Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk...og god matlagingsøkt. :)  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk.

Ble ettertenksom og lei meg. Vondt at det gode er borte for alltid.....   :cry3:

Skrevet

:klem: 

• Liker 1
Skrevet

Hmm...lurer på hva de serverer for noe godt i dag her? Søndagskos på en mandag. :spise: *klar*

• Liker 1
Skrevet

Så godt, Nietsoj! :hoppe: Du lager de luftigste godpannekakene jeg har smakt på lenge.

• Liker 1
Skrevet

I anledning broderfolkets nasjonaldag, må vi jo spise litt av dette. :spise:  Rykende varmt nu!
       146070049_5f197401c3_z.jpg?zz=1

• Liker 2
Skrevet

Er det noe godt til lunch idag 'a? Magen knurrer. En skikkelig digg salat med masse digg i hadde vært digg. (Dette ble mye digg :P) Kylling, avokado, cherrytomat og masse annet digg. 

• Liker 1
Skrevet

Salka: jeg digger deg! :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Salka: jeg digger deg! :fnise: 

Takk, tror jeg. :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Værsågod helt sikkert! :skratte:

Skrevet

Nå fant jeg frem en salat som fikk mine tenner til å løpe, håper at andre sine tenner løper med :)

salat.jpg

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

I anledning broderfolkets nasjonaldag, må vi jo spise litt av dette. :spise:  Rykende varmt nu!
       146070049_5f197401c3_z.jpg?zz=1

Kan svenskeJærri få litt?  :sjenert:

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, fiole skrev:

Nå fant jeg frem en salat som fikk mine tenner til å løpe, håper at andre sine tenner løper med :)

salat.jpg

...og litt av dette?  :spise:

• Liker 1
Skrevet

Svenske Jerry? Er du svenske? Halv eller hel? Hybrid eller skap Svenske:fnise: Eller lever du i skogen på grensen?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, fiole skrev:

Svenske Jerry? Er du svenske? Halv eller hel? Hybrid eller skap Svenske:fnise: Eller lever du i skogen på grensen?

Hehe. Er nok helnorsk, men har bodd årevis på grensa. Og er kun litt lenger unna i dag.. hytte nærmere enn bolig.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hehe. Er nok helnorsk, men har bodd årevis på grensa. Og er kun litt lenger unna i dag.. hytte nærmere enn bolig.

Langt oppe eller langt nede i landet...:ninja:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, fiole skrev:

Langt oppe eller langt nede i landet...:ninja:

Tenkt å ta en tur?  :fnise:

Mellom Finnskogen og Halden....   :tunge1:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tenkt å ta en tur?  :fnise:

Mellom Finnskogen og Halden....   :tunge1:

Ha, ha ha, Jeg har i de to siste årene hatt lyst til å finne meg et sted lite hus f.eks litt avsides men ikke så langt vekke fra folk heller, jeg har noen år igjen på jobb....he he...er ofte på nettet og funderer hmm....bare det...:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...