Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om den fortsatt er mulig å få kjøpt?

 

JA, JEG VET JEG LIGGER TI ÅR TILBAKE I TID. Men det er bare det at jeg liker ikke å bruke telefonen fom musikkspiller. Mest fordi det tar vanvittig mye strøm og at jeg må synkronisere spillelister og alt mulig. Også savner jeg den litt. Den er jo så fin. Digger den. Og savner også det hjulet.

 

Vil ikke kjøpe brukt. Men ny og den nyeste modellen. Samme hvilken farge, men den med størst lagring.

Anonymkode: 3e5c4...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tviler jeg på du får tak i.  Du må bare sjekke eplebutikkene om de kan ha noen rester.

Skrevet

Jeg hadde nok satset på Finn. Ser det ligger noen der.

Skrevet

Ja det kan du. Men du må nok kjøpe rett fra Apple. Jeg kjøpte iPod touch for et par år siden på Apple store i NY. Der hadde de alle sine produkter. Eplehuset selger det de får selge av Apple. Noen ting må du rett til kilden selv for å få tak i  

http://www.apple.com/ipod/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...