Gå til innhold

Kanskje dette er bryllpskjolen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var veldig spesielle. Ikke noe for meg, ikke min stil.

Skrevet

Stilig med noe uvanlig :-) Ligner veldig på Lunacias smak :-)

Skrevet

Fin, hvis du liker den litt historiske stilen. Hvis du kunne tenke deg en sånn kjole, så gå for det. Den er sikkert mye mer DEG enn alle de vanlige standard-kjolene!

Litt morsomt med den siden. Yosa som lager kjolene startet den opp for mange år siden, da jeg pleide å lese alt.gothic.fashion news group. Jaja, digresjon. :)

Catzy

Skrevet

De er kjempefine! Tror jeg faktisk postet de samme kjolene i en kjole tråd for en god stund siden, jeg har i hvert fall kikket på dem før. Kjempelekre!

Skrevet
Litt morsomt med den siden. Yosa som lager kjolene startet den opp for mange år siden, da jeg pleide å lese alt.gothic.fashion news group. Jaja, digresjon. :)

Er du på agf fortsatt? Jeg leser fortsatt agf, og begynte endelig å poste på ag etter laaaang tid (noen år) som lurker i 2002. :)

Skrevet

Jeg syntes den var kjempeflott!! Så er jeg jo også veldig svak for det "gammeldagse" :-)

Prøvde faktisk en superkul rococco-lignende kjole (hvordan nå den perioden staves), men ulempen med en slik kjole er at jeg synes den krever endel også fra omgivelsene og min tilkommenes klesdrakt. Og jeg kan ikke akkurat se for meg ham i "spradebasse" klær fra et par århundrer tilbake :hoho:

-Smilepia-

Gjest Anonymous
Skrevet

Greit nok hvis man skal ha karneval med innebakt vielse... eller bare karneval...

Skrevet
Greit nok hvis man skal ha karneval med innebakt vielse... eller bare karneval...

Seriøst.......snever horisont...?! :o

Skrevet

Er du på agf fortsatt? Jeg leser fortsatt agf, og begynte endelig å poste på ag etter laaaang tid (noen år) som lurker i 2002. :)

Nei, leser ikke lenger. Leste mye og postet litt i 1998-2000, mens jeg studerte. Kom aldri helt inn i goth-stilen, men jeg liker veldig mange goth-elementer. En del av det jeg har er inspirert av agf. :)

Catzy

Skrevet

Stilige kjoler!!! Kunne tenke meg en til ballkjole, men er nok litt for trad. til å ha en til bryllupskjole...

Skrevet

Kjolen var fin,men ikke helt min stil. Er det din stil så blir du sikkert lekker i den :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Seriøst.......snever horisont...?! :o

"Snever horisont"?? Hallo. Hårsåre bridezillas ja. Spør man om andres mening må man regne med å få den. Jeg synes kjolene egner seg best på karneval eller andre anledninger hvor man måtte ønske å kle seg ut, temafest eller noe.

Skrevet

"Snever horisont"?? Hallo. Hårsåre bridezillas ja. Spør man om andres mening må man regne med å få den. Jeg synes kjolene egner seg best på karneval eller andre anledninger hvor man måtte ønske å kle seg ut, temafest eller noe.

Sunt bondevett tilsier at man ikke MÅ kommentere alle innlegg som legges inn. Spesiellt hvis man har spydige kommentarer å komme med.....

Syntes kjolen er spesiell og flott. Ikke helt min stil, men sikker HELT DEG - og det er jo viktigst.

Fint at man velger noe annerledes denne dagen. Det vil nok alle huske deg for :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nydelige kjoler! Helt min stil, men bør ikke mannen ha på seg noe fra samme periode. Bare en tanke . . .

Skrevet

Nydeleg!

- Dessverre er eg litt for kraftig til at slike kjolar er fine på meg... :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Syntes kjolen er spesiell og flott. Ikke helt min stil, men sikker HELT DEG - og det er jo viktigst.

Fint at man velger noe annerledes denne dagen. Det vil nok alle huske deg for :-)

:hoho: Ja det må man regne med! :hoho:

Skrevet

:hoho: Ja det må man regne med! :hoho:

Om du ikke har noe fornuftig å si så kan du pelle deg ut herfra. :evil:

Liker du ikke kjolen eller er uenig så finnes det uendelig mange måter å si det pent på enn å gulpe opp dritt som du gjør her...........

Gjest Anonymous
Skrevet

Om du ikke har noe fornuftig å si så kan du pelle deg ut herfra. :evil:

Liker du ikke kjolen eller er uenig så finnes det uendelig mange måter å si det pent på enn å gulpe opp dritt som du gjør her...........

Så det er bedre å være falsk og bare jatte med, enn å si sin ærlige mening da? Og la en haug med stakkars jenter se ut som juletrær mens de selv tror de er kjempefine?

Hehe, jeg kan se for meg ansiktet til en del menn når dama kommer opp kirkegulvet. Alle står der fulle av forventning og klare for å felle noen tårer, og så kommer bruden inn og ser ut som hun har gått amok i karnevalsavdelingen på Brio...

Lenge siden jeg har hørt noen si på fullt alvor at å være ærlig ikke er å være fornuftig, det skal du ha, MrsL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...