Heidi_82 Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Hei, noen som har denne stolen? Jeg bestilte den på nettet men da den kom i posten i dag så reagerte jeg på måten den var pakket på. Den lå i en pose i en eske som tydeligvis var til et annet produkt.. Den var ikke pakket i bobleplast eller isopor, lå rett i esken. I tillegg virker det som solskjermen er ødelagt, den holder seg ikke oppe på den ene siden og virker veldig slarkete.. Noen som har erfaring med den? Skal selvfølgelig reklamere på den, men føler jo egentlig at jeg ønsker å heve kjøpet siden den var så dårlig pakket. Den var også ripete og litt skitten på undersiden, fikk ikke inntrykk av at den var ny.. Burde jo bli informert dersom jeg har fått en demovare..
Amarone Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Vi hadde den. Den kom i en originaleske, og definitivt uten riper. Kjøpte du den ny fra forhandler synes jeg dette høres merkelig ut... Ville nok reklamert og kjøpt ny fra noen andre! Forøvrig var vi veldig godt fornøyd med stolen.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 7 minutter siden, Amarone skrev: Vi hadde den. Den kom i en originaleske, og definitivt uten riper. Kjøpte du den ny fra forhandler synes jeg dette høres merkelig ut... Ville nok reklamert og kjøpt ny fra noen andre! Forøvrig var vi veldig godt fornøyd med stolen. Samme her! Har også hvert veldig fornøyd med vårt Anonymkode: a3fbd...892
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå