AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg sliter med å ta til meg komplimenter og gi kompimenter. Når jeg får komplimenter klarer jeg ikke å ta til meg det posetive de sier men tenker isteden at de ikke mener det og at de bare juger. Jeg sliter med også med å stole på mennesker som når vi har presentasjoner gjør jeg alt arbeidet ( OG DA MENER JEG ALT) eller hvis jeg skal møte venner så er jeg redd for at de ikke skal møte opp selvom det aldri har skjedd. Etter prøver på skolen sitter jeg ALLTID med en følelse at noe må være bedre selvom jeg hat fått 6, og jeg er redd for at læreren skal være skuffet over meg. For flere år siden var jeg gjennom en liten periode med mobbing så kanskje usikkerheten har noe med det? Jeg vet ikke hva tror du/dere? Sliter med det her veldig mye:( Anonymkode: 27d9b...683
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Dårlig gjort å tenke at folk som gir komplimenter juger Anonymkode: c2966...2c1
rockybalboa Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig gjort å tenke at folk som gir komplimenter juger Anonymkode: c2966...2c1 Hvis TS sliter med lav selvfølelse så er det ikke dårlig gjort å ikke tro på komplimentene. Det er ikke noe h*n gjør med vilje for å være slem. Til TS: Prøv å tro på det positive som blir sagt til deg. Du er helt unik og har en stor verdi for alle som er glad i deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå