Gå til innhold

Remeron og Sobril

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på Remeron og skal i en situasjon (fly) hvor jeg trenger beroligende. Jeg har Sobril liggende fra før jeg begynte på Remeron, og lurte på om det går fint å kombinere de to? Har søkt på interaksjonsanalysen på felleskatalogen, og det kom intet utslag, men tenker siden de begge kan være søvndyssende. Noen som har erfaring med dette? Er bare snakk om et engangstilfelle, så ikke noe alvorlige greier:-)

Anonymkode: 5590b...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen og spør 😊

Skrevet
Akkurat nå, Ginny skrev:

Ring legen og spør 😊

Visste dette kom til å komme. Og jeg kan ikke ringe legen min, vedkommende er ikke mulig å få tak i 

Skrevet

Apoteket har like god kunnskap som legen når det gjelder slikt, og er jevnt over lettere å få tak i :)

Anonymkode: 8c134...adf

• Liker 1
Skrevet

Jeg viser til flg fra våre retningslinjer.

Sitat

Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

Debatten stenges.

Mvh Sulosi, mod :nisse: 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste dette kom til å komme. Og jeg kan ikke ringe legen min, vedkommende er ikke mulig å få tak i 

Så da følte du det var trygt å spørre på et anonymt forum?

greit, bytt ut "legen" fra setningen min med en annen lege/legevakt/apotek, hva som helst annet enn å spørre tilfeldige mennesker på Internett. Du aner ikke hvem det er som svarer deg her. Seriøst, slutt å ta dårlige valg...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...