AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Glem alle diskusjoner om kukkstørrelse. Menn med lite utstyr kan enkelt kompensenre med å øke jukkefrekvensen. Det er meter per sekund som gjelder for å oppnå god nytelse for begge. Noe å tenke over? Anonymkode: 32569...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Det er kun noe menn med liten penis lurer seg selv til å tro. Anonymkode: fb7b1...2ce 5
Sphere Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Som mann med liten, tror jeg ikke på den regla der. Det er helt andre teknikker enn pumpesex som får partnerne mine til å komme. Mange menn tror at jo raskere pumpinga er, jo bedre er det for dama. Det er da heller viktigere å finne en felles god rytme, som sørger for å treffe rett. Og det skal i de fleste tilfeller ikke store penisen til for å treffe rett. Så vær heller oppmerksom, og se etter signaler fra dama. 3
Gorgonzola Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Aner ikke hvor mange tråder om pikkstørrelse som finnes på KG men det er mange. Let's face it. Utstyret til en mann har åpenbart og definitivt signifikant påvirkning til hvordan sexen er og blir. Vi kommer ikke bort fra det. Kvinner har en (lei?) tendens til, også i denne konteksten, å skylde på/gjøre seg avhengig av/være prisgitt det mannen er og det mannen gjør for å vurdere om dette ble vellykka, eller ikke. Anyway, lengden på kuken er ikke avgjørende, med mindre den er 10 cm eller kortere. Tykkelsen derimot, den betyr (nesten) alt. Stryker du på dorull-testen (dorull-test: kuken et for tykk til å passe inn i dorullen) har du en utfordring. Dumpegrunn. I tillegg til det handler det svært mye om hvordan du bruker både kuk, hender, munn og tunge. Men - vi kommer ikke bort fra størrelsen, enten vi liker det eller ikke. Det er på tide at også kvinner er ærlige på det. Endret 22. desember 2016 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 9 timer siden, Gorgonzola skrev: Aner ikke hvor mange tråder om pikkstørrelse som finnes på KG men det er mange. Let's face it. Utstyret til en mann har åpenbart og definitivt signifikant påvirkning til hvordan sexen er og blir. Vi kommer ikke bort fra det. Kvinner har en (lei?) tendens til, også i denne konteksten, å skylde på/gjøre seg avhengig av/være prisgitt det mannen er og det mannen gjør for å vurdere om dette ble vellykka, eller ikke. Anyway, lengden på kuken er ikke avgjørende, med mindre den er 10 cm eller kortere. Tykkelsen derimot, den betyr (nesten) alt. Stryker du på dorull-testen (dorull-test: kuken et for tykk til å passe inn i dorullen) har du en utfordring. Dumpegrunn. I tillegg til det handler det svært mye om hvordan du bruker både kuk, hender, munn og tunge. Men - vi kommer ikke bort fra størrelsen, enten vi liker det eller ikke. Det er på tide at også kvinner er ærlige på det. Jepp. Det er så åpenbart, men fortsatt er det en del kvinner her som nekter for det. Den dorullen jeg testen var forsåvidt 14,5 cm i omkrets, så jeg strøk på den med glans. Ganske deprimerende, men hva skal man gjøre? Selv om jeg egentlig har lyst til å bruke den har jeg samtidig ikke lyst med den viten om at tykkelsen er ganske ubrukelig. Jeg prøver egentlig å slå meg til ro med å ikke bruke den, men har ikke helt klart å komme meg dit helt ennå. Anonymkode: fb7b1...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Jeg puler som fan Jeg puler i meter pr sekund Jeg puler som en orkan Haha, beklager, men så snart jeg så meter pr sekund klarte jeg ikke å ta dette seriøst.. 😁 Anonymkode: 0d7b9...730
Kinno Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Glem alle diskusjoner om kukkstørrelse. Menn med lite utstyr kan enkelt kompensenre med å øke jukkefrekvensen. Det er meter per sekund som gjelder for å oppnå god nytelse for begge. Noe å tenke over? Anonymkode: 32569...1a9 Nei dette er overhodet ikke noe å tenke over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå