Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #21 Skrevet 21. desember 2016 Tenk deg nå om. Å snakke sammen via Snap gir stort rom for å feiltolke. Når vi ikke ser den andres kroppsspråk eller hører tonefallet er det fort gjort at vi oppfatter noe annet en det den andre forsøkte si. Du kan jo spørre han rett ut neste gang: er du sur? Da finner du ut hva han mente med det.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #22 Skrevet 21. desember 2016 16 minutter siden, Strixa skrev: Tenk deg nå om. Å snakke sammen via Snap gir stort rom for å feiltolke. Når vi ikke ser den andres kroppsspråk eller hører tonefallet er det fort gjort at vi oppfatter noe annet en det den andre forsøkte si. Du kan jo spørre han rett ut neste gang: er du sur? Da finner du ut hva han mente med det. Han er ikke typen min, så det gidder jeg ikke bruke energi på. Han har når jeg tenker meg om også sagt en gang: "du ser ut som typen som aldri får nok.." så det dreier seg vel kun om et knull for han. Har aldri sendt dirty bilder eller ymtet fram om sex. Tror jeg bare sletter han egentlig😊 Takker for svar. Anonymkode: ae9bf...6b8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #23 Skrevet 21. desember 2016 Og gullmedaljen i å overtolke ting går til: Hønene på KG. Herregud damer, har dere ikke lært noe etter at dere ble 15 år gamle? Anonymkode: 6975b...0db 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #24 Skrevet 21. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke typen min, så det gidder jeg ikke bruke energi på. Han har når jeg tenker meg om også sagt en gang: "du ser ut som typen som aldri får nok.." så det dreier seg vel kun om et knull for han. Har aldri sendt dirty bilder eller ymtet fram om sex. Tror jeg bare sletter han egentlig😊 Takker for svar. Anonymkode: ae9bf...6b8 Hvis han ikke er typen din, er det jo ingenting å lure på. Move on!
jabx Skrevet 21. desember 2016 #25 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Svinepels skrev: Jeg ble slettet engang fordi jeg brukte feil emoji på en melding. Skulle være en enkel smil, men så ble det en som kysset. BIG MISTAKE. Så om du skal følge standarden til andre damer så bør du slette ham fort som fy. Elendig sammenligning. Det er forskjell på en smiley, og kommentarer som vitner om mangel på forståelse, empati og mental kapasitet.
jabx Skrevet 21. desember 2016 #26 Skrevet 21. desember 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og gullmedaljen i å overtolke ting går til: Hønene på KG. Herregud damer, har dere ikke lært noe etter at dere ble 15 år gamle? Anonymkode: 6975b...0db Denne hanen er helt enig i at fyren ikke er noe å spare på. Når han presterer å komme med slike sure oppstøt så tidlig i datingprosessen ringer det massive varselklokker. Hva mener du de som ikke synes det er greit med sure oppstøt ikke har lært? 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #27 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og gullmedaljen i å overtolke ting går til: Hønene på KG.Herregud damer, har dere ikke lært noe etter at dere ble 15 år gamle? Anonymkode: 6975b...0db Har lært at menn som er nedlatende, spydige og frekke er mennesker jeg ikke ønsker å ha i livet mitt. Når han ikke klarer å holde det skjult før de engang har møttes, så er det tydelig en stor del av personligheten hans. Les alle trådene her inne om kvinner som sitter fast med psykopater, og lever med psykisk mishandling. DERFOR er det bedre å droppe tre for mye, enn en for lite. Anonymkode: 297b2...50a 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #28 Skrevet 22. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lært at menn som er nedlatende, spydige og frekke er mennesker jeg ikke ønsker å ha i livet mitt. Når han ikke klarer å holde det skjult før de engang har møttes, så er det tydelig en stor del av personligheten hans. Les alle trådene her inne om kvinner som sitter fast med psykopater, og lever med psykisk mishandling. DERFOR er det bedre å droppe tre for mye, enn en for lite. Anonymkode: 297b2...50a Enig👏🏻👏🏻 Jeg overtolker heller ti ganger for mye, enn å ende opp med en psykopat igjen. Min eks kalte meg stygge ting han også. Lovde meg selv å aldri date noen som er frekk med meg! Er vel en grunn til at denne fyren er singel. Anonymkode: ae9bf...6b8 1
Tash Skrevet 22. desember 2016 #29 Skrevet 22. desember 2016 Jeg tenker uansett at hvis fyren irriterer deg/du er usikker på om du skal blokkere ham etter 2 uker så er det vel ikke liv laga..?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #30 Skrevet 22. desember 2016 Chatta litt med en lignende fyr i sommer. Han ble forbanna om jeg ikke svarte innen fem minutter. Prøvde å fortelle at det er litt vanskelig når man er langt til fjells uten dekning (fordi det er digg å være offline). Etter et par sånne sure oppstøt og en gang jeg skrev natta og han ble sur fordi jeg ikke svarte på flere meldinger etter dette, så var det full blokkering. Syk syk mann. Anonymkode: 18d18...4ac
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #31 Skrevet 22. desember 2016 Herregud, slett ham! Anonymkode: 8bac7...487
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #32 Skrevet 22. desember 2016 Ikke for å være frekk eller noe.. Men tinder er jo faktisk en app hvor man skal treffe andre mennesker, det er jo en datingsapp. Om du har snakket med fyren i to uker og det ikke utvikler seg til noe annet så synes jeg du heller burde droppe han. Han er jo selvsagt ute etter å møte deg, og du lurer deg unna. si heller at du ikke er interessert så forsvinner han nok ganske fort Er jo klart han vil møte deg når dere har snakket over en liten stund, og du prioriterer andre ting... Men synes ikke måten han gjør det på er så bra da, men kanskje du har sagt at dere skal møtes senere eller noe? også har det ikke blitt til? virker ikke som du er så keen på å møte han uansett, så derfor kan du heller bare si det. Han stopper ikke før du gir et konkret svar, herregud er jo dette tinder er! Anonymkode: 93305...29a 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #33 Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være frekk eller noe.. Men tinder er jo faktisk en app hvor man skal treffe andre mennesker, det er jo en datingsapp. Om du har snakket med fyren i to uker og det ikke utvikler seg til noe annet så synes jeg du heller burde droppe han. Han er jo selvsagt ute etter å møte deg, og du lurer deg unna. si heller at du ikke er interessert så forsvinner han nok ganske fort Er jo klart han vil møte deg når dere har snakket over en liten stund, og du prioriterer andre ting... Men synes ikke måten han gjør det på er så bra da, men kanskje du har sagt at dere skal møtes senere eller noe? også har det ikke blitt til? virker ikke som du er så keen på å møte han uansett, så derfor kan du heller bare si det. Han stopper ikke før du gir et konkret svar, herregud er jo dette tinder er! Anonymkode: 93305...29a Har vel vært rimelig ærlig om at det ikke passer enda å møtes. Dessuten liker jeg bli godt kjent før jeg treffer noen. Han virker påtrengende.. er jeg med venninner spør han faktisk om han får komme. Sykt spesielt. Anonymkode: ae9bf...6b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå