Rumle Skrevet 28. november 2019 #11861 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) 3 minutter siden, Zenobia skrev: Joda, jeg lusker i tråder, men engasjerer meg ikke så mye. Alt vel. Og demses? Samme her, bortsett fra at jeg muligens, av og til, engasjerer meg litt for mye 😊 Endret 28. november 2019 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. november 2019 Forfatter #11862 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg har begynt å se gamle underholdningsprogrammer på nytt igjen. Ivar Dyrhaug hadde en serie som het 'Rett hjem'. Skikkelig mimre-TV, med gjester som 'Oluf' og Eva Knardahl Ligger ute på NRK nett-tv. Noen kleine (bade)scener, men de er det jo bare å hoppe over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11863 Del Skrevet 29. november 2019 13 timer siden, Zenobia skrev: Jeg har begynt å se gamle underholdningsprogrammer på nytt igjen. Ivar Dyrhaug hadde en serie som het 'Rett hjem'. Skikkelig mimre-TV, med gjester som 'Oluf' og Eva Knardahl Ligger ute på NRK nett-tv. Noen kleine (bade)scener, men de er det jo bare å hoppe over. Artig, den husker jeg ikke. NRK nett-tv? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. november 2019 #11864 Del Skrevet 29. november 2019 13 timer siden, Zenobia skrev: Jeg har begynt å se gamle underholdningsprogrammer på nytt igjen. Ivar Dyrhaug hadde en serie som het 'Rett hjem'. Skikkelig mimre-TV, med gjester som 'Oluf' og Eva Knardahl Ligger ute på NRK nett-tv. Noen kleine (bade)scener, men de er det jo bare å hoppe over. Rett hjem, Hmm har noen vage minner. Var ikke denne parodien basert på det programmet, mon tro Hvordan går det med skrivingen? Er utgivelsen lagt i kalenderen (eller motsatt ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. november 2019 Forfatter #11865 Del Skrevet 29. november 2019 3 timer siden, Rumle skrev: Artig, den husker jeg ikke. NRK nett-tv? 🙂 Jepp, NRK nett-tv. Jeg kan heller ikke huske å ha sett den; var nok i en periode av mitt liv der lørdagskvelder ikke ble brukt til å se på TV 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Rett hjem, Hmm har noen vage minner. Var ikke denne parodien basert på det programmet, mon tro Hvordan går det med skrivingen? Er utgivelsen lagt i kalenderen (eller motsatt ) Skrivingen tok en LANG pause. Nå er jeg nettopp kommet gjennom en raptus, og jeg har skrevet tolv kapitler totalt. Det meste var stykkevis og delt; nå henger det sammen 1-12. Jeg er ikke halvveis i historien, men lander vel på et eller annet vis! Vet ikke hva du tenker på med parodi? Chez Toi? Har ikke sett den ennå, men den er på lista 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11866 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) 1 time siden, Zenobia skrev: Jepp, NRK nett-tv. Jeg kan heller ikke huske å ha sett den; var nok i en periode av mitt liv der lørdagskvelder ikke ble brukt til å se på TV --- Aha ja, den perioden ja, husker den vagt selv .. Endret 29. november 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11867 Del Skrevet 29. november 2019 1 time siden, Zenobia skrev: --- Skrivingen tok en LANG pause. Nå er jeg nettopp kommet gjennom en raptus, og jeg har skrevet tolv kapitler totalt. Det meste var stykkevis og delt; nå henger det sammen 1-12. Jeg er ikke halvveis i historien, men lander vel på et eller annet vis! Vet ikke hva du tenker på med parodi? Chez Toi? Har ikke sett den ennå, men den er på lista Nå ble jeg nysgjerrig, hva skriver du? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. november 2019 Forfatter #11868 Del Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Nå ble jeg nysgjerrig, hva skriver du? 🙂 Science fiction. Faktisk ganske omfattende å få til. Har aldri slitt så mye med noe jeg har skrevet før. Doktoren har kommet med excellente bidrag i forbindelse med kalender-utfordringer. Og, bare for å ha det sagt: Jeg har aldri blitt publisert. Men en gang kan vel være den første? Til slutt, og ganske vesentlig: Det er fredaaaaaag!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11869 Del Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, Zenobia skrev: Science fiction. Faktisk ganske omfattende å få til. Har aldri slitt så mye med noe jeg har skrevet før. Doktoren har kommet med excellente bidrag i forbindelse med kalender-utfordringer. Og, bare for å ha det sagt: Jeg har aldri blitt publisert. Men en gang kan vel være den første? Til slutt, og ganske vesentlig: Det er fredaaaaaag!!!! Åh så utrolig spennende! Ønsker deg masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. november 2019 Forfatter #11870 Del Skrevet 29. november 2019 12 minutter siden, Rumle skrev: Åh så utrolig spennende! Ønsker deg masse lykke til! Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #11871 Del Skrevet 29. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11872 Del Skrevet 29. november 2019 God fredag i nattklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11873 Del Skrevet 29. november 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #11874 Del Skrevet 29. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. november 2019 #11875 Del Skrevet 29. november 2019 3 timer siden, Rumle skrev: Aha ja, den perioden ja, husker den vagt selv .. Jeg husker "Husker du?" veldig godt. Men jeg er jo gammal... 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. november 2019 #11876 Del Skrevet 29. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2019 #11877 Del Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Jeg husker "Husker du?" veldig godt. Men jeg er jo gammal... 😉 Programmet på NRK mener du? Det husker jeg kun av omtale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #11878 Del Skrevet 29. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #11879 Del Skrevet 29. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #11880 Del Skrevet 29. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå