Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Stardust var veldig fin! Stort sett unngår jeg Jarre; har vel bare truffet dårlig med akkurat de sangene jeg har blitt introdusert for. Denne var bra :biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Stardust var veldig fin! Stort sett unngår jeg Jarre; har vel bare truffet dårlig med akkurat de sangene jeg har blitt introdusert for. Denne var bra :biggrin:

Som partymusikk klarer jeg fint sånn musikk!! :)    Na na na nana na na

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha; artig hund :ler:

:tog:  på vei mot senga, dessverre..

Men jeg vilikke legge meg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Zenobia skrev:

Er det mørkt, det ølet, @Dr. A. Kula? Glad musikken falt i smak @NonJuan! Hører på den du postet nå :danse: 

Godnatt, @An0nymBruker

Jepp, men ikke i klasse med Guinnes. Du får det på polet (i mindre flasker), og "storebror" (#10) er enda sterkere og smaksrikt. Det finnes også en mildere (#6) men den har jeg ikke testet (enda).

6 minutter siden, NonJuan skrev:

Herlig!!!!!   Nå ble jeg skikkelig revet med!!   

Den er veldig bra, har hele albumet (til JMJ) - DeLux utgaven med CD, LP, USB, Digital Download og signert nummerbevis (1 av 1000). Hele Electronica prosjektet er dritbra, spesielt første del (The Time Machine) som den du linker til er på, men du finner også flere godbiter på del 2 (The Heart of Noice)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Zenobia skrev:

:sjokk::hakeslepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Jepp, men ikke i klasse med Guinnes. Du får det på polet (i mindre flasker), og "storebror" (#10) er enda sterkere og smaksrikt. Det finnes også en mildere (#6) men den har jeg ikke testet (enda).

Den er veldig bra, har hele albumet (til JMJ) - DeLux utgaven med CD, LP, USB, Digital Download og signert nummerbevis (1 av 1000). Hele Electronica prosjektet er dritbra, spesielt første del (The Time Machine) som den du linker til er på, men du finner også flere godbiter på del 2 (The Heart of Noice)

Jeg regner deg mao som en Jarre-ekspert. Skal se om jeg finner den øltypen på polet. Jeg er ikke Guiness-fan; det er mer Bayer-varianten jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha; artig hund :ler:

:tog:  på vei mot senga, dessverre..

Men jeg vilikke legge meg..

Hahahaha!! Sov du.... Skal sitte her å spille muskk for meg selv jeg nå :edie:   Skal ikke stoppe deg jeg....    Fin sang forøvrig. god natt da..... @Zenobia

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

:sjokk::hakeslepp:

:troest:   Ja, jeg har måttet være uheldig!!

Joe Cocker hørte jeg endel på for endel somre tilbake @NonJuan. Klassiker, den der :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:   Ja, jeg har måttet være uheldig!!

Joe Cocker hørte jeg endel på for endel somre tilbake @NonJuan. Klassiker, den der :Nikke:

Musikk fra samme film (9 1/2 weeks)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg regner deg mao som en Jarre-ekspert. Skal se om jeg finner den øltypen på polet. Jeg er ikke Guiness-fan; det er mer Bayer-varianten jeg liker.

Det finnes ikke noe Guinness preg av den ølen, så liker du Bayer, tror jeg denne passer fint.

Har selvsagt også Oxygene 1, 2 og 3 !!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, NonJuan skrev:

Hahahaha!! Sov du.... Skal sitte her å spille muskk for meg selv jeg nå :edie:   Skal ikke stoppe deg jeg....    Fin sang forøvrig. god natt da..... @Zenobia

Godnatt begge to:natti:  Jeg skal høre mer på den postede musikken på denne siden i morgen :hjerte: Rekker det ikke nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...