Gå til innhold

Hjemme alene 1 og 2

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, 3 bra? Hahaha.

Anonymkode: 818bc...77d

Jeg sa den var helt grei. Hvorfor er det så morsomt? :klo: 

Endret av Linnpinn9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel det to første filmene, som var aller mest kjent. Det er vel disse to, som blir regnet som "aller best" i denne filmserien. 

Den tredje Hjemme Alene-filmen var vel forsåvidt grei nok. Men fjerde filmen var jo virkelig RÆVVA! Den femte (og siste?) filmen har jeg faktisk ikke orket å titte på en gang...

Anonymkode: b9ad9...ef3

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Jeg sa den var helt grei. Hvorfor er det så morsomt? :klo: 

Fordi den er ikke grei!! Den har 4,3 på IMDB!! Har knapt sett noen filmer som har under 6,0. Til og med Star Wars Episode 1 The Phanton Menace har 6,5, og den er jo helt elendig!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel det to første filmene, som var aller mest kjent. Det er vel disse to, som blir regnet som "aller best" i denne filmserien. 

Den tredje Hjemme Alene-filmen var vel forsåvidt grei nok. Men fjerde filmen var jo virkelig RÆVVA! Den femte (og siste?) filmen har jeg faktisk ikke orket å titte på en gang...

Hehehehe.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi den er ikke grei!! Den har 4,3 på IMDB!! Har knapt sett noen filmer som har under 6,0. Til og med Star Wars Episode 1 The Phanton Menace har 6,5, og den er jo helt elendig!

Smak og behag

Gjest Belle âme
Skrevet

Nr.5 var kjedeleg, men ikkje like dårlig som nr.4 + at Edvard Munch er "sentral", så den er heilt okay😋

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sint. Ro ned nå, det er jul! 

Anonymkode: 34cdd...656

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får klare å godta andre har ulik smak enn deg selv :) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Jacklost skrev:

Smak og behag

Ja, og siden filmen har 4,3 synes de aller fleste (oppegående) mennesker at filmen suger balle.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Linnpinn9 skrev:

Du får klare å godta andre har ulik smak enn deg selv :) 

Vel, smak er smak, men sjelden har vi sett et tilfelle hvor man har et mer objektivt svar når der gjelder (manglende) kvalitet på en film. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og siden filmen har 4,3 synes de aller fleste (oppegående) mennesker at filmen suger balle.

God jul til deg også :)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, smak er smak, men sjelden har vi sett et tilfelle hvor man har et mer objektivt svar når der gjelder (manglende) kvalitet på en film. 

Ok

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å basere deg på det noen andre mener ?

Klarer du ikke å se en film, og heller gjøre deg opp dine egne meninger om dwn?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å basere deg på det noen andre mener ?

Klarer du ikke å se en film, og heller gjøre deg opp dine egne meninger om dwn?

Når jeg mener den er elendig, når stort sett alle andre som har sett den mener den er elendig, når også alle anmeldere mener den er elendig, ja, så tror jeg muligens jeg kan være inne på noe her!

• 11 måneder senere...
Skrevet

Andre som ser på hjemme alene 2 på tv nå? Er så koselig å se på i julen :rodmer:

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det er over 20 år siden jeg så på alene hjemme filmene.

Har ingen interesse i og se dem igjen.

Skrevet
Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

Det er over 20 år siden jeg så på alene hjemme filmene.

Har ingen interesse i og se dem igjen.

Hvorfor ikke?

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvorfor ikke?

Ingen spesiell grunn egentlig.  

Skrevet
26 minutter siden, Winza skrev:

Andre som ser på hjemme alene 2 på tv nå? Er så koselig å se på i julen :rodmer:

Jaa sitter å ser på den nå haha

Skrevet

Ser på nå. Liker 2 best. Den er hysterisk :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...