AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Hei. Etter mange runder med meg selv tror jeg at jeg har bestemt meg for å legge inn bryst implantat. Jeg fikk allerede hengende bryst som 16 åring og etter ett svangerskap og amming er det ikke noe igjen, bare hengende hud. Nesten ingen bh'er som passer (blir huldrom i cup'en øverst) Heg føler meg så lite kvinnelig og jeg holder alltid for brystene mine om jeg er med en partner. Men jeg er fortsatt litt usikker. Det er mye! Penger, 32.000 er mye å bruke på seg selv syntes jeg, når man har barn. For det andre er jeg redd for selve operasjonen og evt komplikasjoner under og etterpå. Og sist men ikke minst, jeg er redd jeg skal angre. At det ikke føles som meg, at de blir seende større ut enn jeg så for meg. For jeg ønsker ikke store bryster, jeg vil bare ha noe der. Noen som har tatt silikon og kan fortelle meg om dere erfaringer, både positivt og negativt. På forhånd takk! Anonymkode: 400e6...140
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har ikke implantat selv, men min beste venninne og min svigerinne har. Og jeg har full forståelse for det. Svigerinnen min er litt frodig, men hadde bare to vrengte sokker. Det var ikke proporsjonalt i det hele tatt. Nå står brystene i stil med resten av kroppen, og hun er veldig kvinnelig. Venninnen min var nesten helt flat fra naturens side. Hun trener masse, og har en flott kropp. Men hun hadde skikkelig komplekser, og skjulte liksom brystene. Nå har hun en fantastisk holdning. Hun har rettet seg i ryggen og beveger seg med selvtillit. Venninnen min har silikon, svigerinnen min har saltvann. Begge har hatt det i rundt 15 år. De har ikke hatt noen komplikasjoner. Begge har nå c-cup, og det ser veldig naturlig ut. Jeg synes ikke 32000 er mye å betale for å få den selvfølelsen disse damene har fått. Anonymkode: e8d9e...d8a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Tusen takk for svar 😊 Det er sant, det er jo en invistering sånn sett. Har jo brukt mye mere på sminke og frisør i løpet av årene. Det er mye penger der og da, men det skal jo forhåpentligvis varmare resten av livet. Jeg tror jeg bestiller meg en time til konsultasjon. Har så lyst til å føle meg kvinnelig. Er 174 cm og 59 kg, så har ikke så mye former sånn ellers og brystene er bare hud hengende over ribbein. Anonymkode: 400e6...140
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har hatt det i snart 7 år og angrer ikke ett sekund! Jeg har fyldige lår og stor rumpe, men hadde null brystfett/vev! Jeg trener også veldig mye så det ble liksom mer muskler enn fett og det passet ikke kroppen min i det hele tatt. Ingen komplikasjoner og det beste er at de er super myke. Jeg sitter fortsatt og koser med dem når jeg ser på TV alene fordi de er så deilige å ta på 😂 Anonymkode: 7a7fa...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå