AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Kom på nå at jeg har helt glemt av å kjøpe julegave til lillesøstra mi på 16. Aner overhodet ikke hva jeg kan kjøpe. Glad i mote og velvære, men jeg har ikke snøring på hva jeg kan kjøpe. Klær kjøper jeg ikke, for i byen jeg bor i finner hun ingenting ellers og vil helst ha dyre merkeklær - noe som er for sent å bestille nå. Noen smarte tips? Har ikke snøring Anonymkode: f402a...48a
Monicas Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Gavekort på parfymeri, frisørsalong eller kino. Vet ikke hvor i landet du bor men bor du i nærheten av Tr.heim så er jo midtbykortet et tips. Dette kan brukes på flere spisesteder, butikker og velværetilbud som f.eks frisør og skjønnhetenssalonger. Godt mulig de har noe lignende i flere byer i Norge. Hvis du er i mot å gi gavekort ville jeg ha gitt en gavepakke fra parfymeri eller frisørsalong. Spør de som jobber der hva de anbefaler til en 16-åring, de vet ofte hva som er in blant ungdommen og liker hun det ikke så får hun jo alltids byttet det. Endret 21. desember 2016 av Monicas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå