Gå til innhold

20 år som vil ha barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei 20 år gammel jente som er lesbisk og singel. Jeg bor fortsatt hjemme, men greia er den at jeg føler meg klar til å få barn og jeg vil ha barn snart. Jeg har alltid vært veldig glad i barn og selv kjempe sjenerte barn blir kjempe fort kjent med meg fordi jeg er super glad i barn og viser de at barn er noe det jeg virkelig liker. 

Siden jeg ikke har kjæreste eller hus så kan det bli vanskelig. Jeg tenker at jeg vil ha barn innen 5 år, men om jeg fortsatt er singel da så lurer jeg på om man får dratt til Danmark og få barn. Er det noen som har gjort det som singel? Jeg haster ikke med å få barn, men jeg har så virkelig lyst på barn! :)

Kan man få barn som singel om man drar til Danmark? 

Anonymkode: a9ab9...932

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Ja, hvis man er singel og vil ha barn, så er Danmark det vanligste valget, uavhengig av legning.

Skrevet

Du kan jo gå sammen med en mannlig venn og avtale om å få barn.  Da er dere iallefall to om det og barnet får kjenne begge sine foreldre.

Anonymkode: 1787a...a0a

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke en gang er i stand til å flytte ut, er du heller ikke i stand til å ivareta et barn.

Anonymkode: 34bee...e36

• Liker 12
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du burde først og fremst flytte hjemmefra og få deg en stabil jobb.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Danmark og landene lengre sørover:)  Koster sånn 2-5000 for én inseminering.

Anonymkode: e76b0...1e0

Skrevet

Før du vurderer å få barn bør du sikre deg et inntektsgrunnlag.  Fast jobb, egen bolig og bil bør være på plass.  Så bør du tenke over hvordan det blir å ha barn alene.  Hvordan det blir for barnet og vokse opp uten far. Jeg tror, eller jeg vet du ikke vet helt hva det innebærer og hva du går til.  Det vet ingen før de har opplevd det selv. Det er annerledes å like barn og passe dem enn å ha hovedansvaret resten av livet. Ikke bare det økonomiske ansvaret og det praktiske ansvaret men oppdragelse og grensesetting +++ Du har jo god tid og mange år og modnes på og når du er klar så er Danmark en mulighet men på generelt grunnlag ville jeg ha frarådet en 20 åring som bor hjemme hos foreldrene om å få barn og ihvertfall ikke alene.  

Anonymkode: 8db7a...588

• Liker 6
Skrevet

20 år, bør ikke du være opptatt med studier?

Anonymkode: 970a8...17b

• Liker 2
Skrevet

Mange som vil ha barn da. Så 5 år senere finner man ut at det å få barn er en dårlig deal og er sjeleglad man aldri faktisk fikk noen

Anonymkode: 86d3e...12a

• Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 20 år gammel jente som er lesbisk og singel. Jeg bor fortsatt hjemme, men greia er den at jeg føler meg klar til å få barn og jeg vil ha barn snart. Jeg har alltid vært veldig glad i barn og selv kjempe sjenerte barn blir kjempe fort kjent med meg fordi jeg er super glad i barn og viser de at barn er noe det jeg virkelig liker. 

Siden jeg ikke har kjæreste eller hus så kan det bli vanskelig. Jeg tenker at jeg vil ha barn innen 5 år, men om jeg fortsatt er singel da så lurer jeg på om man får dratt til Danmark og få barn. Er det noen som har gjort det som singel? Jeg haster ikke med å få barn, men jeg har så virkelig lyst på barn! :)

Tja, det er naturlig at du klør etter barn i den alderen der og har så virkelig lyst på barn, det er det mange kvinner som opplever. :) Det er vell litt ting som må på plass først, noe som jeg tenker utifra hva du skriver at du er litt bevisst på selv.
Jeg kjenner flere som har gjort det som par, om det teller?De var i tredve-årene og hadde med sin lesbiske partner på opplevelsen:) De har sagt at det er en tøff opplevelse og at de er glad for å kunne dele den med noen. 

Skrevet

Du må først å fremst klare å forsørge deg selv og komme deg ut av pikerommet før du i det hele tatt tenker på barn iallfall.

Anonymkode: 6eeb7...0e7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...