AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg tenkte å gi en kurv med diverse småplukk til en dame i familien min Jeg lurer på om dere har tips til hva jeg kan putte oppi? Foreløpig er planen - god sjokolade - en pose med skikkelig kaffe - spekepølse Jeg trenger litt råd til hva mer jeg kan ha i. Det trenger ikke nødvendigvis være mat, men forbruksting til en dame i 50-årene Takker for tips! Anonymkode: dad9c...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 21. desember 2016 #2 Del Skrevet 21. desember 2016 En god bok, pocketbøker er ikke så dyre.. Jeg har hvertfall satt sammen en pakke av en god krimbok, en pose julete og en pakke tefilter fra søstrene greenes, sjokolade. Tenkte å evt legge oppi en spekepølse, julemarsipan eller noe slikt også. Lage en kosepose liksom, pakkes i selofan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Del Skrevet 21. desember 2016 5 minutter siden, Forundret.. skrev: En god bok, pocketbøker er ikke så dyre.. Jeg har hvertfall satt sammen en pakke av en god krimbok, en pose julete og en pakke tefilter fra søstrene greenes, sjokolade. Tenkte å evt legge oppi en spekepølse, julemarsipan eller noe slikt også. Lage en kosepose liksom, pakkes i selofan. Takk for gode tips! Bok var en veldig god idè! Har lyst på et par småting til så håper på flere svar TS Anonymkode: dad9c...343 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Del Skrevet 21. desember 2016 Håndkrem og en pose julekarameller fra apoteket? Anonymkode: c0907...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fyrlykt Skrevet 21. desember 2016 #5 Del Skrevet 21. desember 2016 Om hun liker egenpleie så er jo det et hav av muligheter å legge i kurven. En god håndkrem feks. Kanskje du kan legge til naturlige tilbehør til det du har valgt. En kopp til teen eller et fint bokmerke til boken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 21. desember 2016 #6 Del Skrevet 21. desember 2016 En god håndkrem, en bok, som nevnt over her, eller et magasin, et par varme ullsokker, gode sauser o.l. på glass, for eksempel pesto eller en god olivenolje, pasta, en flaske "bedre" eplemost eller et godt syltetøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Del Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, Fyrlykt skrev: Om hun liker egenpleie så er jo det et hav av muligheter å legge i kurven. En god håndkrem feks. Kanskje du kan legge til naturlige tilbehør til det du har valgt. En kopp til teen eller et fint bokmerke til boken. Tusen takk for råd! Jeg har tenkt på dette med håndkrem/egenpleie, men hun er ganske spesifikk på hvilke merker og slikt hun liker, så akkurat der er jeg litt redd for å trå feil... Har du noen idèer til noe innenfor hudpleieverden som du tror de aller fleste ville likt? TS Anonymkode: dad9c...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrixieLeeMiller Skrevet 21. desember 2016 #8 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg har laget gavekurv til flere i år. Det blir jo tilpasset den personen som skal motta gaven. Men noen tips kan være; en flaske vin, en spennende øl (på meny f.eks har de godt utvalg), god cider u/alkohol dersom det passer bedre, grissini, tilbehør til en oste kveld som feks. Chutney/marmelade (spørs hvor du er i landet kanskje men jeg kjøper lokale, kortreiste produkter. Godt krydder (Oliviers & co har de mye deilig, men litt stive priser kanskje), en god olivenolje, spekepølse som andre også har foreslått, noen fine servietter, kanskje en kinobillett. Dette er ting vi har gitt (ikke alt til samme person). Lykke til. Tenker det er veldig kjekt å få en sånn gave 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fyrlykt Skrevet 21. desember 2016 #9 Del Skrevet 21. desember 2016 Har desverre ikke noen spesifikke håndkrem tips. Men er helt sikker på at du får kjempegod hjelp på butikken/apoteket. Da kan du også velge litt ut ifra pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Del Skrevet 22. desember 2016 Erter, kjøtt og flesk Anonymkode: 878dc...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #11 Del Skrevet 24. desember 2016 Fruktkurv/ annet. Se her http://trd.by/livsstil/2016/12/22/Ute-i-siste-liten-Her-er-7-kjappe-julegaver-13820037.ece Anonymkode: e08bf...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå