Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #501 Del Skrevet 1. april 2017 Mulig jeg har sagt det før...men har en leirplass på eiendommen ca 500 meter fra hytta. Der kan jeg bo i dagevis. Åpen bivuakk, sovepose, bålplass med varmereflektor av nesten forsteinet tømmer, sotsvarte kokekar og panne til kaffe, suppe, egg&bacon. Steinhelle jeg steker solid mat på...koteletter og annet større kjøtt. Å, som jeg håper jeg kan komme meg utover snart. Lei vondtene nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #502 Del Skrevet 1. april 2017 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Mulig jeg har sagt det før...men har en leirplass på eiendommen ca 500 meter fra hytta. Der kan jeg bo i dagevis. Åpen bivuakk, sovepose, bålplass med varmereflektor av nesten forsteinet tømmer, sotsvarte kokekar og panne til kaffe, suppe, egg&bacon. Steinhelle jeg steker solid mat på...koteletter og annet større kjøtt. Å, som jeg håper jeg kan komme meg utover snart. Lei vondtene nå. Alt, unntatt Bacon.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #503 Del Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, fiole skrev: Alt, unntatt Bacon.... Ikke bacon? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #504 Del Skrevet 1. april 2017 Tørka bacon er greit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #505 Del Skrevet 1. april 2017 Grmf. Hmm...ok, da. Når drar vi? 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #506 Del Skrevet 1. april 2017 Jærri legger seg. Takk for praten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #507 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jærri legger seg. Takk for praten. Snart Jerry, takke for seg Endret 1. april 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #508 Del Skrevet 2. april 2017 8 timer siden, Jerry Lee skrev: Mulig jeg har sagt det før...men har en leirplass på eiendommen ca 500 meter fra hytta. Der kan jeg bo i dagevis. Åpen bivuakk, sovepose, bålplass med varmereflektor av nesten forsteinet tømmer, sotsvarte kokekar og panne til kaffe, suppe, egg&bacon. Steinhelle jeg steker solid mat på...koteletter og annet større kjøtt. Det var nesten som en komprimert og vakker novelle. Jeg liker alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2017 #509 Del Skrevet 2. april 2017 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det var nesten som en komprimert og vakker novelle. Jeg liker alt. Slik føles det, min venn. Alle skulle få lov til å oppleve slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #510 Del Skrevet 2. april 2017 Jerry Lee-reiseleder på blå resept? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2017 #511 Del Skrevet 2. april 2017 Hehe. Næsj...men det ER bot for sliten fysikk og psyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #512 Del Skrevet 2. april 2017 Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2017 #513 Del Skrevet 2. april 2017 Og invitasjon står ved lag. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #514 Del Skrevet 2. april 2017 Veldig hyggelig å vite...om ikke annet. Takk. Jeg har to kilos havrebrød stående til heving nå. I kveld blir det godt smør og brunost-fest i hoppeheimen. Det er de små gledene som smaker best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2017 #515 Del Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Veldig hyggelig å vite...om ikke annet. Takk. Jeg har to kilos havrebrød stående til heving nå. I kveld blir det godt smør og brunost-fest i hoppeheimen. Det er de små gledene som smaker best. Så sant. Kos deg, Venn. Baker ikke sjæl..og de i familien som gjorde det er borte. Så lenge siden Jærri spiste slikt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #516 Del Skrevet 2. april 2017 Skal sende over et når de er ferdig. Det er en kilo mel i hvert brød, så ferdig er de nok en del tyngre. Det ligger masse god mat i hver munnfull og det metter på et helt annet vis enn de luftige kjøpebrødene gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2017 #517 Del Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Skal sende over et når de er ferdig. Det er en kilo mel i hvert brød, så ferdig er de nok en del tyngre. Det ligger masse god mat i hver munnfull og det metter på et helt annet vis enn de luftige kjøpebrødene gjør. Så enig. Du? Vi byttehandler... du bor litt i skogen hos meg og jeg spiser nydelig hjemmebakst hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #518 Del Skrevet 2. april 2017 Avtale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2017 #519 Del Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Avtale. ((Det kunne vært hyggelig...)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2017 #520 Del Skrevet 2. april 2017 Det er 100% virkelig i fantasien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå