AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Hei folkens jeg trenger deres hjelp. For en stund siden holdt jeg på med en såkalt player, han behandlet meg som dritt, manipulerte meg og til slutt satt jeg knust og følte meg som søppel. Likevel var en del av meg gal etter denne mannen og jeg ble knust når jeg hørte hvordan han hadde ledd av meg til venner. Han har nylig begynt å ta kontakt igjen og har startet med det samme pisset på ny. Heldigvis har jeg lært. Min "fantasi" er å gjøre denne mannen vill etter meg, jeg ønsker han skal ha så lyst at det nesten gjør vondt. Hvordan gjør jeg dette? Hva gjør en slik mann virkelig interessert? Jeg vet jo at han ønsker å ligge med meg, jeg vil bare ha hjelp til å oppgradere fra ett nummer i køen til nr en i tankene. Kommer ikke til å ha sex med han eller noe sånn, men jeg har virkelig lyst å knekke egoet hans en smule, mulig jeg er slem men dere vet ikke alle detaljer, tro meg, dette er fortjent! Anonymkode: 87504...3a9 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei folkens jeg trenger deres hjelp. For en stund siden holdt jeg på med en såkalt player, han behandlet meg som dritt, manipulerte meg og til slutt satt jeg knust og følte meg som søppel. Likevel var en del av meg gal etter denne mannen og jeg ble knust når jeg hørte hvordan han hadde ledd av meg til venner. Han har nylig begynt å ta kontakt igjen og har startet med det samme pisset på ny. Heldigvis har jeg lært. Min "fantasi" er å gjøre denne mannen vill etter meg, jeg ønsker han skal ha så lyst at det nesten gjør vondt. Hvordan gjør jeg dette? Hva gjør en slik mann virkelig interessert? Jeg vet jo at han ønsker å ligge med meg, jeg vil bare ha hjelp til å oppgradere fra ett nummer i køen til nr en i tankene. Kommer ikke til å ha sex med han eller noe sånn, men jeg har virkelig lyst å knekke egoet hans en smule, mulig jeg er slem men dere vet ikke alle detaljer, tro meg, dette er fortjent! Anonymkode: 87504...3a9 Kanskje du skal gjøre AKKURAT det samme som han gjorde mot deg? Anonymkode: 47e62...249
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Ikke gjør det. Behandle ham som LUFT!!! LUFT. Vær fornuftig... Hev deg over det. Han får viljen sin hver eneste gang du svarer ham ....... Slutt å svare ham. Han er ikke deg verdig. Ikke svar en eneste gang. Ikke torturer deg slik. Hvis han virkelig, virkelig, virkelig, virkelig vil ha deg fortsetter han med å ta kontakt om du ikke svarer... Ikke svar ham på minst 6 måneder, med mindre han gir deg en gigantisk rosebukett og legger seg flat på en måte som blottlegger egoet hans, og selv da skal du være skeptisk og ikke ettergivende... Anonymkode: 79033...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Btw synes jeg at reaksjonen din er veldig typisk amøbe.. Typisk såret ego... du er allerede veldig svak. Anonymkode: 79033...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Behandle ham som LUFT!!! LUFT. Vær fornuftig... Hev deg over det. Han får viljen sin hver eneste gang du svarer ham ....... Slutt å svare ham. Han er ikke deg verdig. Ikke svar en eneste gang. Ikke torturer deg slik. Hvis han virkelig, virkelig, virkelig, virkelig vil ha deg fortsetter han med å ta kontakt om du ikke svarer... Ikke svar ham på minst 6 måneder, med mindre han gir deg en gigantisk rosebukett og legger seg flat på en måte som blottlegger egoet hans, og selv da skal du være skeptisk og ikke ettergivende... Anonymkode: 79033...c4c Hadde ikke tatt i han med en påle en gang uansett hvor flat han hadde lagt seg og hva han hadde hatt med. Jeg avskyr mannen, ville bare fucke med hodet hans. Har ikke svart han så langt. Om du synes jeg er svak og amøbe (selv om jeg tviler på at encellede organismer er hevngjerrige) så bryr det meg fint lite, du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg:) Anonymkode: 87504...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal gjøre AKKURAT det samme som han gjorde mot deg? Anonymkode: 47e62...249 Så slem kunne jeg aldri vært mot noen. Anonymkode: 87504...3a9
MajorasMaske Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Haha, lykke til ts. Kanskje du lærer noe.
Hadley Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Du kan ikke playe en player. Det beste du kan gjøre er å være ice bitch og ignorere han totalt.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Har aldri likt playere Men kunne fint ha dem til kompiser(uten fordeler!). De er utspekulerte og fullstendig uegnet som kjæreste. Den beste hevnen du kan gjøre nå TS, er å sette en strek og gå videre. Noe annet velger jeg å tolke som interesse fra din side.. Anonymkode: 5f557...7d4 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Det beste du kan gjøre er å ignorere ham, og så leve et godt liv uten ham. Det er den beste hevnen. Alt annet vil spise deg opp på innsiden. Det at du prøver finne en hevn vil brenne deg opp på innsiden. Bare gi faen, og så gå videre. Beste hevnen noen sinne Anonymkode: 17ce6...5c3
AnonymBruker 42 Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Du får spørre "Big Mike" , han har kanskje noen råd... Spoiler
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 Finnes mannlige og kvinnelige playere. En ting er sikkert: Noen skapte dem. Så han har nok opplevd sitt av dumme ting uansett, så hvorfor kaste bort tiden på det? Vit at uansett hvor cool han virker så er han egentlig vanvittttttig sårbar. Såpass sårbar at han er for feig til å takle ting annerledes OG er svak mentalt siden han tror det han gjør er coolt. Bortkastet tid 😂👍 Anonymkode: eea5f...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 Tja, tror jeg gjorde det i høst. Tok opp igjen vennskapelig kontakt, han trodde nok jeg var ute etter mer da. Og kom med noen sjarmerende mooves en kveld på byen. Hvor jeg bare kunne huke tak i kompisen min som jeg hadde avtalt med, ta rundt han, og svare "trokke det" med verdens mest uskyldige smil. (Det kjipe er at jeg har hatt skikkelig dårlig samvittighet etterpå! Det så ut som han ble såret, og jeg hater å være slem mot noen, selv om de har vært stygge mot meg....) Anonymkode: 9f2a2...77e 1
Gjest Trex90 Skrevet 22. desember 2016 #14 Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei folkens jeg trenger deres hjelp. For en stund siden holdt jeg på med en såkalt player, han behandlet meg som dritt, manipulerte meg og til slutt satt jeg knust og følte meg som søppel. Likevel var en del av meg gal etter denne mannen og jeg ble knust når jeg hørte hvordan han hadde ledd av meg til venner. Han har nylig begynt å ta kontakt igjen og har startet med det samme pisset på ny. Heldigvis har jeg lært. Min "fantasi" er å gjøre denne mannen vill etter meg, jeg ønsker han skal ha så lyst at det nesten gjør vondt. Hvordan gjør jeg dette? Hva gjør en slik mann virkelig interessert? Jeg vet jo at han ønsker å ligge med meg, jeg vil bare ha hjelp til å oppgradere fra ett nummer i køen til nr en i tankene. Kommer ikke til å ha sex med han eller noe sånn, men jeg har virkelig lyst å knekke egoet hans en smule, mulig jeg er slem men dere vet ikke alle detaljer, tro meg, dette er fortjent! Anonymkode: 87504...3a9 hvor gammel er du egentlig ? "player " var noe jeg var når jeg var 18-19-20 år og er egentlig et ganske barnslig ordtak, at han brukte deg var veldig synd, det er bare til å komme seg vekk egentlig...sånn er livet av å til folk utnytter andre. begge skjønn. drit i å ta igjen. gå med hodet hevet og rot med noen andre
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Btw synes jeg at reaksjonen din er veldig typisk amøbe.. Typisk såret ego... du er allerede veldig svak. Anonymkode: 79033...c4c Hvorfor bruker du andre for å få frem et poeng? Anonymkode: 5ca79...e07
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #16 Skrevet 22. desember 2016 Det går ikke, som regel har de en narssistisk personlighetsforstyrrelse. De misliker sterkt og bli ignorert,eneste som biter. Derfor: null kontakt og fokus på videre liv. Anonymkode: 3b085...266 2
Gjest canacas Skrevet 22. desember 2016 #17 Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, Trex90 skrev: hvor gammel er du egentlig ? "player " var noe jeg var når jeg var 18-19-20 år og er egentlig et ganske barnslig ordtak, at han brukte deg var veldig synd, det er bare til å komme seg vekk egentlig...sånn er livet av å til folk utnytter andre. begge skjønn. drit i å ta igjen. gå med hodet hevet og rot med noen andre Ønsketenkning dette. Du vet knapt hva en player er. De HAR draget.
Gjest Frederik Skrevet 22. desember 2016 #18 Skrevet 22. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min "fantasi" er å gjøre denne mannen vill etter meg, jeg ønsker han skal ha så lyst at det nesten gjør vondt. Hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: 87504...3a9 Hadde du klart det så hadde han jo ikke playet deg i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #19 Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, Trex90 skrev: hvor gammel er du egentlig ? "player " var noe jeg var når jeg var 18-19-20 år og er egentlig et ganske barnslig ordtak, at han brukte deg var veldig synd, det er bare til å komme seg vekk egentlig...sånn er livet av å til folk utnytter andre. begge skjønn. drit i å ta igjen. gå med hodet hevet og rot med noen andre Jeg er 21 han er 25. Jeg kaller han en player fordi han går etter jenter for utfordringens skyld, det er en sport for han å snu noen som ikke er interessert til å bli det. Han får deg til å tro at han er en skikkelig fin fyr, lover gull og grønne skoger og så ghoster deg han når han er lei av leken. 21 minutter siden, Frederik skrev: Hadde du klart det så hadde han jo ikke playet deg i utgangspunktet. Han var nærmest besatt av meg før, fordi jeg var jomfru. Jeg var så annerledes enn andre jenter, "ren" og bla bla bla. Jeg er ihvertfall ikke mye ren nå, han har fått meg til å tråkke over så mange grenser med godsnakking og manipulering at jeg føler meg som verdens største slut. Han presset meg til og med til å ta abort når jeg ble gravid selv om det er i mot mitt verdisyn. Jeg ønsket ikke å få gjort mitt og barnets liv til ett helvete som han sa han skulle gjøre. Denne personen fikk meg til å hate meg selv og ironisk nok så hatet jeg i begynnelsen at jeg ikke var god nok for han. Nå hater jeg meg selv for at jeg var en naiv idiot i stedet. Jeg burde bare gå videre men jeg føler jeg har blitt så ydmyket og ødelagt at jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe så han kunne kjenne på det samme. At han ikke er god nok. Anonymkode: 87504...3a9
Gjest Trex90 Skrevet 22. desember 2016 #20 Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: Ønsketenkning dette. Du vet knapt hva en player er. De HAR draget. er ikke ønsketenking jeg kjenner meg no selv bedre enn deg og vet hvordan andre oppfatter meg:) slikt ordbruk er det unger bruker på andre populære unger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå