AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #21 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har også barnevulva, men er det egentlig så vanlig med store indre kjønslepper? Misforstå meg rett, jeg vet det er helt normalt, men er det så mange som har det? Jeg har aldri sett det noen gang, og ingen av venninnene mine har det heller. Mine indre er 0.3 cm og 0,5 cm lange, så ikke særlig mye til noe. Blir uansett ikke støtt av posten hennes, kommer uheldig ut, men man skjønner jo hva hun prøver å si. Og jeg er uansett fornøyd med hvordan jeg ser ut nedentil, i tillegg funker den kjempebra til sex, og jeg elsker sex, sp hvordan kan man ikke være fornøyd! Anonymkode: 8c58d...4bf
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #22 Skrevet 21. desember 2016 Jeg er en voksen kvinne som har født barn. Og har også en såkalt barnevulva. Veldig fornøyd med det. Det er tross alt finest med små indre kjønnslepper, synes jeg. Anonymkode: 555d4...6d5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #23 Skrevet 21. desember 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også barnevulva, men er det egentlig så vanlig med store indre kjønslepper? Misforstå meg rett, jeg vet det er helt normalt, men er det så mange som har det? Jeg har aldri sett det noen gang, og ingen av venninnene mine har det heller. Mine indre er 0.3 cm og 0,5 cm lange, så ikke særlig mye til noe. Blir uansett ikke støtt av posten hennes, kommer uheldig ut, men man skjønner jo hva hun prøver å si. Og jeg er uansett fornøyd med hvordan jeg ser ut nedentil, i tillegg funker den kjempebra til sex, og jeg elsker sex, sp hvordan kan man ikke være fornøyd! Anonymkode: 8c58d...4bf Det forundrer meg stadig at folk har målt og kommer med eksakte mål på sine kjønnsorganer, og også kan uttale seg om utseendet på kjønnsorganet til alle sine venner. Jeg har mange venninner, men slufsa dems har jeg til gode å se (og føler ikke behov for å se heller). Anonymkode: 93aff...2af 9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #24 Skrevet 21. desember 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen kvinne som har født barn. Og har også en såkalt barnevulva. Veldig fornøyd med det. Det er tross alt finest med små indre kjønnslepper, synes jeg. Anonymkode: 555d4...6d5 Unnskyld men, men for en patetisk idiot du er. Innser du ikke hvor unødvendig og feil det er å komme med slike uttalelser som du gjør på slutten av innlegget ditt? Dumme nek. Anonymkode: c7c2d...ef2 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #25 Skrevet 21. desember 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen kvinne som har født barn. Og har også en såkalt barnevulva. Veldig fornøyd med det. Det er tross alt finest med små indre kjønnslepper, synes jeg. Anonymkode: 555d4...6d5 Det er tross alt bedre å ha lange indre kjønnslepper, enn å ha en bedriten personlighet ... Anonymkode: c7c2d...ef2 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #26 Skrevet 21. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld men, men for en patetisk idiot du er. Innser du ikke hvor unødvendig og feil det er å komme med slike uttalelser som du gjør på slutten av innlegget ditt? Dumme nek. Anonymkode: c7c2d...ef2 Hun/ han er nok ikke dum, dersom det er skrevet for å tråkke på andre. For da er det iskaldt beregnet. Mennesker som plager andre har ofte høy intelligens på noen områder. Det er bare synd at de bruker intelligensen sin til å plage andre menneskker. Anonymkode: 1dea6...f0e 2
Trude.lutt Skrevet 21. desember 2016 #27 Skrevet 21. desember 2016 Men damer....funker underlivet ditt? Du får til å ha sex og føde barn? Ingen har klaget på hvordan det ser ut? Ingen mann har fått panikk og spurtet vekk? Hva er problemet? Gi nå f..... i hva andre mener og tenker! 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #28 Skrevet 21. desember 2016 Min datter på tre har visstnok voksenvulva ifølge denne dama. Anonymkode: d8168...c96
Carrot Skrevet 21. desember 2016 #29 Skrevet 21. desember 2016 Oioioi, når skal vi lære at alt er normalt egentlig når "alle som bør vite bedre" er idioter i det øyeblikk de uttaler seg? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #30 Skrevet 21. desember 2016 Herlighet, dette blir litt som slanke mennesker som blir "fornærmet" dersom noen skriver at brede hofter er et kvinnelig trekk. Du har antageligvis ikke møtt noen som ønsker seg lengre innvendige kjønnslepper, men du kjenner nok mange som ønsker seg mindre, og kanskje også noen som har operert kjønnsleppene mindre (uten at du nødvendigvis vet om det) Denne artikkelen er et oppgjør med skjønnhetsidealene som idealiserer det unge og det barnlige, retter mot kvinner som ønsker å operere seg unødvendig for å innrette seg etter dette idealet. Det er ingenting de av dere som har små innvendige kjønnslepper behøver å bli "fornærmet" over. Små indre kjønnslepper er faktisk idealet, så klapp igjen. Anonymkode: 05520...943 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #31 Skrevet 21. desember 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld men, men for en patetisk idiot du er. Innser du ikke hvor unødvendig og feil det er å komme med slike uttalelser som du gjør på slutten av innlegget ditt? Dumme nek. Anonymkode: c7c2d...ef2 Så jeg er et nek fordi jeg sier hva jeg synes er finest? Jeg synes også det er finest med stor rumpe, noe jeg forøvrig ikke har. Anonymkode: 555d4...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #32 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, dette blir litt som slanke mennesker som blir "fornærmet" dersom noen skriver at brede hofter er et kvinnelig trekk. Du har antageligvis ikke møtt noen som ønsker seg lengre innvendige kjønnslepper, men du kjenner nok mange som ønsker seg mindre, og kanskje også noen som har operert kjønnsleppene mindre (uten at du nødvendigvis vet om det) Denne artikkelen er et oppgjør med skjønnhetsidealene som idealiserer det unge og det barnlige, retter mot kvinner som ønsker å operere seg unødvendig for å innrette seg etter dette idealet. Det er ingenting de av dere som har små innvendige kjønnslepper behøver å bli "fornærmet" over. Små indre kjønnslepper er faktisk idealet, så klapp igjen. Anonymkode: 05520...943 Det er ikke snakk om å bli fornærmet, men at det er en uting at man skal være nødt til å rakke ned på noen for å heve andre. Å si at kvinner med små kjønnslepper ser ut som unger mellom beina og mer enn hinte til at det er direkte unormalt er da virkelig ikke noe bedre enn å si at store indre kjønnslepper er stygt. PS. Har den såkalte idealvulvaen selv og turte ikke ha sex før jeg var i 20 åra pga. komplekser for underlivet, dette sitter 100% i hodet på jentene og de som er usikre vil alltid klare å finne et eller annet som virker unormalt. Da hjelper det ikke at fagfolk går ut for å definere visse trekk som normale og unormale, kvinnelige og barnslige, osv. Så lenge den er sunn, frisk og funker så er den normal, er det budskapet skal være. Anonymkode: be173...af2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #33 Skrevet 21. desember 2016 syns de som har mindre er heldige jeg!! jeg har slitt med for lange selv, hater det. Anonymkode: 7a67f...e5f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #34 Skrevet 21. desember 2016 Er lange kjønnslepper det som blir kalt biffgardiner? Anonymkode: 9fbee...1f7
Ardwinna Skrevet 21. desember 2016 #35 Skrevet 21. desember 2016 17 timer siden, Hypnosee skrev: Eh, er det noe vits i å bli så forferdelig støtt av dette da? Herregud... Jeg har også et slikt underliv som hun beskriver i artikkelen sin, men reagerte ikke noe særlig jeg. Går en grense for hvor hårsår man er nødt til å være. Synes dessuten det var en veldig bra sak! Hun skriver mye viktig og har gode poeng. Synd at du skulle bli så støtt at du ikke så verdien i resten av artikkelen. Enig! Jeg tenker det samme. Jeg har også en "barnevulva", uten at jeg bryr meg så veldig om det. Sånn som jeg leser det hun skriver så mener hun bare at idealet er vanskelig å oppnå for alle voksne kvinner. Jeg tolker det ikke som at hun rakker ned på oss med små og lite synlige indre kjønnslepper. Man må ikke føle seg så krenket av alt mulig.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #36 Skrevet 21. desember 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 35 og ifølge dem: barnevulva. Ingen synlige indre lepper eller klit. De indre er kun 0.5 cm, lyserosa og uten skrukker. Klitten er jaggu liten også. Jaja er vel et barn da. Men skriver de det for de er misunnelige kanskje?? Anonymkode: 973c7...91d Høres jo helt perfekt ut. Ble litt småkåt av å lese dette Anonymkode: 97c03...0de
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #37 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres jo helt perfekt ut. Ble litt småkåt av å lese dette Anonymkode: 97c03...0de Og det kunne selvsagt tolkes HELT feil, det var selvsagt ikke slikt ment.... Huff. Anonymkode: 97c03...0de
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #38 Skrevet 21. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det kunne selvsagt tolkes HELT feil, det var selvsagt ikke slikt ment.... Huff. Anonymkode: 97c03...0de Hvordan skal det tolkes da? Anonymkode: 93aff...2af 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #39 Skrevet 22. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forundrer meg stadig at folk har målt og kommer med eksakte mål på sine kjønnsorganer, og også kan uttale seg om utseendet på kjønnsorganet til alle sine venner. Jeg har mange venninner, men slufsa dems har jeg til gode å se (og føler ikke behov for å se heller). Anonymkode: 93aff...2af Jeg målte jo etter en tråd her inne da. Uansett har jeg målt absolutt alt på kroppen min i grunn, lengtende på foten, tykkelsen på håndleddet, tykkelsen rundt låret, lengden på bena, lengden på bena til hoftene, midjen, brystene, lengden på underarmen, lengden på håret mitt. Lengde mellom øynene, høyde og bredde på ansiktet. Leppene mine, nesen min. Lengden på fingrene mine, omkretsen rundt fingrene mine. Ja du skjønner tegningen. Noen av oss er bare generelt nysgjerrige på alt mulig rart. Vet ikke hvordan venninnene mine ser ut nedentil, men har jo sett dem nakne mange ganger, og har aldri sett indre kjønnslepper som stikker utenfor. Også har vi snakket om underliv på vors innimellom, der vi har forundret oss over at det skulle være mer normalt med lange indre, når egentlig ingen av oss hadde det eller har sett det. Anonymkode: 8c58d...4bf
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #40 Skrevet 22. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg målte jo etter en tråd her inne da. Uansett har jeg målt absolutt alt på kroppen min i grunn, lengtende på foten, tykkelsen på håndleddet, tykkelsen rundt låret, lengden på bena, lengden på bena til hoftene, midjen, brystene, lengden på underarmen, lengden på håret mitt. Lengde mellom øynene, høyde og bredde på ansiktet. Leppene mine, nesen min. Lengden på fingrene mine, omkretsen rundt fingrene mine. Ja du skjønner tegningen. Noen av oss er bare generelt nysgjerrige på alt mulig rart. Vet ikke hvordan venninnene mine ser ut nedentil, men har jo sett dem nakne mange ganger, og har aldri sett indre kjønnslepper som stikker utenfor. Også har vi snakket om underliv på vors innimellom, der vi har forundret oss over at det skulle være mer normalt med lange indre, når egentlig ingen av oss hadde det eller har sett det. Anonymkode: 8c58d...4bf Du ser ikke hvordan alt "henger" sammen bare ved å se en naken kvinne. Hallo.... Dere trenger også noe nytt og spennende i livet, så dere har noe å snakke om på vors annet enn underliv. Jeeez. Anonymkode: 93aff...2af 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå