Gå til innhold

Jenter- smaker dere på dere selv?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det hender ja.

Anonymkode: 88e1e...91e

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:a034:

Anonymkode: 6b9ff...20a

AnonymBruker
Skrevet

Hele tiden! Favoritthobbyen!

:hoho:

Anonymkode: 61f44...61f

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

smaker på meg selv ja både før under og etter onanering, smaken tenner meg veldig og forsterker opplevelsen

Gjest Alterego666
Skrevet

Forstår jeg godt. Smaken av kjønn er deilig og opphissende.

Jeg blir kår av å kysse kjæresten etter at hun har sugd meg. Og ja, jeg smaker ofte på egen precum.

Skrevet

Ja, men ikke fordi jeg blir mer kåt, og alltid etterpå. Det smaker absolutt ingenting, så det er mest for å ikke tørke av på sengetøy, fordi spytt tørker bort, det gjør ikke det andre klinet så lett:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid jeg gjør det, men har gjort det og det smaker lite.

Anonymkode: 42826...732

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg driver ikke å stapper fingre i vagina, ræva, munnen, nesa osv for å smake på meg selv. Æsj, nasty. Jeg er ikke så interessert i å smake på hvordan min kroppsvæske smaker. 

Anonymkode: 8dee4...342

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min blir kåt at at jeg leker med meg selv og slikker på fingrene mine, eller at jeg tar hans fingre ut av meg bestemt og sutter på de for å kjenne smaken av meg. Jeg digger det, synes jeg smaker friskt og godt. Liker også å kline dra han etter håret opp til ansiktet mitt når han slikker meg, for å kline med han. ELSKER den smaken og følelsen det gir meg. Jeg er litt Boss Lady da noen ganger da. hehe

Anonymkode: 6e9f9...4b5

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, Vackra skrev:

Ja, men ikke fordi jeg blir mer kåt, og alltid etterpå. Det smaker absolutt ingenting, så det er mest for å ikke tørke av på sengetøy, fordi spytt tørker bort, det gjør ikke det andre klinet så lett:fnise:

LOL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...