Gå til innhold

Han blir liksom ikke helt stiv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, nå har jeg en utfordring som jeg ikke har hatt før.

Jeg har en fuckfriend. Det vil si at vi ikke møtes så ofte, og når vi møtes tar vi en vennskapelig prat/kaffe/øl og så har vi sex. Deretter prater vi litt etterpå også. Vi lager ikke mat sammen, ser ikke film og unngår kjæresteaktiviteter (utenom sex). Nå har det seg sånn at det var han som tok initiativ til opplegget, og vi bytter på å ta initiativ til å møtes. Han er god og oppmerksom i senga og behandler meg med respekt. Her er alt som det skal være, tenker jeg. Men! Jeg merker at penisen hans ikke blir like hard som andre menn jeg har hatt sex med, og jeg begynner å lure på om det er fordi han egentlig ikke tenner på meg. Jeg er rett og slett litt tykk. Samtidig vet jeg at noen menn kan like større damer, men jeg tenker samtidig at han kanskje har sex med meg fordi det er bedre enn ingenting? Han får penisen inn i meg, men en av oss må hjelpe til der. Han fingrer meg alltid først, og jeg ender ofte opp med å bli nesten for våt. Mulig dette ødelegger også. Jeg har ikke nevnt dette for ham, for jeg vet at det er et sårt tema for mange menn, og jeg tenker at noen menn kanskje bare blir mindre stiv enn andre? Han er en fantastisk sexpartner og har ikke liten penis, så selvtilliten burde være grei for hans del. Han har et helt vanlig utseende. Jeg vil si at han har en bedre kropp enn meg, om ikke litt for tynn, mens jeg kanskje er en god del penere enn ham i ansiktet. Jeg er uansett veldig tiltrukket av ham, men alle disse tankene om at jeg kanskje ikke tenner ham, gjør at jeg blir usikker på om jeg vil fortsette med dette opplegget. 

Anonymkode: c9f81...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker han? Går han på medisiner? hva med å prøve en penisring? du kan også få penisringer med vibrator på?

Anonymkode: ab250...a9a

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Røyker han? Går han på medisiner? hva med å prøve en penisring? du kan også få penisringer med vibrator på?

Anonymkode: ab250...a9a

Han røyker/snuser. Jeg vet ikke noe om medisiner, og ønsker ikke å komme med "forslag" hvis han selv ikke opplever det som problematisk, men jeg har også tenkt tanken om penisring...Men samtidig vet jeg ikke om dette problemet er noe han har hatt med andre, eller om det er på grunn av meg...

Gjest lizard queen
Skrevet

Hvis han røyker, drikker mye kaffe, bruker medisiner osv kan det ha noe å si. Også er det en del som ikke tenner skikkelig på folk hvis ikke de har følelser, kan jo være det også. Hvordan du er i senga også, du skriver at han fingrer deg, men gjør du noe med han? Viser du at du tenner på han? Virker som om du er ganske usikker, altså jeg tviler sterkt på at han driver og analyserer hvem av dere som har "best" kropp og ansikt, men hvis du tenker på det i senga så merker han det nok veldig at du ikke er avslappa og fokusert, om ikke bevisst så meker hvertfall pikken hans det! :P 

Jeg får mer komplekser rett før mensen, blir jo oppblåst og humørsyk og greier og da går det utover sexen for hans del også, ikke fordi jeg er oppblåst men fordi jeg stresser med det. Har mye å si det der. 

Skrevet

Som hun over her så lurer jeg også på om du gjør noe med han før penetrering? 

Skrevet
1 minutt siden, lizard queen skrev:

Hvis han røyker, drikker mye kaffe, bruker medisiner osv kan det ha noe å si. Også er det en del som ikke tenner skikkelig på folk hvis ikke de har følelser, kan jo være det også. Hvordan du er i senga også, du skriver at han fingrer deg, men gjør du noe med han? Viser du at du tenner på han? Virker som om du er ganske usikker, altså jeg tviler sterkt på at han driver og analyserer hvem av dere som har "best" kropp og ansikt, men hvis du tenker på det i senga så merker han det nok veldig at du ikke er avslappa og fokusert, om ikke bevisst så meker hvertfall pikken hans det! :P 

Jeg får mer komplekser rett før mensen, blir jo oppblåst og humørsyk og greier og da går det utover sexen for hans del også, ikke fordi jeg er oppblåst men fordi jeg stresser med det. Har mye å si det der. 

Jeg er egentlig ikke så veldig usikker, men ble liksom det da dette ikke er noe jeg har lagt merke til før. Og jeg ser jo at den der utseendeanalysen min er ganske latterlig når du påpeker det. Jeg kan heller ikke tro at følelser er problemet da han ikke gir uttrykk for å ønske et forhold. 

Og ja, jeg viser at jeg er kåt på ham også, jeg suger og runker og deltar aktivt i samleiet. Sexen er jo deilig, og det ender med at vi kommer begge to. Mulig jeg lager et problem som ikke er reelt. 

Det er jo mulig vi begge er litt usikre og nervøse, men at vi ikke helt vil innrømme det. Vi trenger ofte å snakke sammen om helt tilfeldige ting en halvtime før en av oss tar initiativet på en ganske keitete måte. Vi er rett og slett litt som sjenerte fjortiser før vi kommer i gang. Kanskje vi liker hverandre bedre enn vi vil innrømme? Hva vet jeg. :P

Gjest lizard queen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ikke så veldig usikker, men ble liksom det da dette ikke er noe jeg har lagt merke til før. Og jeg ser jo at den der utseendeanalysen min er ganske latterlig når du påpeker det. Jeg kan heller ikke tro at følelser er problemet da han ikke gir uttrykk for å ønske et forhold. 

Og ja, jeg viser at jeg er kåt på ham også, jeg suger og runker og deltar aktivt i samleiet. Sexen er jo deilig, og det ender med at vi kommer begge to. Mulig jeg lager et problem som ikke er reelt. 

Det er jo mulig vi begge er litt usikre og nervøse, men at vi ikke helt vil innrømme det. Vi trenger ofte å snakke sammen om helt tilfeldige ting en halvtime før en av oss tar initiativet på en ganske keitete måte. Vi er rett og slett litt som sjenerte fjortiser før vi kommer i gang. Kanskje vi liker hverandre bedre enn vi vil innrømme? Hva vet jeg. :P

Blir jo fort en ond sirkel da hvis du begynner å tenke på det pga det :P Men ut fra det du skriver tror jeg ikke det er noe å tenke på, så lenge han får den opp nok til å faktisk ha sex er det vel ikke noe problem? Er sikkert bare at han er sjenert eller noe, eller så er det noe fysisk. Tror ikke du trenger å tenke på det. :) 

Skrevet
1 minutt siden, lizard queen skrev:

Blir jo fort en ond sirkel da hvis du begynner å tenke på det pga det :P Men ut fra det du skriver tror jeg ikke det er noe å tenke på, så lenge han får den opp nok til å faktisk ha sex er det vel ikke noe problem? Er sikkert bare at han er sjenert eller noe, eller så er det noe fysisk. Tror ikke du trenger å tenke på det. :) 

Takk for støtte og gode råd! <3

Skrevet

som mange andre tråder på dette forumet, føler alle at noen tråder handler om "meg", og som oftest får man bekreftet at det ikke gjør det.

Dette er en post hvor jeg føler at hver eneste detalj som er nevnt i ts sitt innlegg og kommentarene i etterkant handler om meg.

Om jeg skulle ha laget et eget innlegg om dette selv, så tror jeg ikke jeg hadde klart å beskrive det på en annen måte enn det du har gjort her.

Er helt sjokka!

Håper det ordner seg, gutten har sikkert bare litt prestasjonsangst! - ettersom at det er en litt "keitete" stemning før dere kommer i gang.

Dette er jo min situasjon prikk lik: og da hadde jeg enten gått for å gi han mye nærhet, eller gått for den røffe versjonen - litt kloring/og sånt....

Kanskje han ikke tar det helt med ro? blir litt anspent og sånt...

Anonymkode: 2012a...e54

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper det ordner seg, gutten har sikkert bare litt prestasjonsangst! - ettersom at det er en litt "keitete" stemning før dere kommer i gang.

Dette er jo min situasjon prikk lik: og da hadde jeg enten gått for å gi han mye nærhet, eller gått for den røffe versjonen - litt kloring/og sånt....

Kanskje han ikke tar det helt med ro? blir litt anspent og sånt...

<--- samme person

kanskje han ikke vet helt hvor han har deg? og er usikker på hvordan han skal behandle deg (hardt/mykt, være rett på, etc...).

I min situasjon, ville en jente ha tent meg sinnsykt mye mer - om hun viste meg det på en skitten måte - eller ikke er redd for å vise at du er tiltrukket av han ved å starte samleiet i det øyeblikket dere har kommet inn døra.

Anonymkode: 2012a...e54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...