AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Jeg tror jeg har fått influensa.. Verker i bihulene, veldig slapp, vondt i halsen, snufsete og feber. Men så har jeg sagt ja til å jobbe for en kollega i morgen. Har lagt i hele dag, og føler jeg bare blir verre og verre. Studerer så har nesten ikke jobbet i hele desember pga eksamen. Er ekstra hjelp, og da føler jeg hvertfall at jeg må svare ja til alle vaktene jeg får. Jeg er så og si aldri syk, men selvsagt så måtte jeg bli det nå. Hater å melde meg syk. Er det greit å møte syk på jobb? Jeg sitter btw på kontor. Anonymkode: 28a55...dbc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Hvor mye kontakt har du med folk? Vær ekstremt nøye med hygienen om du går i det minste, sprit deg før du går ut av kontoret, host i albuen osv. Anonymkode: 9d8f5...48f 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye kontakt har du med folk? Vær ekstremt nøye med hygienen om du går i det minste, sprit deg før du går ut av kontoret, host i albuen osv. Anonymkode: 9d8f5...48f Jeg sitter med 1-2 andre på kontoret. Men siden jeg er ekstra hjelp så sitter jeg på en av de faste ansatte sine pulter når jeg er på jobb. Vi har masse antibac på kontoret. Anonymkode: 28a55...dbc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Du holder deg selvfølgelig hjemme! Jeg har en kollega som gikk på jobb for en uke siden selv om hun var potte tett, hostet og var full i feber, hun "kjedet seg sånn" hjemme, og nå er vi tre kolleger som har blitt syk og ser julen kommer til å passere i en feberdøs. Anonymkode: 6bb99...62c 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Er det mulig at jeg vil bli enda mer syk om jeg drar? Har lyst å være litt oppegående på julaften.. Eneste jeg er ute er til og fra jobb. Anonymkode: 28a55...dbc
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Hold deg hjemme, så slipper du å smitte andre.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig at jeg vil bli enda mer syk om jeg drar? Har lyst å være litt oppegående på julaften.. Eneste jeg er ute er til og fra jobb. Anonymkode: 28a55...dbc Ja, du blir mest sannsynlig mer syk. Anonymkode: 9d8f5...48f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter med 1-2 andre på kontoret. Men siden jeg er ekstra hjelp så sitter jeg på en av de faste ansatte sine pulter når jeg er på jobb. Vi har masse antibac på kontoret. Anonymkode: 28a55...dbc Hold deg hjemme. Stor sjanse for at kollegaen din blir smittet og får julen ødelagt. Anonymkode: ec50f...0a6 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 Takk for svar, da holder jeg meg hjemme. Men får veldig dårlig samvittighet.. Anonymkode: 28a55...dbc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, da holder jeg meg hjemme. Men får veldig dårlig samvittighet.. Anonymkode: 28a55...dbc Det er på tide at folk får dårligere samvittighet av å smitte noen, enn av å bli hjemme når man er syk. Det hadde blitt lavere sykefravær totalt sett om i hvert fall de med smittsommet sykdommer holdt seg unna. God jul, og god bedring Anonymkode: ec50f...0a6 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Takk for det :-) Anonymkode: 28a55...dbc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 Du blir fortere frisk om du holder senga. Drikk masse og hvil deg. Ingen liker at smittebomber kommer på jobb. De vil hate deg. Influensa er mest smittsom de fem første dagene. Anonymkode: 8333d...1ee 1
Atea Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Som alle sier, bli hjemme. Jeg hadde blitt sur hvis noen dukket opp på jobb og var syk, og spesielt nå før jul når folk er mer sosiale enn ellers. Mange familier som kan bli smittet da, ikke kun dine kollegaer.
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 Bli hjemme jeg ville blitt surere dersom du hadde kommet på jobb for så å smitte hele gjengen. Å ikke få dårlig samvittighet for at du er syk, det er sånt som skjer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå