AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Kan man få beroligende tabletter hos (fast)legen før man skal til tannlegen? (ønsker ikke at tannlegen skal vite at jeg har tatt beroligende tabletter). Anonymkode: 29b1a...ebc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Du kan få av tannlegen faktiskAnonymkode: 4e601...6f7
Forundret.. Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Har hørt at folk kan gå beroligende før tannlegebesøk. Men hvorfor ikke fortelle dette til tannlegen?!?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan få av tannlegen faktisk Anonymkode: 4e601...6f7 Det vet jeg Det er det at jeg ikke ønsker at han skal vite det, derfor ønsker jeg å gå veien om legen Anonymkode: 29b1a...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 6 minutter siden, Forundret.. skrev: Har hørt at folk kan gå beroligende før tannlegebesøk. Men hvorfor ikke fortelle dette til tannlegen?!? Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg vil at han skal vite om det. Anonymkode: 29b1a...ebc
Forundret.. Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg vil at han skal vite om det. Anonymkode: 29b1a...ebc Men det kan jo være at han kan hjelpe deg med skrekken..
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Men det kan jo være at han kan hjelpe deg med skrekken.. Med fare for å høres kynisk ut, men han er tannlege og skal være tannlege og hjelpe meg med tannrelaterte problemer. Han er ikke terapeut Anonymkode: 29b1a...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man få beroligende tabletter hos (fast)legen før man skal til tannlegen? (ønsker ikke at tannlegen skal vite at jeg har tatt beroligende tabletter). Anonymkode: 29b1a...ebc Du kan ike innta medikamenter med beroligende effekt og dra til tannlegen som om ingenting skulle være inntatt. Enten snakker du med tannlegen, eller så går du til tannlegen uten beroligende midler i kroppen. Anonymkode: ae67c...7ca
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ike innta medikamenter med beroligende effekt og dra til tannlegen som om ingenting skulle være inntatt. Enten snakker du med tannlegen, eller så går du til tannlegen uten beroligende midler i kroppen. Anonymkode: ae67c...7ca Hvorfor ikke? Er det sammenblanding av eventuell medsinering hos tannlegen du tenker på? Jeg skal ikke ha bedøvelse, det er bare sjekk og kontroll av visdomstann. Anonymkode: 29b1a...ebc 1
Sulosi Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Tråden er ryddet for medisintips. Mvh Sulosi, mod. Endret 22. desember 2016 av Sulosi
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, Forundret.. skrev: Har hørt at folk kan gå beroligende før tannlegebesøk. Men hvorfor ikke fortelle dette til tannlegen?!? Kanskje fordi tannleger har en lang historie med å mangle empati og forståelse for andre mennesker. Anonymkode: c75d9...572
Forundret.. Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi tannleger har en lang historie med å mangle empati og forståelse for andre mennesker. Anonymkode: c75d9...572 Oki.. Jeg synes det blir litt som det samme som å si det at alle menn er noen utro jævler..
Honey Dew Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi tannleger har en lang historie med å mangle empati og forståelse for andre mennesker. Anonymkode: c75d9...572 Hæ? 99,9% av tannlegene nå har faktisk en god forståelse for pasienter med tannlegeskrekk og er hensynsfulle og forsiktige når de behandler pasienter som lider av dette.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #14 Skrevet 22. desember 2016 19 minutter siden, Honey Dew skrev: Hæ? 99,9% av tannlegene nå har faktisk en god forståelse for pasienter med tannlegeskrekk og er hensynsfulle og forsiktige når de behandler pasienter som lider av dette. I dag er de fleste yngre tannleger ok ja. For den litt eldre garde (50 +), så har ting vært ganske så hårreisende for mange. Jeg kan godt forstå at folk er skeptisk. Anonymkode: 109bd...48c
hopeful Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 Du kan få beroligende hos fastlegen for tannlegeskrekk, men jeg vil anbefale deg å fortelle tannlegen om det, så de vet. Det kan være du ikke får med deg viktig informasjon, og om du har så skrekk, så om tannlegen vet om det så kan tannlegen ta hensyn, og gjøre det til en god time for deg. Det er mye mer kunnskap om tannlegeskrekk, og de er blitt veldig flinke mange. Så anbefaler deg å snakke mee tannlegen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå