AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har så vondt i korsryggen og leggene. Hatt dette i et par dager, er på en måte som jeg er så trett i ryggen og leggene at jeg sliter med å stå og gå over lengre perioder. Lurer på om det kan være mensen som gjør dette, mener jeg skal ha det imorgen. Men aldri hatt så vond rygg og ikke minst legger, andre? Anonymkode: 85e5d...69b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så vondt i korsryggen og leggene. Hatt dette i et par dager, er på en måte som jeg er så trett i ryggen og leggene at jeg sliter med å stå og gå over lengre perioder. Lurer på om det kan være mensen som gjør dette, mener jeg skal ha det imorgen. Men aldri hatt så vond rygg og ikke minst legger, andre? Anonymkode: 85e5d...69b Feber? Anonymkode: 0bff4...24d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feber? Anonymkode: 0bff4...24d Nei, heller ikke nedsatt allmenntilstand og heller ikke syk følelse i kroppen kun smerter. Anonymkode: 85e5d...69b
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Har du belastet ryggen på noen måte? Vond legg i sammenheng med korsryggen KAN komme av at isjiasnerven er irritert eller i klem. Men det er jo også vanlig å ha vond korsrygg før mensen, men vet ikke om det kan påvirke leggen. Ta noen dager og se om det gir seg. Hvis ikke ville jeg tatt en tur til legen som eventuelt kan henvende til fysioterapeut. Anonymkode: 6a731...fcb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du belastet ryggen på noen måte? Vond legg i sammenheng med korsryggen KAN komme av at isjiasnerven er irritert eller i klem. Men det er jo også vanlig å ha vond korsrygg før mensen, men vet ikke om det kan påvirke leggen. Ta noen dager og se om det gir seg. Hvis ikke ville jeg tatt en tur til legen som eventuelt kan henvende til fysioterapeut. Anonymkode: 6a731...fcb Har hatt isasjnerve i klem før, men det er ikke helt slik. Det er mer mensenmurring men i beina. Har ikke typiske ryggsmerter det er mensenmurring men i ryggen og ikke i magen Men får bare se, idag kom mensen og beina gjør ikke vondt kun ryggen. Anonymkode: 85e5d...69b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå