AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #41 Skrevet 22. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg målte jo etter en tråd her inne da. Uansett har jeg målt absolutt alt på kroppen min i grunn, lengtende på foten, tykkelsen på håndleddet, tykkelsen rundt låret, lengden på bena, lengden på bena til hoftene, midjen, brystene, lengden på underarmen, lengden på håret mitt. Lengde mellom øynene, høyde og bredde på ansiktet. Leppene mine, nesen min. Lengden på fingrene mine, omkretsen rundt fingrene mine. Ja du skjønner tegningen. Noen av oss er bare generelt nysgjerrige på alt mulig rart. Vet ikke hvordan venninnene mine ser ut nedentil, men har jo sett dem nakne mange ganger, og har aldri sett indre kjønnslepper som stikker utenfor. Også har vi snakket om underliv på vors innimellom, der vi har forundret oss over at det skulle være mer normalt med lange indre, når egentlig ingen av oss hadde det eller har sett det. Anonymkode: 8c58d...4bf Har også sett mange kvinner nakne, men sjeldent jeg ser de indre leppene henger ut. Har sett det noen få ganger, de fleste jeg har sett har ikke lange kjønnslepper. Anonymkode: 973c7...91d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå