Gå til innhold

Jenter- smaker dere på dere selv?

Fremhevede innlegg

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Jeg har flere ganger opplevd at menn putter fingeren sin i min munn for at jeg skal smake på meg selv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Strixa skrev:

Jeg har flere ganger opplevd at menn putter fingeren sin i min munn for at jeg skal smake på meg selv. 

Og hva tenker du om det?

Skrevet
8 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Eller råtten reke.

Ja, hvorfor lukter fitte råtten reke?

Anonymkode: cdb71...449

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 timer siden, eksentrisk skrev:

Og hva tenker du om det?

Jeg har ikke noe problem med å gjøre det, men oppfatter at menn synes det er mer spennende enn jeg gjør.

Skrevet

Jeg smaker på meg selv stort sett hver gang jeg onanerer. 

Liker smaken, og det tenner meg å ha den smaken i munnen når jeg leker med meg selv :-) 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før noen roper runketråd: jeg er jente selv og lurer på hvor vanlig det er å smake på seg selv når man onanerer.

Anonymkode: 6b9ff...20a

Ja særlig.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Pleier å sjekke at alt står bra til der nede på den måten. Gjør det ikke så ofte når jeg er kåt og onanerer, men når jeg vasker meg tar jeg smak- og lukttest.  Gøy å se at flere gjør det. :-) 

Anonymkode: 2b587...d82

"Gøy å se at flere gjør det"? Du utgir deg for å være noe du ikke er. Regner med du sitter hjemme på soverommet ditt og runker hardt nå.

Anonymkode: 3b7f3...27d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja særlig.

"Gøy å se at flere gjør det"? Du utgir deg for å være noe du ikke er. Regner med du sitter hjemme på soverommet ditt og runker hardt nå.

Anonymkode: 3b7f3...27d

De to innleggene er ikke skrevet av samme person. Jeg (TS) skrev bare det øverste. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har smakt på meg selv og kan godt gjøre det igjen, men ikke noe som skjer til vanlig. Hender jeg putter en finger ned der og putter den i munn for å tenne kjæresten, men det er for hans del ikke min. Synes ikke jeg smaker så mye egentlig.

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gjorde d senest i dag. Men synes d lukter bedre enn det smaker. Lukter som deilig sjøbris:fnise:

Anonymkode: 35ce0...2ea

Ah, duften av sjøbris. En av mine favorittdufter på denne jord. Bortsett fra når den kommer fra en kvinnes underliv. Da snakker vi sannsynligvis soppinfeksjon.

Skrevet
1 time siden, AnonymBrunkrem skrev:

Ah, duften av sjøbris. En av mine favorittdufter på denne jord. Bortsett fra når den kommer fra en kvinnes underliv. Da snakker vi sannsynligvis soppinfeksjon.

Nei, der tar du faktisk feil.

Kjønn smaker hos mange saltaktig.

Anonymkode: 2198a...443

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør også dette :)

Skrevet
18 timer siden, AnonymBrunkrem skrev:

Hva mener du det skal lukte, egentlig?

Skrevet
21 timer siden, AnonymBrunkrem skrev:

Phu! Har aldri i mitt 35 årige liv hatt en eneste soppinfeksjon:) ingen andre infeksjoner heller om noen lurer:fnise:

Gjest Underdanie
Skrevet
På Thursday, December 22, 2016 den 10.37, LiseOslo skrev:

Jeg smaker på meg selv stort sett hver gang jeg onanerer. 

Liker smaken, og det tenner meg å ha den smaken i munnen når jeg leker med meg selv :-) 

Er gutt da, men smaker på meg selv mens jeg onanerer. Når orgasmen nærmer seg, tar jeg precum på fingrene å slikker å suger når orgasmen kommer.  Gir ekstra kick å forsterker orgasmen.

Smaker også på spruten etterpå.

Skrevet

Stikker dere fingrene oppi ræva for å smake og?

Anonymkode: 8dee4...342

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stikker dere fingrene oppi ræva for å smake og?

Anonymkode: 8dee4...342

Nope! Bare fitta!

Skrevet

Har smakt på meg selv når jeg suger typen etter samleie. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg smaker å lukter på meg selv, syntes det er best når jeg har gått hele dagen å er litt svett mellom bena, det lukter liksom skikkelig kjønn. Det er litt flaut å si (godt man er anonym) men jeg blir kåt av det å det resulterer ofte at jeg må onanere, nesten hver kveld....  Onanerer nemlig nå etter en lang dag😳

Anonymkode: ce891...9ca

• Liker 1
Skrevet
På 22.12.2016 den 0.32, Strixa skrev:

Ha ha! Det gjorde jeg en gang...

Ble med forsøket og ikke mer den kvelden 😃

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye mens jeg onanerer. Men kjenner jo smaken av meg selv når vi kliner etter han har slikket meg. Synes det er godt og opphissende.

Anonymkode: e519f...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...