Gå til innhold

Burde jeg slette denne tinder fyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet chatting for kanskje.. 2 uker siden. La han og til på snap. Har ikke møttes, men han spør en del. Så spurte han på Snapchat idag hva jeg skal i kveld og jeg sa jeg er syk.. ble sykemeldt idag og handlet en julegave etterpå da jeg er sent ute. Kjøpte en telefon i gave til datteren min og sendte bilde av den til alle. Så skrev han: frisk nok til shopping hvertfall... og jeg sa ja, legen er rett ved siden av butikken jeg handlet gaven i. Så svarte han bare: så bra da;) 

dette er bare et av flere eksempler.. han virker sur, overhodet FØR jeg har møtt han?!! Vi er voksne begge to.. eller overtolker jeg? Var sammen med en kontrollerende og manipulativ fyr i fem år og skal ikke tilbake i fella. 

Anonymkode: ae9bf...6b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde slettet. Har samme erfaring som deg, og sletter heller tre fyrer for mye, enn en for lite.. 

Anonymkode: 297b2...50a

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk. 

Anonymkode: 18d18...4ac

Skrevet

Hvis du allerede har en oppfatning av han at han virker spørrende og sur, så hadde ikke jeg orket å bruke tid og energi på han. Slett og bli ferdig med det :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt skeptisk. 

Anonymkode: 18d18...4ac

På bakgrunn av noe han skrev tidligere ER jeg nå skeptisk. Han veksler mellom å være hyggelig og spydig...når jeg prioriterer andre ting enn å møte han 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På bakgrunn av noe han skrev tidligere ER jeg nå skeptisk. Han veksler mellom å være hyggelig og spydig...når jeg prioriterer andre ting enn å møte han 

Du har snakket med han i 2 uker - uten å være veldig dømmende uten å kjenne fyren så virker det jo som han er ute en spesifikk ting hvis han har så hastverk... 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Dark Angelina skrev:

Du har snakket med han i 2 uker - uten å være veldig dømmende uten å kjenne fyren så virker det jo som han er ute en spesifikk ting hvis han har så hastverk... 

Mulig det. Regner med du mener sex. Folk som minner meg om min psycho ex blir nedprioritert, for å si det sånn..

Gjest Minesveiper
Skrevet

Ville ha droppet han. Har en bekjent som holder på slik med kompiser og damer han møter, og han er bare veldig slitsom å være med. Han klarer ikke å sette seg inn i andres tangegang i det hele tatt. Null emptati. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig det. Regner med du mener sex. Folk som minner meg om min psycho ex blir nedprioritert, for å si det sånn..

Jepp.. burde ikke bruke tid og energi på en person du allerede er blitt skeptisk til. 

Skrevet

Det kan være han er bare kjip, men det kan også være han bare har blitt veldig skeptisk til kvinner pga dårlige erfaringer. 

Anonymkode: 80456...a5f

Gjest Raindrops
Skrevet

Følg magefølelsen, bedre å bli kvitt han før enn senere. Et par uker er ikke mye bortkastet tid. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Man må være litt kynisk tidlig i bekjentskaper mener nå jeg. Mest for å beskytte seg selv, egentlig, men også fordi bruker man lang tid på feil personer har man mindre tid til å møte på de riktige folkene. 

Skrevet
5 minutter siden, Overrasket skrev:

Man må være litt kynisk tidlig i bekjentskaper mener nå jeg. Mest for å beskytte seg selv, egentlig, men også fordi bruker man lang tid på feil personer har man mindre tid til å møte på de riktige folkene. 

Mener du for meg eller han? Å være nedlatende og frekk får meg ikke til å møte han. 

Skrevet

Jeg ble slettet engang fordi jeg brukte feil emoji på en melding. Skulle være en enkel smil, men så ble det en som kysset. BIG MISTAKE. 

Så om du skal følge standarden til andre damer så bør du slette ham fort som fy.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Jeg ville ha slettet. Virker som lite empati. Man kan være for syk til å treffe noen for første gang, men julegave må man jo kjøpe uansett. Man kan laffe i butikken i joggebukse om man må, men på en første date, vil man vise seg fra sin beste side. Forstår han ikke det, så er det vel ikke noe å kaste vekk tiden på.

Skrevet
1 minutt siden, Svinepels skrev:

Jeg ble slettet engang fordi jeg brukte feil emoji på en melding. Skulle være en enkel smil, men så ble det en som kysset. BIG MISTAKE. 

Så om du skal følge standarden til andre damer så bør du slette ham fort som fy.

Kan vel strengt tatt ikke sammenlignes. 

Gjest Overrasket
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du for meg eller han? Å være nedlatende og frekk får meg ikke til å møte han. 

I din situasjon, åpenbart. Kynisk med tanke på å komme seg raskt videre dersom noe håndfast ikke helt stemmer. 

Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

I din situasjon, åpenbart. Kynisk med tanke på å komme seg raskt videre dersom noe håndfast ikke helt stemmer. 

Åja, takk☺️ Jeg vil liksom tro det beste om folk, men er vel sånn jeg har møtt feil menn tidligere. Jeg har det ikke travelt å skysses inn i et forhold eller ligge rundt, men mulig tindernormen er annerledes. Tenkte det var kjekt å bli kjent med nye mennesker. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Åja, takk☺️ Jeg vil liksom tro det beste om folk, men er vel sånn jeg har møtt feil menn tidligere. Jeg har det ikke travelt å skysses inn i et forhold eller ligge rundt, men mulig tindernormen er annerledes. Tenkte det var kjekt å bli kjent med nye mennesker. 

Jeg har ikke egen erfaring med elektroniske flørteplattformer, men jeg har inntrykk av at det kun er i Norge Tinder ses på som noe mer enn en uforpliktende sexapplikasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...