AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Jeg vokste opp i fosterhjem hvor min fosterfar fortalte meg heletiden hvor feit og stygg jeg var, At jeg ikke var velkommen hos de osv, fostermor ga opp og de ble nesten skilsmisse de imellom. Henne sa at var de noe fikk jeg snakke me barnevernet noe jeg ikke turte var redd for truende fosterfar. Vil egentlig legge mitt spiseproblem mye på han . Han mobba meg i mange år og kalte meg feit og stygg. Dette resulterte i apise problem først , blanding av bulumi og anoreksi. og missbrukte amfetamin som slankemiddel. Kasta opp mat eller spiste ikke. Nå har jeg variert fra og vere 45 kg- 61 (da jeg gikk gravid) Slutta med all rus i graviditet selvfølgelig. Ungen havna desverre i fosterhjem pga voldelig barnefar og psykisk ustabil. Klarer aldri vere fornøyd med utseende, jeg har fått høra av mange andre at jeg er utrolig pen. Vert preget av oppvekst me utfrysning av jentene i klassen osv , misstenker sjalusi idag men har slitt me utrolig dårlig selvbilde. Så vet ikke hva jeg skal tro, mannen min er veldig kjekk og foresten. kansje sjalue damer der og. Men han sliter med selvtilitt han og, blir aldri fornøyd heller. tidligere body builder. Har tidvis angst også.. og jeg klarer liksom aldri vere fornøyd, nå veger jeg 56 og er 161 høg. Får med engang de slanke presset igjen og føler jeg burde ta en ukes amfetamin uke, for og bli tynn igjen. Og begynner føle meg feit igjen. Akuratt gått opp 10 kg siden brudd me xn, er i nytt forhold og har de utrolig bra. Men de me vekt økninga igjen plager meg , jeg var for tynn sist , og nå formye... Rusproblemet er mere slanke problem ikke rus problem. bruker det for og bli tynn liksom. Begynner og bli sprø av de her, legen har henvist meg på dps, dette blir vel på ny året. Er det vanlig og aldri vere fornøyd med seg selv? Er så slitsomt. jeg kan også sitte og se på bilder fra tidliger og se at da var jeg pen, men er aldri fornøyd noengang. Anonymkode: f14f7...b61
nanuk Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Hei jeg ser du har hadt mye motgang i livet. Jeg vet alt om fosterhjem. Barnevernet. Amfetamin. Og vekten din. Det er ikke noe galt med deg. Jeg er 160 høy og veier 53 kilo. Jeg ønsker deg tilfredstillelse med deg selv. Og at du skiller mellom en fin vekt å underholdningsverdien av amfetamin. Livet er bedre uten slanke kuren du bruker. Lykke til 1
aiba Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har også hatt spiseforstyrrelsene men nå veier jeg 78 og har draget som faen så hva er problemet. Skal gå ned litt men ikke mere oppkast og sult. Gikk opp pga medisiner mot psykose
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynner og bli sprø av de her, legen har henvist meg på dps, dette blir vel på ny året. Det er en god íde. Si ja hvis du får et tilbud. Det kan hjelpe å få sortert litt. Anonymkode: df689...e77
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 takk for råd alle sammen og tilbakemeldinger- ts Anonymkode: f14f7...b61
Mari Y Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vokste opp i fosterhjem hvor min fosterfar fortalte meg heletiden hvor feit og stygg jeg var, At jeg ikke var velkommen hos de osv, fostermor ga opp og de ble nesten skilsmisse de imellom. Henne sa at var de noe fikk jeg snakke me barnevernet noe jeg ikke turte var redd for truende fosterfar. Vil egentlig legge mitt spiseproblem mye på han . Han mobba meg i mange år og kalte meg feit og stygg. Dette resulterte i apise problem først , blanding av bulumi og anoreksi. og missbrukte amfetamin som slankemiddel. Kasta opp mat eller spiste ikke. Nå har jeg variert fra og vere 45 kg- 61 (da jeg gikk gravid) Slutta med all rus i graviditet selvfølgelig. Ungen havna desverre i fosterhjem pga voldelig barnefar og psykisk ustabil. Klarer aldri vere fornøyd med utseende, jeg har fått høra av mange andre at jeg er utrolig pen. Vert preget av oppvekst me utfrysning av jentene i klassen osv , misstenker sjalusi idag men har slitt me utrolig dårlig selvbilde. Så vet ikke hva jeg skal tro, mannen min er veldig kjekk og foresten. kansje sjalue damer der og. Men han sliter med selvtilitt han og, blir aldri fornøyd heller. tidligere body builder. Har tidvis angst også.. og jeg klarer liksom aldri vere fornøyd, nå veger jeg 56 og er 161 høg. Får med engang de slanke presset igjen og føler jeg burde ta en ukes amfetamin uke, for og bli tynn igjen. Og begynner føle meg feit igjen. Akuratt gått opp 10 kg siden brudd me xn, er i nytt forhold og har de utrolig bra. Men de me vekt økninga igjen plager meg , jeg var for tynn sist , og nå formye... Rusproblemet er mere slanke problem ikke rus problem. bruker det for og bli tynn liksom. Begynner og bli sprø av de her, legen har henvist meg på dps, dette blir vel på ny året. Er det vanlig og aldri vere fornøyd med seg selv? Er så slitsomt. jeg kan også sitte og se på bilder fra tidliger og se at da var jeg pen, men er aldri fornøyd noengang. Anonymkode: f14f7...b61 Jeg skjønner godt at du opplever det slitsomt, selv om jeg ikke har vært i samme situasjon. Bortsett fra mobbing. Der trodde jeg, akkurat som du, at jeg var stygg, i flere år. Jeg håper du klarer å nå ut til noen som vet hvordan du har det, og at du klarer å holde fast ved de gode tingene i livet. Du kan også kontakte mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS. Eller så har legevakten i Oslo et tilbud, og du kan også kontakte fastlegen. Er eneste rådene jeg kan gi. Du har også mentalhelse.no. Klem:)
Sulosi Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Sulosi, mod
Fremhevede innlegg