjanse. Og da er svaret at du ikke skal gi han en ny sjanse.

Anonymkode: 92bfd...991

Men han er så jævla kjekk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun festet med dere da hun var tidlig i 20- årene, mens du og din eks var 10 år? 

Anonymkode: daf2f...893

Nei.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han endelig igjen og første jeg ser på facebook feeden hans er den dama på to og tredve som har postet bilder av hun og han og skrevet hjerter på veggen hans.

Jeg mener, hallo! De ble aldri sammen en gang!! De rakk å date mens jeg var syk liksom, men det funka visst ikke.  For en dame, det må jeg si.

Og det er nesten litt flaut å se at like under innleggene hennes på veggen hans så har du bilder og innlegg av meg og han : )

ææ... hva skal jeg føle om alt det her egentlig?!

Så flaut for deg. Suppedrama.

Anonymkode: 9bb36...c6c

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flaut for deg. Suppedrama.

Anonymkode: 9bb36...c6c

Aha...!

Skrevet

Dere var nok for barnslige.

Anonymkode: 934e3...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...