Jerry Lee Skrevet 31. desember 2016 #81 Del Skrevet 31. desember 2016 Tullebukker og Bråkebøtter er heldigvis borte. Så..Jerry fant seg mat & drikke sjæl. Akkurat nå liker jeg ting jeg fant i saltlakebutten! Syltelabber...😍 ...og resten av min egen sjællagde huesylte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2017 #82 Del Skrevet 1. januar 2017 18 timer siden, Jerry Lee skrev: SER jo godt ut... ☺ Meeen, skeptisk! 😉 Utfordrer deg til å smake, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #83 Del Skrevet 1. januar 2017 Veldignstille og rolig på restaurant, i dag ? Da er det kanskje mulig å få spist ett bedre måltid i fred og ro... Anonymkode: 43a62...cee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #84 Del Skrevet 2. januar 2017 Har dere hjemmelagd lapskaus her? Ja? Flott! Sett hele gryta på bordet. 😀 Og ei flaske Gammel Oppland, takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2017 #85 Del Skrevet 2. januar 2017 Jatakk, det var akkurat det jeg kunne ha tenkt meg nå. + Flatbrød, takk. Og kaldt vann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #86 Del Skrevet 2. januar 2017 MIN lapskausgryte. Bare min! Ligg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2017 #87 Del Skrevet 2. januar 2017 Unsyll da. Merkelig spiseplass dette er... *tusle bort til forumkiosken og ta seg ei pølse i brød heller* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #88 Del Skrevet 2. januar 2017 Ååeeh! Den lapskausen var god. 😀 My compliments to the chef. Synd noen må sitte med verdens seigeste flatbrød og lunkent kranvann... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #89 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Unsyll da. Merkelig spiseplass dette er... *tusle bort til forumkiosken og ta seg ei pølse i brød heller* Du skal slippe å ta til takke med ei pølse i brød. Du kan forsyne deg med akkurat det som du har lyst til, fordi vår kokk jobber døgnet rundt og har all verdens delikatesser klar til servering Delikatessene står på rekke og rad rett utenfor kjøkkenet Endret 2. januar 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #90 Del Skrevet 2. januar 2017 Hva slags meny er det i dag ? Anonymkode: 43a62...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #91 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags meny er det i dag ? Anonymkode: 43a62...cee Her kan du velge i alle retter som finnes over hele verden, da vår kokk allerede har stelt i stand alle rettene Det er en fantastisk kokk vi har Det er selvbetjening i dag, og andre dager når servitør ikke er tilstede. Værsågod Endret 2. januar 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #92 Del Skrevet 2. januar 2017 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Unsyll da. Merkelig spiseplass dette er... *tusle bort til forumkiosken og ta seg ei pølse i brød heller* Men...min gryte det, jo. Kan kjøpe deg en hel gryte og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2017 #93 Del Skrevet 2. januar 2017 *bestille seg en tallerken lapskaus med mye kjøtt i* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #94 Del Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: *bestille seg en tallerken lapskaus med mye kjøtt i* Den er nydelig. Put it on my tab. 😜 Og, servitør... Hoppis må få det sprøeste(!) flatbrødet og det iskaldeste kildevannet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2017 #95 Del Skrevet 2. januar 2017 Takk. Det var snilt gjort av deg. *knasknasknas* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #96 Del Skrevet 2. januar 2017 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Det var snilt gjort av deg. *knasknasknas* Jerry KAN være snill hvis han bare vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #97 Del Skrevet 2. januar 2017 Det kunne gjort seg med litt Teufel-musikk nå. 😈 (( Hva? Heter det ikke det? Hæ? Tøffelmusikk? )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #98 Del Skrevet 2. januar 2017 Oj...orka ikke hele gryta, jeg. * tømme resten i veska mi* Og jeg deler ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #99 Del Skrevet 2. januar 2017 14 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det kunne gjort seg med litt Teufel-musikk nå. 😈 (( Hva? Heter det ikke det? Hæ? Tøffelmusikk? )) Taffelmusikk, værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #100 Del Skrevet 2. januar 2017 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Taffelmusikk, værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå