AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Del Skrevet 23. desember 2016 Kan politiet gjøre noe med de som varsler om f.eks. fartskontroll på Facebook? Anonymkode: 2cb65...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Del Skrevet 23. desember 2016 Det er jo ulovlig å varsle folk ved å blinke med lysene f.eks, så det samme bør jo gjelde andre steder. Anonymkode: 2cb65...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Del Skrevet 23. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ulovlig å varsle folk ved å blinke med lysene f.eks, så det samme bør jo gjelde andre steder. Anonymkode: 2cb65...f6e Hva? Er det det? Jeg kan ikke skjønne hvordan dette skal kunne påvises...man kan flæsje lysene for å varsle om hjort i veikanten, ødelagt lys hos imøtekommende kjøretøy osv. Intensjonen blir umulig å bevise. Anonymkode: 1e8a2...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. desember 2016 #4 Del Skrevet 23. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan politiet gjøre noe med de som varsler om f.eks. fartskontroll på Facebook? Anonymkode: 2cb65...f6e Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Del Skrevet 23. desember 2016 Politiet har nok alltid visst at folk solidaritetsvarsler om sånt.. Anonymkode: 5c8ca...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Del Skrevet 23. desember 2016 Er dessverre ikke forbudt å være idiot. Dessverre. Anonymkode: 7370b...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #7 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva? Er det det? Jeg kan ikke skjønne hvordan dette skal kunne påvises...man kan flæsje lysene for å varsle om hjort i veikanten, ødelagt lys hos imøtekommende kjøretøy osv. Intensjonen blir umulig å bevise. Anonymkode: 1e8a2...b8c Jeg måtte finne igjen saken jeg leste for å sjekke, men han fikk ikke bot for å varsle. Han fikk bot for feilaktig bruk av lys. http://www.tv2.no/a/8380950/ Men det burde vært ulovlig. Det hadde vært så bra om man kunne bli bøtelagt for å varsle. På vennelista mi har jeg en som varsler titt og ofte. Innlegget er til og med offentlig. Anonymkode: 2cb65...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #8 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Politiet har nok alltid visst at folk solidaritetsvarsler om sånt.. Anonymkode: 5c8ca...394 Ja, men om man hadde fått bot så hadde noen kanskje sluttet. Det er bedre at de som ikke tar hensyn til trafikkreglene aldri vet hvor politiet står slik at de kan bli tatt i stedet for at de senker hastigheten på akkurat den strekningen der de vet det er kontroll. Anonymkode: 2cb65...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #9 Del Skrevet 26. desember 2016 På 23.12.2016 den 21.06, AnonymBruker skrev: Er dessverre ikke forbudt å være idiot. Dessverre. Anonymkode: 7370b...c76 For noe tull! Og hvorfor skrive dessverre to ganger? Anonymkode: 6f49c...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå