Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Noko attåt" blir det du registrerer med andre nerveceller enn de som sitter i smaksløkene. Ofte en kompleks kombinasjon av berøring i nakke, skuldre, rygg, maximus og atmosfære   .... du vet :nigo: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg få massasje? :rodmer: Det trengs virkelig, har stålfjærer overalt etter denne :raven: uka. 

• Liker 2
Skrevet

*se betuttet på ei som sniker seg inn i køen og later som at hun er meg* :sukk: 

Akk ja. Jeg får nøye meg med å se på dette bildet jeg da. Fastelavn den 26 feb. 
2488688.jpg

• Liker 2
Skrevet

Vi tar det i riktig rekkefølge uten sniking, hvis ikke blir det andre boller

• Liker 2
Skrevet

Morsom du. :biggrin: 

• Liker 1
Skrevet

:grine: 

Går tilbake til Aldri mumlemumlemumle...

• Liker 1
Skrevet

Så det såh! :)  Tusen takk for i kveld. Nå legger jeg meg god og mett. Noko attåt`en var midt i blinken. :goodbye: 

• Liker 2
Skrevet

Ja tenker den satt. For min del var starten på vinterferien så god at intet kan ødelegge helhetsinntrykket. God natt, venner :) 

• Liker 2
Skrevet

*lufte, støvsuge og vaske som vanlig her* :) 

• Liker 1
Skrevet

Upps..er det ingen som har servert deg her da? Beklager så mye...her har du en nybrygget:kaffekopp:god en! :jepp: 
Selv holder jeg på med brødbakst i dag. Kommer til å bli kjempegodt til kveldsmaten når jeg kommer så langt.

• Liker 1
Skrevet

Her er kaffe og mazariner til alle som vil ha. Værsågod :blomst:

Relatert bildeRelatert bilde  Relatert bilde   Relatert bilde   Relatert bilde   Relatert bilde    Relatert bilde  Relatert bilde

• Liker 1
Skrevet

*snike seg inn og smake litt her også*    :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg får verken legge ut musikk eller bilder....jeg har jo gjort det tusen millonte ganger tidligere...det er irriterende:rasende:

• Liker 1
Skrevet (endret)

God morge:sol:

Nytrukket kaffe og mazariner værsågod! :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Relatert bilde

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Skrevet
På 27.2.2017 den 16.18, fiole skrev:

Jeg får verken legge ut musikk eller bilder....jeg har jo gjort det tusen millonte ganger tidligere...det er irriterende:rasende:

Hei. Jeg har også fått problemer med å kopiere inn bilder i det siste. Er det fra pc eller mobiltlf hos deg?

• Liker 1
Skrevet

Hallo...? Servitør?  Vil gjerne bestille nå.

Smørbrød, går det? No' enkelt? 

Fint.

10 skiver med varmrøkt makrell med bacon, slangeagurk, majones og nykvernet pepper.

Takk skal du ha. 

:spise:

• Liker 2
Skrevet

Aftenblåbærmuffins til folket!    :spise:    26873.jpg

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Aftenblåbærmuffins til folket!    :spise:    26873.jpg

Tusen takk :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Så fint at det var en igjen til deg, An0. :)  Jeg ble så fysen på litt dessert her nå at jeg fikk kokken på kg-kjøkkenet til å fikse noe småtterier. Selvfølgelig blir det litt til dere andre som kanskje vil ha også. Man deler da så godt man kan. 
dessert-wallpaper-1.jpg
Namnam og håper at det smaker. :spise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...