Gjest Frederik Skrevet 22. desember 2016 #21 Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han var nærmest besatt av meg før, fordi jeg var jomfru. Jeg var så annerledes enn andre jenter, "ren" og bla bla bla. Jeg er ihvertfall ikke mye ren nå, han har fått meg til å tråkke over så mange grenser med godsnakking og manipulering at jeg føler meg som verdens største slut. Han presset meg til og med til å ta abort når jeg ble gravid selv om det er i mot mitt verdisyn. Jeg ønsket ikke å få gjort mitt og barnets liv til ett helvete som han sa han skulle gjøre. Denne personen fikk meg til å hate meg selv og ironisk nok så hatet jeg i begynnelsen at jeg ikke var god nok for han. Nå hater jeg meg selv for at jeg var en naiv idiot i stedet. Jeg burde bare gå videre men jeg føler jeg har blitt så ydmyket og ødelagt at jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe så han kunne kjenne på det samme. At han ikke er god nok. Anonymkode: 87504...3a9 Du har selvsagt min sympati, men du kan jo faktisk ikke gjøre han vill etter deg. Du sier jo selv at han var besatt av deg fordi du var jomfru. Du kan jo ikke bli jomfru igjen. Helt normalt å ønske hevn, men la det bli med tanken. Du kommer ikke til å få han til å bli vill etter deg. Om du var jomfru og bare 21 år så synes jeg absolutt ikke at du er en naiv idiot. Alle har gjort ting de angrer på når det kommer til kjærligeten. Alle har blitt lurt, latt seg lure og lurt seg selv. Prøv heller å lær av erfaringen. Det er jo det som skiller de naive idiotene fra de oppegående.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #22 Skrevet 22. desember 2016 Jeg playet en player en gang etter en lignende historie. Han sendte melding og håpet å få seg noe, jeg var helt med og merket han ble så klar. Det ble aldri til noe møte 😝 Han ble grinete ja, fordi han ikke fikk det som han ville 😅 Anonymkode: 5ced5...260
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #23 Skrevet 22. desember 2016 15 minutter siden, Frederik skrev: Du har selvsagt min sympati, men du kan jo faktisk ikke gjøre han vill etter deg. Du sier jo selv at han var besatt av deg fordi du var jomfru. Du kan jo ikke bli jomfru igjen. Helt normalt å ønske hevn, men la det bli med tanken. Du kommer ikke til å få han til å bli vill etter deg. Om du var jomfru og bare 21 år så synes jeg absolutt ikke at du er en naiv idiot. Alle har gjort ting de angrer på når det kommer til kjærligeten. Alle har blitt lurt, latt seg lure og lurt seg selv. Prøv heller å lær av erfaringen. Det er jo det som skiller de naive idiotene fra de oppegående. Jeg kan ikke bli jomfu igjen desverre men han er fortsatt den eneste som har hatt meg. Han skriver nå at han beklager at han har vært en drittsekk og håper jeg har noen gode minner også. At han har forandret seg (yeah right) og ber om en sjanse til. Jeg svarer ikke. Min teori er at han er avhengig av bekreftelse og han er i sine egne øyne en fin fyr. Så jeg tror han vil se hvor landet ligger, sjekke om jeg fortsatt er sint eller om d et mulighet å få napp igjen. Han liker ikke tanken på at det er noen som ikke liker han. Jeg har jobbet mye med å komme over han, dette er litt over ett år siden og jeg har ikke lengre mareritt om døde babyer og han var så godt som ute av tankene mine. Vi har ikke snakket i det hele tatt siden han brøt kontakten den gangen, så han har ikke peiling på hvor han har meg. Aner ikke hvorfor han plutselig tok kontakt men merker til min egen overraskelse at det provoserer meg noe ekstremt. Anonymkode: 87504...3a9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #24 Skrevet 22. desember 2016 Er enig i det flere skriver: Bare slutt å ta kontakt. Ingenting. Få han ut av livet ditt. Hvis du bruker mye tid og energi på fyren så er det ikke verdt det. Kan se ditt behov for å ta hevn, men jeg ville ikke involvert meg mer med den fyren. Jeg tok en slags "hevn" en gang, men da hadde jeg ikke rukket å bli glad i denne sjarmøren engang - og jeg visste fra første stund at han var en såkalt player. Denne fyren fulgte player-boken til punkt og prikke, og det var veldig enkelt å forstå hva han var ute etter. Jeg valgte å bare spille med på meldinger (men ikke ha sex, altså!). Vi avtalte å møtes en uke senere hos han, men da dagen kom dukket jeg ikke opp og ga ikke en lyd av meg. Også slettet jeg han fra alle sosiale medier. I ettertid har jeg innsett at det sikkert ikke spilte noen rolle for han at jeg ikke dukket opp den kvelden. Av den grunn gir det liksom ingen mening å ta "hevn". Anonymkode: 51ec4...066
draug 75 Skrevet 22. desember 2016 #25 Skrevet 22. desember 2016 En player er en player fordi han vet å spille på de rette strengene. Nå: de rette strengene er ikke de sammefor kvinner som for menn. Vi menn liker kvinner med behagelig, "søt" og omsorgsfull personlighet, noe vi ikke kan si playere legger for dagen. Se der. Så hvis du skal hevne deg, er den beste måten å cockblocke han. Men det beste er å innse at du er blitt lurt, svelge det og lære til neste gang. For det kommer flere playere.
Juliannaos Skrevet 22. desember 2016 #26 Skrevet 22. desember 2016 Skjønner veldig godt behovet ditt for hevn!! Mitt råd er å få en kjæreste (hvis du er keen på noen da), han vil hate att noen andre 'har' deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå