Gå til innhold

Hjemme alene 1 og 2

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Så får meg at han var der istedenfor due damen nå :ler:

:fnise:

Anonymkode: b0ce5...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Outlander skrev:

De + Lampoons Christmas Vacation + A Christmas Story er must sees på juletiden

Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen, Donald og vennene hans:)

Skrevet

Tja, ikke helt fast, men jeg liker å se dem sånn innimellom :) I hvert fall 1'ern. Det er koselig. Og nå forstår jeg mer av det sammenlignet med da jeg var liten og trodde at foreldrene hans drev et barnehjem :ler:

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Mari Y skrev:

Nei. Men går aldri lei:) spesielt den scenen i toern, sluttscenen. Pappa avslører at sønnen har brukt opp hele kredittkortet:fnise:

Og når Marv får støt :skratte:

Skrevet
34 minutter siden, Jacklost skrev:

LOL

Anonymkode: b0ce5...7de

Gjest Jacklost
Skrevet

Det vennskapet mellom Kevin og due dama er så rørende :)

Skrevet (endret)
1 time siden, Jacklost skrev:

Nevøen min på 7 holder på å le seg i hjel når han får støt og får den hylla med maling over seg. Jeg ler like godt fremdeles. Marv er lættis :hoho:

Endret av smalls
Gjest Jacklost
Skrevet
10 minutter siden, smalls skrev:

Nevøen min på 7 holder på å le seg i hjel når han får støt og får den hylla med maling over seg. Jeg ler like godt fremdeles. Marv er lættis :hoho:

Så dere den nå på TV?

Skrevet (endret)
33 minutter siden, Jacklost skrev:

Så dere den nå på TV?

Selvfølgelig :) 

Endret av smalls
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
5 minutter siden, smalls skrev:

:klo:

Edit: :P

Endret av Jacklost
Skrevet

Da jeg så 2'eren var jeg sikker på at gamlingen med snøskuffa fra 1'eren skulle dukke opp og vise seg å være faren til due-dama, men nei.. sinnssykt skuffa!

Anonymkode: 818bc...77d

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Jacklost skrev:

Er så genialt når han setter på den svart og hvitt filmen og de utenfor tror det er ekte :laugh:

Er vel mer over the top enn genialt.. var ikke så verst i 1'eren med pizza delivery guy, men på hotellet ble det bare helt idiotisk.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Mari Y skrev:

Nei. Men går aldri lei:) spesielt den scenen i toern, sluttscenen. Pappa avslører at sønnen har brukt opp hele kredittkortet:fnise:

Var jo bare 900 dollar, så rike som de er med det huset og at de reiser med fly hit og dit på en tid hvor dette var dyrt tilsier at det var ingen grunn for ham å klikke for det.

Buzz er for øvrig best! Og Buzz' number systemer er genialt, altså A, 2, D.

https://www.google.no/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm%3DBuzz%20Numbering%20System%26amp%3Dtrue

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mer over the top enn genialt.. var ikke så verst i 1'eren med pizza delivery guy, men på hotellet ble det bare helt idiotisk.

Jeg synes toeren var mye bedre :)

Skrevet
38 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg synes toeren var mye bedre :)

Me to. Filmen er helt genialt. :) 

En ting som jeg stusser på i eneren, er når de skal ha pizza og Buzz spiser opp pizzaen som Kevin skulle ha og Buzz later som han skal spy, men det er Kevin som fikk all skylden. Der var jo Buzz som fremprovoserte det hele. Det var jo faren som sølte brus utover bordet. Teit.

Anonymkode: b02fb...51e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Me to. Filmen er helt genialt. :) 

En ting som jeg stusser på i eneren, er når de skal ha pizza og Buzz spiser opp pizzaen som Kevin skulle ha og Buzz later som han skal spy, men det er Kevin som fikk all skylden. Der var jo Buzz som fremprovoserte det hele. Det var jo faren som sølte brus utover bordet. Teit.

Nok nå! Buzz er en kjernekar! Kevin er familiens sorte får. Synes de burde laget en egen Buzz-spinn-off, men litt sent nå..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok nå! Buzz er en kjernekar! Kevin er familiens sorte får. Synes de burde laget en egen Buzz-spinn-off, men litt sent nå..

Slapp av da!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av da!

Nei! Filmene hadde blitt langt bedre om Buzz hadde dukket opp og reddet Kevin fra tyvene.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Filmene hadde blitt langt bedre om Buzz hadde dukket opp og reddet Kevin fra tyvene.

Haha ok :fnise: Buzz lover

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ok :fnise: Buzz lover

Sier jo bare at han er kul og at vi burde sett mer til ham?

Samme med feks Harry Potter, både han og Ron er helt uinteressante, jeg skulle likt å se en spin-off med uncle vernon og dudley!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...